Pysähdy välillä ja kysy ystävältä"mitä SINULLE kuuluu?" Sen sijasta, että tuijotat omaa napaa

Anonyymi

Kuinka moni menettääkään itsekkyydessään aidon ystävän. Ihmissuhteissa vastavuoroisuus on tärkeää.

N->N

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja se on tärkeää ettei pakota ystävää muuttumaan.

    • Anonyymi

      Kunpa vain tietäisin että ystäväni haluaisit olla. Se silloinen saattoi olla vain yleistä kohteliaisuutta???

    • Anonyymi

      Kiitos ystävistä ja kiitos ystäville olette olleet tukena. Samaa ei kaikista voi sanoa.

    • Anonyymi

      Kiitän myös minä ystäviä. Helpompaa elämä kun on ystäviä joihin luottaa, jotka tykkää musta tämmösenä, saavat nauramaan itkun sijasta ja tulevat vastaan.

    • Anonyymi

      Ite oot.

    • Anonyymi

      Mutta minä en halua lepakkovuoren leikkejä kanssasi. Ystävyytesi ahdistaa minua ja siksi olen vähentänyt näkemisiämme.

      • Anonyymi

        Niinpä, pitää olla mies ja nainen.


    • Anonyymi

      Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :DD

    • Anonyymi

      Aito ystävyys on jotain niin kaunista ja arvokasta, että olemme onnelliset ketkä sellaisen löytäneet <3 Ajattelen omaani niiiin isolla lämmöllä just nyt!

    • Anonyymi

      No, omalta kaverilta kun kysyy miten hän voi, niin alkaa heti se toisten haukkuminen (hän yrittää tehdä siitä huumoria, mutta se ei vaan toimi).. En minä sen takia kysy miten hän voi, jotta joutuisin kuulemaan mitä mieltä hän on kaikista muista. Siksi kysyn vain sellaisina päivinä kun itse jotenkin jaksan suodattaa sitä puhetta ja ohjata keskustelua terveempään suuntaan.

      Hänellä on niin heikko itsetunto. Toivoisin että hän lukisi tämän ja ymmärtäisi että hän on kaunis, hieno ihminen, joka valitettavasti rumentaa itseään omalla käytöksellään. Tätä ei vaan voi hänelle kasvotusten sanoa. Hän ei kestäisi sitä. Ystävyytemme ei kestäisi. Pidän hänestä, mutta en hänen tavasta haukkua muita.

    • Anonyymi

      Ota ystävä kädestä. Nyt hiukan oli kuin joku olisi koskenut...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe