Nokikolari

Anonyymi

Onko perää, että seinäjoella on yhden firman oikeus nuohota piippuja. Kuka sellasen luvan on myöntänyt? Heinäkuussa kuulemma vapautuu muillekin nuohoojille. Onko edes kilpailulain mukainen? Missään muualla en ole moista kuullut. Kuka tietää?

27

6997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole perää. Voit ihan itte valita nuohoojas.

    • Anonyymi

      Ei S-Jokiset tiedä oikeastaan mistään mitään.

    • Anonyymi

      Nuohota voi itsekin. Laki vaatii, että tulikanavat on nuohottava. Samoin vakuutusyhtiöt vaativat samaa. Nokipalo tulikanavassa on niin kuuma, että se voi helposti tuhota koko talosi. Siksi asia on syytä ottaa vakavasti.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö...vakuutusyhtiöt eivät vaadi nuohoamista. Jos tulipalon syttyminen johtuu hormista/tulisijasta ja nuohoamattomuudesta, niin vain silloin vakuutusyhtiö voi pienentää korvaussummaa. Syttymissyy selvitetään palonsyyntutkinnassa. Vain käytetyt tulisijat hormeineen tulee nuohota!


      • Anonyymi

        Hohhoijaa...vakuutusyhtiöt eivät todellakaan piittaa nuohoamisesta. Jos syttymissyyhyn vaikuttaa nuohoamattomuudesta, niin voivat pienentää korvauksia. Käyttämätöntä tulisijaa ei tarvi nuohota haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö...vakuutusyhtiöt eivät vaadi nuohoamista. Jos tulipalon syttyminen johtuu hormista/tulisijasta ja nuohoamattomuudesta, niin vain silloin vakuutusyhtiö voi pienentää korvaussummaa. Syttymissyy selvitetään palonsyyntutkinnassa. Vain käytetyt tulisijat hormeineen tulee nuohota!

        Mun tulisijani ei oo käytetty, uutena ostin. siis ei tarvi nuahota.


    • Anonyymi

      Pelastuslaitos mainostaa...?

      Etelä-Pohjanmaan pelastuslaitos - Nuohouspalvelut - Seinäjoen kaupunki - Seinäjoki
      Nuohous- ja ilmastointipalveluVille Rantala p. 050 361 8781. Kauhava/ Ylihärmän alue. Nuohous- ja ... Seinäjoki/ KantaSeinäjoen alue. Seinäjoen Nuohous oy. Nuohoojamestari Seppo Hautaluoma 0500 662 725.

    • Anonyymi

      E-P Pelastuslaitos "mainostaa"

      Seinäjoki/ KantaSeinäjoen alue
      Seinäjoen Nuohous oy
      Nuohoojamestari Seppo Hautaluoma 0500 662 725
      Nuohooja Jyri Keski-Huikku 0400 279 027
      Nuohooja Mikko Heikkinen 045 148 3676
      Nuohooja Noora Nissinen 045 155 7323

      • Anonyymi

        Onko Nissinen Hautaluomalla töissä?


    • Anonyymi

      Hyviä veljiäkö?

      • Anonyymi

        Saako nuohoojat pitää tienestinsä vai pitääkö maksaa prosentit mestarille?


    • Anonyymi

      Outo yhteys viranomaisen/ pelastuslaitoksen ja nuohoojamestarin välillä?

    • Anonyymi

      Syytä selvityttää.

    • Anonyymi

      Sopimukset loppuu heinäkuussa.

    • Anonyymi

      Nämä nuohoojat ovat yksityisiä yrittäjiä . Heinäkuussa saa valita vaikkapa nuohoojan .

    • Anonyymi

      Mikä nimi on laskussa?

    • Anonyymi

      Ei tuu rahat omalle tilille vielä, mutta pian tulee.

    • Anonyymi

      Nuohooja Jyrille täydet pisteet ammatti taidosta ja asiakas palvelusta!

    • Anonyymi

      Keskus taksilla ei ku keskus nuohoojilla on yksin oikeus/monopoli

    • Anonyymi

      Mä oon vähän nuohonnu naapurin rouvan kanssa

      • Taisit nuohota elmeriä kassa talon kulmilla


    • Anonyymi

      Kuka nuohoaa Seinäjoella tällä hetkellä?

    • Anonyymi

      No ei ole todellakaan perää.

    • Anonyymi

      Jyri Keski-Huikku
      Ammatti mies💪

    • Anonyymi

      Ei ole perää. Jokaisella on oikeus valita nuohoojansa itse.

      • Anonyymi

        Kyllä oon perää mutta silti saa valita.


    • Anonyymi

      Olipa kallis nuohous nettihinasto ei pidä teillä paikaansa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe