Diddelit nimissä

Anonyymi

Käyttääkö narsisti ns. hankittujen ystäviensä nimissä titteleitä, kuten lääkäri-Sari, talousjohtaja Pena . Titteli esiintyy nimessa kun hän luettelee ystäviään joihin hän on tavalla tai toisella, yleensä vähän väkisin seuraan tunkeutumalla, tutustunut. Eivät ole siis töissä samassa firmassa tms. Olisko syy siinä että kuulijat tietäisivät että hänellä on arvotitteli ystäviä? Itse hän on kouluttautumaton, mutta jostakin kautta hän tutustuu ihmisiin joilla sitä koulutusta aina on. Ja aina muistaa liittää tittelit nimiin, ei tietenkään tavan duunareiden. Ei siis ole että muurari-make tai putkimies pekka.

6

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun_dille

Minun dille narskuni keräsi niin laajaa kontaktipintaa että siellä riitti joka lähtöön.
      Vähän vältti nostamasta ketään tärkeäksi (muita kun omia kalseita lähiporukoitaan) että ei olisi itse ikäänkuin jäänyt varjoon tai mistään vaille.
      Ehkä hänen tyylinsä oli tasaaminen. Jos jollain jotain parempaa tai enemmän oli sitä sitten piti halveksia jotenkin. Ei niistä titteli-ihmisistä koskaan mitään hyvää mainittu.
      Mutta narsismiin kuuluu oireenmukaisesti juuri sellainen yläkanttisten ihmisten tunteminen ja mainitseminen.
      Minun dille narskuni ehkä arvotti enemmän kertyneen varallisuuden mukaan ja vielä siitä jos mainitsisi niin ne jotka olivat kovia tuhlailemaan säälimättömästi jopa hänen juomiinsa.

• Anonyymi

mikke on yksi pahimmista paradiddlen käsitteen väärinymmärtäjistä motorisessa tyhjyydessään.. Kaverihan on ihan lapanen rummuissa.

• Anonyymi

no olipa osuvasti sanottu. minunkin mielestä hän on aika paaaska soittaja..

• Anonyymi

Narsistin koko turha elämä perustuu juuri titteleihin. Eli ulkoiseen, kun on sisäisesti tyhjä. On erityisasiantuntija, taiteilija, mediapersoona. Kovin pitää itseään ainutlaatuisena, vaikka ovat hämmästyttävän samanlaisia keskenään.

• Anonyymi

Mutta kyllä jollakin voi olla vaikka kuinka korkealentoinen titteli (ammattinimike), ilman että hän olisi narsistinen.

Toisaalta ymmärrän ammattinimikkeen (engl: title) tuomisen puheeseen, jos sen kertominen tuo jotain painoarvoa keskusteluun, esim. kerran kuulin keskustelun elimistön kuona aineista, sitten eräs sanoi että puhuin kerran kuona aineista lääkäri tuttavalleni, joka sitten kysyi että mitä ne kuona aineet oikein on? Ihmisellä on maksa ja munuaiset jotka hoitaa kuona aineet.

PS: Ihmisen elimistö tarvitsee liikuntaa toimiakseen optimaaliseti.

• Anonyymi

Voi mun edesmennyt narsisti-isä ratsasti aina *lainahevosella*. Oli maisteria ja professoria. Paras juttu oli kuitenkin se, kun keroi ruokapaikan miehestä, joka oli todella älykäs ja hieno, koska hänen kaukainen sukulainen oli professori ja eräässä oppilaitoksen entinen rehtori. Saattoi tuo ruokapaikan mies olla vaikka kuinka älykäs, mutta noita sukulaisia ei olisi tavinnut mainita *älynlähteinä*.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      350
      6431
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3816
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1015
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      890
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      0
      880
    6. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      856
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      833
    8. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      820
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    Aihe