Terve, Skyteam EFI ei pysy käynnissä. Käy hetken aikaa, ei anna ottaa kierroksia ja sitten sammuu. Bensaa on! Voiko tuolle itse tehdä mitään?
Skyteam Monkey EFI ei pysy käynnissä
9
7032
Vastaukset
- Anonyymi
Roska kaasuttajassa estää bensiinin virtauksen😎
- Anonyymi
Bensahana auki? Työnnä romuttamolle koko paska, nuo vehkeet lahoaa alle 3 vuoden ja niistä on helppo varastaa osia. Oman mankin myin pois, paskempaa vehjettä saa etsiä. Kokoajan oli korjattavana.
- Anonyymi
Mistähän moinen tilanne on saanut alkunsa? No jos on ennen käynyt niin ei liene mitään sen vakavampaa, viittaa kyllä vahvasti bensan saannin ongelmaan kaasarissa/suuttimessa.
- Anonyymi
Puhutte nyt kaasaripelistä joka on helppo homma mutta aloittajalla on uusi ruiskumanki kaikkineen hilppeineen.
- Anonyymi
" Voiko tuolle itse tehdä mitään?"voi tehdä jos osaa,osaatko sinä?
ilmeisesti et.- Anonyymi
Mistä mahtaa saada painetta tuollainen limpula?
- Anonyymi
bump, nimimerkillä sama ongelma
- Anonyymi
Löytykö vikaa? Mulla sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytykö vikaa? Mulla sama.
Mulla oli sama, korjaantui kun ostin uuden akun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770