Vihaan sinua

Anonyymi

Vihaan tapaasi sivuuttaa ongelmat puhumatta.
Vihaa välinpitämätöntä asennettasi ahdistukseeni , joka johtuu siitä, ettet SINÄ ole suostunut seksiin kanssani yli kymmeneen vuoteen.

Vihaan sitä, ettet välitä. Ettet ymmärrä hakea apua, ettet tajua, että ongelma on sinun päässäsi, ei minun.

Vihaan sitä, että annat minun tuntea itseni riittämättömäksi , rumaksi, , sinulle kelpaamattomaksi.

Vihaan. Pääni on täynnä vihaa ja se halkeaa ihan lähitulevaisuudessa.

Olisiko meillä tässä ongelma, joka nyt sitten lopulta ihan viime hetkillä pitäisi saada ratkaistua, ennen kuin tapahtuu jotain pahempaa?

9

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihaan sitä, ettet näe tätä tuskaa, ettet tajua, miltä minusta tuntuu nyt ja on tuntunut yli vuosikymmenen.

      Vihaan jokaista aamua, päivää ja iltaa ja jokaista hetkeä, jolloin olen päättänyt sittenkin antaa elämäle vielä yhden mahdollisuuden. Jos se tulisi paremmaksi. Jos se muuttuisi.

      Vihaan sitä, etten tajua, ettei se tule paremmaksi, ei muutu. Mitään parempaa ei ole tulossa. Vain huonompaa.

      Vihaan itseäni, ettei minulla ole rohkeutta lähteä pois. Lopettaa tätä kaikkea turhaa mitä elämäksi kutsutaan. Omalta kohdaltani vain lopettaisin. Jos uskaltaisin. Vihaan, etten uskalla. Sen lisäksi, että olen niin ruma, ettei minua kukaan halua, olen myös äärettömän tyhmä ja lisäksi toivoton nössö, joka ei uskalla yhtään mitään

    • Anonyymi

      Tervetuloa ihmiskuntaan, ei tohon voi muuta sanoa

    • Anonyymi

      Kyllä aloittajalla on täysi sielunvointi ja järki päässä. Ei tuommoista tekstiä muuten voi saada millään aikaiseksi. Eikä tuossa oikeastaan ole vihaakaan, vaan kyllästymistä.

      Kuka olet?

      • Anonyymi

        Mä en oo ainakaan kymmeneen vuoteen mitään mjuta halunnu ku sntaa sulle munaa koko ajan. Turhautti kun luulin, että vihaat mua. Taidin olla oikeessa. Mutta emmä tiennyt, että se munanpuutteesta johtui. Tämähän on ilouutinen!


    • Anonyymi

      Vihaan sinua, että olet kuin jääkaappi, niin ulkoiselta olemukseltasi kuin seksuaalisilta haluiltasi, että haluttavuuteltasi.

    • Anonyymi

      Onhan se ongelma, jos toinen on kaiken pahan alku ja juuri. Itsessä ei sitten tietenkään ole mitään vikaa.

    • Anonyymi

      On tullut kerran nainen sanomaan vasten kasvoja että haluaa seksiä kanssani,
      teeppä näin tai sit jäät ilman.
      https://youtu.be/hg-s-5e1qYo

    • Anonyymi

      Jossain kohtaa on parempi luovuttaa ja erota. Kaikkea ei voi korjata.

    • Anonyymi

      Sinulla on 2 ongelmaa, viha ja luopumisen pelko.

      Päästä toki irti, vai oletko masokisti?
      Viha on ihan ok, mutta siihen jumittuminen ei.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe