Naapurissani asuu eräs n. 50 vuotias lestadiolaismies. Kerran hän oli viemässä roskia samaan aikaan kanssani ja heitti tavaraa roskapöntöön. Menin hänen jälkeensä pöntölle ja huomasin että päällimäisenä oli miehen heittämät tavarat. Järkytyin kun näin Goldmedal Homosexual nimisiä lehtiä, suuria mustia keinosiittimiä ja pölynimurin jonka suuttiimeen oli kiinnitetty joku outo muovinen härveli joka näytti miehen suulta. Onko tuollaiset tarvikkeet yleisiä lestadiolaisilla? Miksi mies toi ne roskiin? Eikö lestadiolaiset saa uskontonsa takia lajitella jätteitä (esim lehdet paperinkeräykseen ja imuri sortti-asemalle)? Nyt jäi hämmentynyt olo lestadiolaisista
Lestadiolaismiehen normaali käytös?
10
478
Vastaukset
- Anonyymi
Sä oot ollu kännissä ja vappulasit päässä,ei voi tollattii olla!
- Anonyymi
Ilmeisesti oli tullut tunnon tuskiin ja poistanut väärät tavarat kodistaan. Onko hänellä poika?
Aina voi rukoilla naapurien puolesta. - Anonyymi
Oiskohan nuo syntitavarat vielä roskissa? Voisin hakea ne pois sieltä ettei kukaan joudu haureellisuuden valtaan
- Anonyymi
Minä voisin ottaa nuo lehet ja imurin suuttimen talteen suojaksi synnillisyydeltä
- Anonyymi
Mistä näitä syntitarvikkeita voi ostaa? Laittaisin kaappiin lukon taakse ettei kukaan hairahdu homoseksualismin syntiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä näitä syntitarvikkeita voi ostaa? Laittaisin kaappiin lukon taakse ettei kukaan hairahdu homoseksualismin syntiin
Voisiko jostain tehtaalta tilata? Mahtuisi kesämökille paljon syntitarvikkeita talteen ettei kukaan hairahdu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisiko jostain tehtaalta tilata? Mahtuisi kesämökille paljon syntitarvikkeita talteen ettei kukaan hairahdu
Voisin tulla talvella vahtimaan mökille ettei syntiset pääse tarvikkeisiin käsiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla talvella vahtimaan mökille ettei syntiset pääse tarvikkeisiin käsiksi
Ei kai edestä täytettävä pesukonetta.
- Anonyymi
Vieläkö jonkun roskapöntöstä löytyy syntitavaraa? T:Lestadiolainen mies
- Anonyymi
Ainakin Kempeleellä oli taannoin roskikseen tuotu tervaamaton pesukone ja naisten flanellihousut!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006