Olisi ollut mukavaa jutella vihdoinkin, mutta ei. Voi hyvin.
Jäit ajatuksiin P
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei?
- Anonyymi
Oliko aloitus naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Mieheltä itselle. Peeltä peelle.
- Anonyymi
Narsistinen ego, ajattelee aina omalta kannalta. Mitä hyödyn tästä? Vaikka toisen elämästä kyse.
- Anonyymi
Ihmettelen miten munlainen kaikkia auttava, ja harmoniaa oman hyvinvoinnin kustannuksella haluava ihminen saakin aina pahimmat narsistit elämäänsä. Onko tää oppitunti?
- Anonyymi
No niin justiin. Jutella missä, täälläkö? Jos tahdot jutskailla, ota yhteyttä irl.
- Anonyymi
- Anonyymi
Tämä on ihana, en mee, älä säkään ❤️
- Anonyymi
En mee ❤
T: Pee - Anonyymi
Kiva että ymmärsit.
Pee
- Anonyymi
Jutella vihdoinkin? Kun et ole edes aikaisempiin viesteihini vastannut. Luuletko, että haluan creep leiman?
- Anonyymi
No voi perkele tätäkin.
- Anonyymi
Saman voisin sanoa yhdelle P naiselle.
- Anonyymi
Tarviitko oikeesti mua? :P Hän ei kyllä tavallaan ole laiminlyönyt mua :o ja tavallaan joo. Vaikea selittää tarkemmin. Taisit muuten linkkaa jotain samantapaista tuolla ylempänä?
- Anonyymi
Tarviin sua, jos oot se tietty tyyppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviin sua, jos oot se tietty tyyppi
Oon mä joku tyyppi jostain. Mäki tarviin sua jos oot se tietty nuori nainen.
- Anonyymi
No nuori en se on ihan selkeää 😁
- Anonyymi
Miksi tästä on poistettu viesti? Yhdessä toisessa ketjussa kans poistettiin viesti missä oli P henkilöstä kyse...
- Anonyymi
Yksi P mies sanoi, ettei me luovuteta koskaan.
Taisi olla ennustus.
P nainen- Anonyymi
Pertti ja Pirjo ne yhteen soppii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pertti ja Pirjo ne yhteen soppii
Tai loitsu.
- Anonyymi
Pierre?
- Anonyymi
Kyllä! Hän ei vaan suostu lähtemään mielestä, ei millään.
Shirley - Anonyymi
Sun katseessa oli jotakin, mitä ei voi selittää.
Sun läheisyydessä jotakin, mitä unohtaa ei voi.
Vaikka vain käsivarsi hipaisee, sen syvällä, pinnan alla tuntee.
- Anonyymi
Tähän voisi kirjoittaa perinteiset että ei ollut multa. Mä en luovuta koskaan. Toivottavasti et siekään.
"Sä olit timanttia, sellaista mitä ei pitänyt olla". - Anonyymi
Paa Puhelimella Parrustas Paras Photo.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille ja polliisillekin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m483682Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163585Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983361Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o793174Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362969Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582458- 502255
- 972132
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141989Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181979