Parasta hinta-laatu -suhdetta etsin. Edullinen pöytävuokra, kohtuullisesti kävijöitä ja vähän varkaita.
Onko suosituksia?
Mikä Oulun kirppiksistä siistein ja helpoin?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Järkikirpparilla on komea miesmyyjä. Siksi päädyn aina sinne.
- Anonyymi
Minä taas kysyn, että löytyykö Oulusta yhtään kirpparia, joka ei salli typeriä ale-leimoja hintalapuissa?
Käyn silloin tällöin sukuloimassa Oulus ja käyn kirppareilla, mutta olen tyrmistynyt noista leimalapuista. Miksi ei voi laittaa yksinkertaisesti 50% ale kaikista ( tai joku muu ale %), joka on yleensä muissa kaupungeissa.
Olen käynyt kirppareilla muualla, joista on löytynyt isot alekyltit: 20%, 30%, 50%, 70% ja suurin oli 90%. Ja kyltissä, että kassa laskee alennuksen automaattisesti.
Enpä ihmetellyt kun 90% pöytä oli liki tyhjä. Myyjä halusi oikeasti eroon tavaroistaan. Vielä oli pari vaatetta ja kirja. Ko kirja oli kuin uusi ja maksaisi kaupassa kymmeniä euroja. Hinnaksi jäi 0.20 e.- Anonyymi
Oulun kirppareiden suurin ongelma on trokaus. Vakkarimyyjät ostavat kaiken ylihalvan välittömästi ja pistävät röyhkeästi omaan pöytäänsä myyntiin. Ei kannata myydä liian halvalla.
Kantavat kontista ja kierrätyskeskuksesta myös tavaraa myyntiin pöytiinsä moninkertaisin hinnoin
Myyn itse vaan siivouspäiväkirppiksillä lastenvaatteita ja muuta pari kertaa vuodessa, on ihan kätevää ja ilmaista. Ja voi myydä pärstäkertoimella ja pistää trokariostajille parikymmenkertaiset hinnat
- Anonyymi
Järkikirppiksellä on monta kymmentä trokaria ja Palkeella myös. Ne on niitä, joilla ympärivuotiset pöydät. Vähän tylsää kirppiskäyntien kannalta. Luulen, että joka kirpparilla tavara käy kohtuullisesti kuitenkin kaupaksi. Saisi taas aloitta joku uusi kirppari niin puhdistuisi kaiken maailman rösöläjät vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Hirveän kateellista sakkia, tekevät kiusaa toisilleen ja tappelevat keskenään. Häiritsee jo asiakkaitakin toiminta. Pitäis myyjien puuttua asiaan
- Anonyymi
Kellään kokemuksia Aasta Ööhön kirpparilta?
- Anonyymi
Pöytävuokrat tosi edulliset ainakin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125