Oltiin Espanjan Fuengirolassa viime elokuussa. Kiva paikka ja kiva loma, mutta yksi ikävä asia siellä oli. Loman loppupäivinä ranta oli niin täynnä meduusoita, ettei mereen voinut mennä. Niitä oli niin paljon, että ne näki rannalta jo aivan selvästi. Espanjalaiset turistit poimivat niitä haaveihin ja hautasivat rantahiekkaan. Olin ihmeissäni moisesta "harrastuksesta".
Nyt haluaisinkin kysyä, että millainen tilanne on Mallorcalla meduusojen suhteen? Tietääkö kukaan?
Onko meduusoita uimarannoilla?
Anonyymi
1
267
Vastaukset
- Anonyymi
Käyty Mallorcalla 20 kertaa, lähes kaikki uimapaikat käyty läpi ja vain yhden kerran "törmätty" meduusoihin paikka oli Palma nova ja vuosi joskus 2008. Samalla rannalla uitu monesti sen jälkeen. Oli kuin nokkosen pistos ehkä hieman kovempi ja pieni jälkikin näkyi tovin aikaa. Nuorempi pojista säikähti sen verran ettei sillä reissulla enää mereen mennnyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745