Olen vähän yli 50 tavallinen vähän ylipainoinen ukm pääkaupunkiseudulta. Mietin, miten toteuttaa bi puolta turvallisesti ja hyvällä fiiliksellä? Suuseksi kumin kanssa tuntuisi ainakin aluksi järkevältä. Suurin osa meistä tuntuu olevan btm puolesta kiinnostuneita. Voisiko hommaa harjoitella vaikka tapin kanssa kun mistä sitä alussa tietää, mistä innostuu. Pikaisten random juttujen kanssa homma on paineista. Olisi kiva käydä ensin treffeillä ja tutustua. Seksi sitten fiiliksen mukaan. Mistä löytyisi samankaltaista seuraa?
Turvallista kokeilua 50-vuotiaana
9
157
Vastaukset
Koitin laittaa sp-viestii....
Päivitys - olisiko muita asiasta kiinnostuneita?
- Anonyymi
Vaikka tästä löytyisi ukkomies myös
- Anonyymi
Tuntuu olevan tiukkaa...
Joo, tuo turvapuoli on asia, josta ihmiset ajattelevat eri tavoilla. Kukin määrittää riskin oman tilanteessa mukaan ja se on ihan ymmärrettävää.
- Anonyymi
TapioK kirjoitti:
Joo, tuo turvapuoli on asia, josta ihmiset ajattelevat eri tavoilla. Kukin määrittää riskin oman tilanteessa mukaan ja se on ihan ymmärrettävää.
Voitaisiin vaihtaa ajatuksia tuolla seksi osiossa ;)
- Anonyymi
TapioK kirjoitti:
Kik tai sähköposti?
Yhteystietojen jakaminen keskusteluissa on kielletty
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516530- 685216
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1004779Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273555- 2043174
- 412975
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242844mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132789- 1561641
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3441592