Alusta asti " huomasin" vain sinut. Tiedän ettei meistä koskaan voi mitään tulla(olet varattu) mutta haluan että tiedät olet ihastuttavin nainen kenet ikinä olen tavannut. Sinussa ei ole muuta vikaa kuin se että et ole minun. Vietä hyvä viikonloppu.
Olen kyllä sinuun ihastunut
106
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä voin omia tämän.
- Anonyymi
Mikä sai ajattelemaan että aloitus olisi juuri sinulle?
- Anonyymi
Olen varattu ja viimeinen lause. Kerro hänestä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen varattu ja viimeinen lause. Kerro hänestä jotain.
Naisella on vaaleat hiukset.
- Anonyymi
Voisitko mitenkään kertoa tuon minulle, tahtoisin tietää, jos minusta välitetään. Nyt ei siltä tunnu.
- Anonyymi
Miksi ei tunnu siltä?
- Anonyymi
Pidät liikaa etäisyyttä. En enää jaksa uskoa, että välität oikeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän etäisyyttä koska en halua olla mitenkään ahdistava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osittain pidän etäisyyttä koska en ole yhtään varma että ilahdutko yhteydenotostani.
Mutta aion joka tapauksessa olla yhteydessä sinuun vielä, kävi miten kävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varattu. Miten luulet, että minä voisin toimia?
- Anonyymi
Hän on saanut vihjeitä tunteistani, joten pitäisi pystyä kertomaan omistaankin, jos niitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on saanut vihjeitä tunteistani, joten pitäisi pystyä kertomaan omistaankin, jos niitä on.
Okei. Eli et ole ainakaan eräs nainen. Koska en ole saanut pienintäkään vihjettä. Paitsi jos kuvittelet vihjeeksi hymyilyn tai muuta semmosta arkista, mikä ei poikkea normaalista kanssakäymisestä.
- Anonyymi
Ei ole kyse vain hymyilystä. Hän on saanut joitain viestejä, jotka hän on jättänyt huomiotta. Niihin olisi voinut vastatakin, jos halua olisi ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse vain hymyilystä. Hän on saanut joitain viestejä, jotka hän on jättänyt huomiotta. Niihin olisi voinut vastatakin, jos halua olisi ollut.
Tässäkin osiossa vain arkisia viestejä. Jos olisit hän, niin joutuisit miettimään uusiksi sun näkymättömän strategian. Eli tuskin olet.
- Anonyymi
Tuskinpa olen. Olen kyllä niitä aloitteita tehnyt, mutta jos toinen ei tartu niihin, niin hän ei sitten varmaan ole kiinnostunut, vaikka luulin muuta aikaisemman käytöksen pohjalta. Kunpa olisi edes kertonut sen, ettei kiinnosta. Jos voisin, en olisi tätä onnetonta olotilaa todellakaan halunnut. Kun vaan saisi hänet vielä pois mielestä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa olen. Olen kyllä niitä aloitteita tehnyt, mutta jos toinen ei tartu niihin, niin hän ei sitten varmaan ole kiinnostunut, vaikka luulin muuta aikaisemman käytöksen pohjalta. Kunpa olisi edes kertonut sen, ettei kiinnosta. Jos voisin, en olisi tätä onnetonta olotilaa todellakaan halunnut. Kun vaan saisi hänet vielä pois mielestä..
No tiedätkö osoitteeni tai numban...?
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
komppaan tota. jos aloittaja välittää kohdehenkilöstä vaikka tämä on varattu, on silloin ehkä oikea ratkaisu olla mutkistamatta toisen elämää, varsinkaan jos ei ole täysin varma mitä toinen haluaa ja jos toisella on jo hyvä elämä ja rakastava kumppani.... eli en nyt todellakaan ymmärtänyt tota "musta tuntuu ettet välitä tarpeeksi"-vastausta. olisiko oikea ratkaisu mennä rikkomaan toisen parisuhde????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
komppaan tota. jos aloittaja välittää kohdehenkilöstä vaikka tämä on varattu, on silloin ehkä oikea ratkaisu olla mutkistamatta toisen elämää, varsinkaan jos ei ole täysin varma mitä toinen haluaa ja jos toisella on jo hyvä elämä ja rakastava kumppani.... eli en nyt todellakaan ymmärtänyt tota "musta tuntuu ettet välitä tarpeeksi"-vastausta. olisiko oikea ratkaisu mennä rikkomaan toisen parisuhde????
Mutta et tiedä kenenkään tilannetta. Toiset ovat eron partaalla jne... mutta taisitkin omia ja luulla että kyseessä olet juuri sinä ja sinun parisuhteesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet olevasi ahdistava? Et ole koskaan ollut ainakaan minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet viestisi kirjoitellut jonnekin palstoille niin eihän hän välttämättä ole niitä nähnytkään. Sitten jos olet suoraan hänelle esim puhelimeen laittanut niin sitten voi olla ettei ole kiinnostunut jos ei ole vihjeisiisi tarttunut.
- Anonyymi
Olisit toiminut eilen
- Anonyymi
Miksi eilen?
- Anonyymi
Oli rennompi meininki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli rennompi meininki
Missä oli rennompi meininki?
- Anonyymi
Kahvitauolla perjantai fiilikset
- Anonyymi
No miten tuleva viikko? Toimitaan silloin.
- Anonyymi
No maanantaista perjantaihin sulla on taas aikaa 🤔
- Anonyymi
Kyllä. Samoin sinulla?
- Anonyymi
Ole sinä se rohkeampi osapuoli!
- Anonyymi
Yritän.
- Anonyymi
Tää on mielenkiintoinen ketju. Varattuun ihastuminen on paskinta ikinä. Sitten jos varattu vielä kuvittelee, että toinen tulisi nämä tunteet kertomaan tai muuten jatkaisi ns vikittelyä, niin ei.
Tehkää ite jotain, jos kiinnostaa tai antakaa olla. Tämä mm näille muutamalle kommentoijalle.
Itse olen kerran ihastunut varattuun tässä ihan lähimenneisyydessä mutta annan omalta osalta asian olla. Varattu saisi itse tuoda vahvasti kiinnostustaan esiin, jos haluaisi minun tekevän mitään.- Anonyymi
Itse vattuna totean et tosi vmäistä varattuna on miestä yrittää ellet ole varma. Kyllä edellyttää vastapuoleltakin jotain. Ei se varattu ala perään huudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse vattuna totean et tosi vmäistä varattuna on miestä yrittää ellet ole varma. Kyllä edellyttää vastapuoleltakin jotain. Ei se varattu ala perään huudella.
Joten silloin on vaan parempi antaa olla. Ei tommosessa ole mitään järkeä. Omalla kohdalla esim, jos varattu nainen kertoisi olevansa ihastunut muhun, niin yllättyisin todella. Sen verran kylmää on viimeajat ollu.
Miksi siis enää yrittää mitään, jos molemmat päättää omassa päässään, että se on toisen tehtävä?
On sitä elämässä muutakin tekemistä kuin varattujen perässä juokseminen. Sinkkuja on maailma täys. - Anonyymi
Sinä et välitä toisesta paljoakaan, jos toteat, että sinkkuja on maailma täys. Lisäksi sanoisin, että et sinä eikä se toinenkaan ole sitten oikeat toisillenne. Jos varattu ei mitenkään ilmaise puheessa, viesteissä (ei täällä vaan irl) ym. kiinnostusta sinuun niin varmasti on joku joka hänelle kiinnostuksen uskaltaa kertoa, vaikka olisikin varattu. Samoin sunä, kun et kiinnostusta osaa varatulle kertoa niin varmasti tosiaan on sinkku, jolle voit oman kiinnostuksesi kertoa. Se, että masilmassa on muita naisia ja miehiä on hyvä juttu silloin, kun tunteet ei oo molemminpuolisia, tottakai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et välitä toisesta paljoakaan, jos toteat, että sinkkuja on maailma täys. Lisäksi sanoisin, että et sinä eikä se toinenkaan ole sitten oikeat toisillenne. Jos varattu ei mitenkään ilmaise puheessa, viesteissä (ei täällä vaan irl) ym. kiinnostusta sinuun niin varmasti on joku joka hänelle kiinnostuksen uskaltaa kertoa, vaikka olisikin varattu. Samoin sunä, kun et kiinnostusta osaa varatulle kertoa niin varmasti tosiaan on sinkku, jolle voit oman kiinnostuksesi kertoa. Se, että masilmassa on muita naisia ja miehiä on hyvä juttu silloin, kun tunteet ei oo molemminpuolisia, tottakai.
Oletko oikeasti noin tollo vai esitätkö vaan? En näe mitään järkevää syytä ryömiä varatun perässä vaikka olisi kuinka tunteita. Siihen tarvitaan todella painavat syyt, että semmoiseen sotkuun kannattaa lähteä mukaan. Järkeäkin voi käyttää eikä aina juosta tunteiden mukaan.
Ja vahvempien tunteiden muodostumiseen tarvitaan vähän enemmän ja silloin ei olisi kyllä mitään epäselvyyksiäkään kenenkään kohdalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti noin tollo vai esitätkö vaan? En näe mitään järkevää syytä ryömiä varatun perässä vaikka olisi kuinka tunteita. Siihen tarvitaan todella painavat syyt, että semmoiseen sotkuun kannattaa lähteä mukaan. Järkeäkin voi käyttää eikä aina juosta tunteiden mukaan.
Ja vahvempien tunteiden muodostumiseen tarvitaan vähän enemmän ja silloin ei olisi kyllä mitään epäselvyyksiäkään kenenkään kohdalla.Itseänikään ei kolmiodraama kiinnosta. Ja sitten käy niin että haluaakin eksän jne jne. Sydän siinä vaan särkyy itseltä.
- Anonyymi
Onko sinusta se, että kerrot jollekin pitäväsi hänestä niin hänen perässään ryömimistä ja miten se eroaa siitä onko hän varattu vai sinkku? Sinä voisit siis ryömiä toisen perässä, jos hän on sinkku. Ehkä sinun kohteesi joskus vapautuu niin voit sitten ryömiä hänen perässään, kun se on sitten suotavampaa. Onnea siihen! Muutoinkin tekstissäsi kuitenkin kerrot, että tilanne olisi eri, jos sinulla olisi vahvat tunteet varattuun eli sinulla ei ole, sen toisen tunteista et voi tietää, joten aika imkeästi vähättelet niitä. Fiksut ihmiset osaa myös välttää kolmiodraamat yleensä puhumalla asioista. Ihmisiä eroaa, jos on tunteita jotain toista kohtaan ja kun haluaa kimppaan mennä toisen kanssa. Se on minusta reiluakin ihan kaikkia kohtaan. On totta, että lievissä ihastumisissa, joita monilla on ehkä useampia vuodenkin aikana ei kantsikaan vanhaa suhdetta jättää, mutta kyllä vahvemmat tunteet yleensä eron aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin ja ihan riippumatta siitä haluaako joku eroa aiheuttaa. Tottakai suurin osa ihmisistä haluaa hyvän, kestävän ja onnellisen parisuhteen hautajaisiknsa asti kestäväksi, mutta aina kaikki ei mene niin. Ja en pidä kirjoittajaa tollona, vaikka hän minua pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinusta se, että kerrot jollekin pitäväsi hänestä niin hänen perässään ryömimistä ja miten se eroaa siitä onko hän varattu vai sinkku? Sinä voisit siis ryömiä toisen perässä, jos hän on sinkku. Ehkä sinun kohteesi joskus vapautuu niin voit sitten ryömiä hänen perässään, kun se on sitten suotavampaa. Onnea siihen! Muutoinkin tekstissäsi kuitenkin kerrot, että tilanne olisi eri, jos sinulla olisi vahvat tunteet varattuun eli sinulla ei ole, sen toisen tunteista et voi tietää, joten aika imkeästi vähättelet niitä. Fiksut ihmiset osaa myös välttää kolmiodraamat yleensä puhumalla asioista. Ihmisiä eroaa, jos on tunteita jotain toista kohtaan ja kun haluaa kimppaan mennä toisen kanssa. Se on minusta reiluakin ihan kaikkia kohtaan. On totta, että lievissä ihastumisissa, joita monilla on ehkä useampia vuodenkin aikana ei kantsikaan vanhaa suhdetta jättää, mutta kyllä vahvemmat tunteet yleensä eron aiheuttaa ennemmin tai myöhemmin ja ihan riippumatta siitä haluaako joku eroa aiheuttaa. Tottakai suurin osa ihmisistä haluaa hyvän, kestävän ja onnellisen parisuhteen hautajaisiknsa asti kestäväksi, mutta aina kaikki ei mene niin. Ja en pidä kirjoittajaa tollona, vaikka hän minua pitääkin.
Fiksu kirjoitus.
Olen aina ihmetellyt miksi varatulle ei saisi kertoa tunteistaan. Ikään kuin jos minulla on tunteita niin se on niin suuri juttu, että se lähes automaattisesti pilaa heidän vakaan suhteensa, oli tällä toisella osapuolella minua kohtaan tunteita tai ei.
Jos kertoo tunteistaan varatulle tai sinkulle, ei se pidä sisällään sanomaa "nyt tulen tekemään kaikkeni että saan sinut itselleni tai vähintään mennään ainakin sänkyyn".
Jos minä kerron tunteistani, se tarkoittaa että toinen on mielestäni ihana ja mahtava tyyppi, jonka olemassaolosta olen onnellinen. Eikö sellaista saa kertoa varatulle? - Anonyymi
Kiva, että joku ymmärsi tekstini idean. Hieman sivusta nyt tähän aiheeseen, mutta kun puhuitte syyllisyydestä jaa muustakin. Niin ite oon ainakin suhteessani kärsinyt niin paljon syyllisen etsimisestä, joka yleensä olen minä tai lapset (toki väliin varmasti oonkin), että todellakin helpotuksena kokisin etten enää jatkossa joutuis olen syyllinen mihinkään, ehkä joskus, toivottavasti syy ainoastaan jonkun hymyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Jos toinen on varattu, niin se on vain ja ainoastaan ryömimistä. Ja miksi kertoisin varatulle tunteistani? En omalla kohdalla näkisi siihen mitään syytä. Jossain toisessa tilanteessa ehkä näkisin. Toinen on tunteistaan itse vastuussa eikä mun tarvitse niitä analysoida, jos en niistä edes tiedä, Joku panosuhde varatun kanssa on ainut suhdemuoto eikä siinä mitään tunteita tarvitse vuodattaa. Muut suhdemuodot vaatii toisen eroa ja siinä tapauksessa varatulla ei olisi mitään järkevää syytä käyttäytyä kuin varattu. Muihin osiin sun kirjoituksesta en edes vaivaudu vastaamaan, kun sulla tuntuu olevan joku pakkomielle vääntää tikusta asiaa, vaikka se ei edes liittyisi mihinkään. Tai sitten sulla meni taas jotain ohi kuin juopolla kusiessa.
En varsinaisesti yllättyisi tästä. - Anonyymi
Panosuhdetta varatun kanssa puolustavat ainkut ei ainakaan ole mitään kolmiodraaman välttelijöitä tai toisten suhteita kunnioittavia. Panosuhdehan on se satavarmin keino rijkoa toisen suhde ja oijeesti ihmettelen niitä miehiä, jotka niin kovasti keuhkoaa täällä toisten suhteiden kunnioittamisesta ja silti on valmiita vaikkapa tuommoista jonkun toisen miehelle tekemään. Ja kyinka luotettavan kuvan itsestään ja moraalistaan saatikka tunne-elämästään antaa joku panosuhteilija. Tää paikka on kyllä oukein kaksinausmoralismin paikka. Panosuhteet hyväksytään, mutta tunteista puhuminen on järisyttävää. Oikeesti hei, onko kaikki muumit kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panosuhdetta varatun kanssa puolustavat ainkut ei ainakaan ole mitään kolmiodraaman välttelijöitä tai toisten suhteita kunnioittavia. Panosuhdehan on se satavarmin keino rijkoa toisen suhde ja oijeesti ihmettelen niitä miehiä, jotka niin kovasti keuhkoaa täällä toisten suhteiden kunnioittamisesta ja silti on valmiita vaikkapa tuommoista jonkun toisen miehelle tekemään. Ja kyinka luotettavan kuvan itsestään ja moraalistaan saatikka tunne-elämästään antaa joku panosuhteilija. Tää paikka on kyllä oukein kaksinausmoralismin paikka. Panosuhteet hyväksytään, mutta tunteista puhuminen on järisyttävää. Oikeesti hei, onko kaikki muumit kotona.
Kerro ihmeessä, että miten muodostat parisuhteen varatun kanssa, joka ei ole eroamassa? Tähänkö ketjuun nämä kaikki keuhkoojat kasaantuu, joilla ei ole kykyä edes luetun ymmärtämiseen.
Äläkä oikeasti vastaa kysymykseeni. Ei kiinnosta. Poimi vain pointtini ja mene takaisin äidinkielen tunnille. - Anonyymi
Kommaan tätä. Tosin nää kuviot on nykyään pelkkää tinder lihatiski menoa muutenkin ja ihmiset kierrättää toisiaan kun vaatteita( tosin tänne on aina kiva tulla jeesustelemaan ) niin ei voi olettaa muuta kun näitä tän tyylisiä keskusteluja. Mitä yleensäkkin kuuntelee ihmisten juttuja, niin aluksi väitetään rakastavansa sitä omaa (muka)kultaa mutta varalle on aina kiva saada tusina vaihtoehtoja joille sitten lirkutellaan tinderissä tai haaveillaan täällä.
Ite uskon satavarmana siihen että JOKAINEN on tilaisuuden tullen valmis pettämään HETI kun vähän kiinnostavampi henkilö sattuu kohdalle. Ja joo, tiedän etukäteen että tähää teksti työntää sitruunan kaikkien perseeseen joten vastaan etukäteen että VIHAAN ihmisiä henkeen ja vereen enkä odota keltään mitään tai ylläty mistään
- Anonyymi
Ajattelen sinua edelleen joka päivä. Sinussa on jotakin käsittämätöntä lumovoimaa. Tahtoisin nähdä sinut tänään.
- Anonyymi
No missä? Voin yrittää säätää... seiskalta?
Munko luokse haluut tulla? - Anonyymi
Laita viestiä hänelle.
- Anonyymi
Jos se on vaivan ja säätämisen takana, ei sitten nähdä. Ajattelin, että nähtäisiin paikallisessa baarissa myöhemmin illalla.
- Anonyymi
Rakas. Mulle sopii kyllä. Oon menossa tonne yhteen paikalliseen kuuden seiskan aikaan. Voin perua sen tai Voidaan nähdä myöhemmin siellä tai jossain muualla. Up to you. No problem 😘
- Anonyymi
Kerroppas nimikirjaimet?
- Anonyymi
Etkö jo tiedä ne...
- Anonyymi
No itse tiedän kyllä, mutta aloittaja voikin olla eri kirjamilla liikkeellä
- Anonyymi
Millon tavattiin ensimmäisen kerran?
- Anonyymi
Laita sinä päivämäärä niin lupaan vastata menikö oikein.
- Anonyymi
Viime syksy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi 13:14, oliko se Huhtikuu ja 2016?
- Anonyymi
On siitä enemmän aikaa
- Anonyymi
2014 talvella. Näin se on.
- Anonyymi
Maaliskuussa 2016. Iltapäivällä. Noin kello 15 aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli 2007 eka kerta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näimme ohimennen varmaankin 2017 joulukuussa tai tammikuussa 2018. Olin kierroksella tutustumassa yhteen juttuun, jota esittelit. Et varmaan muista itse. Tutustuimme oikeasti myöhemmin 2018 helmi-maaliskuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko sua vanhempi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko sua vanhempi?
Olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet
Paljonko?
- Anonyymi
En tiedä. Arvaan, että yli 10 vuotta.
- Anonyymi
Mikään vastauksista ei ole aloittajalta.
- Anonyymi
Olen ollut ihastunut häneen mieheen, mutta hän on ollut etäisempi nyt.
Tuntomerkkejä: Pks. Nainen lyhyet hiukset, mies pitkät hiukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ollut ihastunut häneen mieheen, mutta hän on ollut etäisempi nyt.
Tuntomerkkejä: Pks. Nainen lyhyet hiukset, mies pitkät hiukset.En ole hän. Toivottavasti tavoitat henkilön johon olet ihastunut.
- Anonyymi
Ei tänne kannata paljastaa mitään, saa vaa skeidaa niskaan. Huomattu on.
- Anonyymi
Mistä se alku lähti?
- Anonyymi
Siitä kun näin hänet ensimmäisen kerran. Jokin hänessä iski suoraan sydämeen.
- Anonyymi
Jos varattu jotain haluaa niin hänen on tehtävä ensimmäinen siirto.
- Anonyymi
Hyvä että jää pettämiset pettämättä. Ei varattu todellakaan mitään aloitteita tee.
- Anonyymi
Paikallisbubit on tänään täynnä🍻
- Anonyymi
Kiva viesti, mutta sisältää ehkä tuskaa siitä, että tilanne on mahdoton. Itsekään en ryhtyisi suhteeseen naimisissa olevan kanssa. Toki ystävyyttä voi olla tällaisessa tilanteessa.
- Anonyymi
Sitähän se on. Tuskaa vain.
- Anonyymi
Jos ei piru vie tänään nähdä, niin se on sit siinä.
- Anonyymi
Tuolla asenteella ei toinen oikeasti ole niin tärkeä. Jos se on päivästä kiinni, se kertoo että hän ei ole sinulle se oikea. Tietääkö hän edes oikeasti, että on ”kutsuttu”?
- Anonyymi
Tietää ellei ole urpo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietää ellei ole urpo.
Älä ny, se voi olla nimppareitaan viettämässä, ei se jouda palstarakastajien perässä juokseen 😂
- Anonyymi
En pidä itseäni tusinakamana. Jos sinä löydät joka baarireissulta jonkun "mielenkiintoisen" niin se on hyvä sinulle.
- Anonyymi
Mä ihastuin myös työpaikalla naiseen joka varattu. Nyt yritän vain unohtaa hänet mutta perhanan vaikeaa yrittää olla katsomatta häneen päin. Yritän välttää tilanteita missä juttelisin hänen kanssaan ja yritän mennä muualle koska pakko vaan tappaa nämä tunteet.
- Anonyymi
Sama tilanne minulla
- Anonyymi
Varatut ovat kyllä ehdoton turn off.
- Anonyymi
Mitä te miehet ajattelisitte siitä että varattu nainen ilmaisisi ihastuneensa teihin?
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä te miehet ajattelisitte siitä että varattu nainen ilmaisisi ihastuneensa teihin?
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä..Kerro hänelle tunteesi. Kerran täällä vain eletään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä..Se olis imartelevaa. Siitä miehestä sitten taas riippuu se, että mitä sen jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä..Tahtoisin ehdottomasti tietää kun itsekin olen ihastunut erääseen mahdollisesti varattuun (oikean käden nimettömässä sormus) naiseen ja hänkin vaikuttaisi olevan ihastunut itseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä..Sun pitää sanoa se suoraan, muullakin kuin lauluja hyräilemällä. Mies ei varmasti tee mitään koska olet varattu. Saatat yllättyä vastauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun pitää sanoa se suoraan, muullakin kuin lauluja hyräilemällä. Mies ei varmasti tee mitään koska olet varattu. Saatat yllättyä vastauksesta.
Ai sä oot kuulu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sä oot kuulu?
Olen kyllä kuullut, ja toivonut että ne hyräilyt kävisivät toteen. Joka päivä ja jokaikinen yö...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun työpaikalla on eräs mies jota en vaan saa pois mun mielestä..Todellakin imartelisi kovin, mutta ehkä myös hämmentäisi. Parasta kuitenkin kuulla suoraan niin ei jää arvailun varaan. Ne tunteet voi hyvin olla molemminpuoleisia :-)
Vaikka kovin voimakkaat tuntemukset on jo ehkä jollakin lailla jo tulleet näkyviin ihan itsestään. Varattujen ujostelijoiden kesken merkkien tulkitseminen on vaan tosi vaikeaa.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille ja polliisillekin.
- Anonyymi
Milläköhän vuosisadalla edellinen anonyymi elää? Vanhat miehet ovat kautta aikojen saaneet ihastua itseään nuorempiin naisiin, mutta jos vanhempi nainen ihastuu nuorempaan mieheen niinse on inhottavaa? Jos molemmat on yli 18 niin ja vapaita niin ei siinä pitäisi kenelläkään olla mitään sanomista. Ja voi varattukin rakastua, ikävä kyllä.
- Anonyymi
Mä haluaisin kertoa että tykkään susta.
Ei pitäis vaan mennä nopeasti ohi, haluaisin katsoo sun sinisiin silmiin ja hymyillä sulle. Mut mä oon mä ja punastun.- Anonyymi
Katsoitko tänään niihin silmiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta huutelen että olisin kyllä halunnut katsoa silmiisi väristä vieläkään varma mutta mutta ja jutella tahtonut ehkä rohkeasti suudelman antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson mä aina, edes vähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson mä aina, edes vähän
Katsellaan lisää taas kun nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsellaan lisää taas kun nähdään.
Maanantaista perjantaihin
- Anonyymi
Milloin viimeksi katsoit niihin sinisiin silmiin?
- Anonyymi
Valehtelevan narsistin kanssa ei vaan voi haluta suhdetta jos yhtään päätään käyttää ja itseään arvostaa. Aloituskin silkkaa manipulointia, valhetta ja teatteria, niin kuin kaikki muukin.
- Anonyymi
Narsisti? Tiedät kuka aloittaja on? Aika kovat syytökset tuntematonta kirjoittajaa kohtaan.
- Anonyymi
Mistä näitä vihamielisiä turauksia sikiää. Oletko kännissä?
- Anonyymi
Oletko aivan varma että hän on varattu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914