Varokaa kuplaa puolueet

Anonyymi

2000 - luvulla eräässä kunnassa näytti olevan ainakin osassa puolueista, jollei koko luottamusmiesjärjestelmässä kupla.

Puolueen jäsenet kuvittelivat olevansa jollain tavalla "valittua kansaa". Heidän olisi pitänyt toimia kuntalaisten edustajina, mutta he pyörittivät omaa etuaan ajavaa piiriä. Valitettavasti tähän kuplaan osallistuivat virkamiehet, valitusviranomaiset yms.

Oma nautinto (saunaillat intiimeine, jännittävine suhteineen mm. korkea virkamies ja luottamushenkilö / korkea luottamusmies ja luottamushenkilö), omat edut (minun lapsille kaikki avustukset), rahallinen tuloa: "minulle suurempaa palkkaa kuin muille jne", suhteiden hyväksikäyttö, heikompien laiminlyönti ("tuo vaan turhaan jatkuvasti valittaa, heikoilla ei ole mitään hätää!").

Tuo kunta saisi maksaa korvauksia lähes vuosikymmenen tiettyjen ihmisten huonosta kohtelusta. ja kuplan vuoksi huonoa kohtelua satoi joka tuutista. Miten pyydät apua sellaiselta, jolla onkin intiimi suhde sen henkilön kanssa, jonka toimintaa haluat saada apua.

Elämän olisi voinut käyttää paljon rakentavammin, kuin lähes vuosikymmenen apua pyytämällä - kaikilta mahdollisilta tahoilta. ja kaikki tahot muodostivat KUPLAN.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näytti siltä, että koko kupla (päähenkilön puoluekaverit suurimmassa roolissa) tuolloin 2000- luvulla nautti, kun sai kiduttaa ja käyttää henkistä väkivaltaa heikossa asemassa olevia kohtaan.

      Päähenkilö, joka pyöritti suuria pamppuja saunailloissa, esitti uhria: "Oijoi kun pelottaa. Auttakaa nyt minua. Minun pitää sulkea heikot lukkojen taakse. Hui kauheaa. Auttakaa, minua uhataan"!

      Samaan aikaan ärsytti muka uhkaajaansa kaikilla mahdollisilla tavoilla. "Minä menen tuosta ovesta ja hänet tuodaan tuosta ovesta"! Jakeli määräyksiä kaikille ja meni itse aivan väärästä ovesta (minkä oli itse määrännyt).
      Yllättävän kauan onnettomat virkamiehet tottelivat KAISARIA. Näyttää jotain kiiltävää olevan edelleen päällä - vaikka minulle on alaston.

      Tämä kuvio olisi hyvä saada julkisuuteen yksityiskohtaisesti.

    • Anonyymi

      Päähenkilön ja viskaaleiden intiimeistä saunailloista tuntuvat tietävät monet henkilöt. Ihmekös ei saanut apua!

      Eräskin korkea viskaali totesi. "Sinua minä en tunne, mutta keisarin tunnen"! Sillä perusteella korkea viskaali katsoi, että asia, johon hain apua, johtui minusta.


      Toimin rehdisti, mutta KUPLA ei.

    • Anonyymi

      Asiat olisi voitu hoitaa kuntoon hyvin helposti, mutta kuplaa ei näyttänyt juuri kiinnostavan kuntalaisten asiat. Oma nautinto, harjoittelupaikka lapsille, avustukset, edut jne... Se se oli jautaa.

    • Anonyymi

      SUOJELKAA edes nyt heikossa asemassa olevia lapsia ja nuoria. He ovat jo joutuneet kärsimään riittävästi juostessaan taloa ympäri pimeässä ja samoillessaan metsissä öiseen aikaan ja silloin, kun heitä on revitty korvista, tartuttu kovasti ranteeseen, vaadittu kirjoittamaan 100 kertaa jotakin keisarin määräämää ja jos ei miellytä toiset 100 lisää.

      SUOJELKAA VIIMEIN! MITÄ TE MEINAATTE KUNNAN VISKAALIT?
      Laitan kaiken julkisuuteen, jos tämä homma ei viimein lopu. Kyllä niillä on omia lapsia ja lapsen lapsia ihan riittävästi.

    • Anonyymi

      Onko tässä taas kaupankäyntiä: "Älä haasta meitä oikeuteen, niin me annamme sinulle lapsia!" Toivottavasti ei,.

    • Anonyymi

      Koska taustalla on kaltoin kohtelua, tapaamisten tulee olla valvottuja. Miksi yhdellä on taas erilaiset oikeudet? Häneltä on otettu tehtävä pois. Onko se nyt annettu takaisin. Hän osaa juonia. Lapsi ja nuori on aika suojaton hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Kalajokilaaksoon rakennetaan 600 teollisuustuulivoimalaa pelloille, metsiin ja pihoille ensi kesän aikana!!

      Elämänedellytykset on viety. Myllyt ovat 2 kertaa niin isoja kuin Keski-Euroopassa käytetyt!

      Massamuutto stadiin alkaa!

    • Anonyymi

      Ai, eikö omassa toiminnassa ole mitään korjattavaa?

    • Anonyymi

      Turhan suureelle laitoitte homman ettekä kyenneet sitä hoitamaan. Pieni on kaunista siinäkin asiassa.

      Yhden ihmisen elämä on suuri asia, vaikka sitten olisikin heikko-osainen. Yhtä arvokkaita ovat kuin teidän kullannuppunne. Ette vaan sitä ymmärtäneet. Tervemenoa. Jättäkää rauhaan!

    • Anonyymi

      Täytyy vielä sanoa, että ammatilliset paikat ovat paljon pienempiä, kuin teidän OVELAN VÄLIMUOTOINEN paikkanne. Tuo välimuotoinen kuvaa hyvin teidän toimintatapaanne. sen asettumisen yhteiskunnalliseen rahakehikkoon sai määritellä ihan itse - toki tuttujen puoluefrendien ja viskaalien avittaessa välimuotoisuudessa.

      kaksi ammatillista paikkaa olisi tullut täyteen teidän epävirallisen ammatillisen normaalikäytöllä. ja teillä hoidettiin yhden miehen voimin - ellei koulun ope päässyt pistäytymään apuna, kun haettiin lisää.

    • Anonyymi

      Se ei olut oikeudenmukaista eikä ihmisarvoista - paitsi että te saitte varmaankin suuren pesämunan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe