En tiedä kurkitko tänne

Anonyymi

vai et. Halusin vaan sano illan viimeiseksi mikään ei ole muuttunut. , että "you are the first, my last, my everything". Vaikka senhän sinä kai tiesitkin. n->m pks.
https://youtu.be/BtwOeoeWhoo

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onpa kaunis alotus. Kivasti sanottu.

      • Anonyymi

        Kiitos ystävällisestä kommentista. Ne ovat vähissä nykyisin tällä palstalla!


    • Anonyymi

      Kaunis kappale. Kun me laitetaan hynttyyt yhteen, maailasta tulee tuollainen kuin tuossa videossa. Tämä on jo menossa muutenkin tuohon suuntaan. Valoa, lämpöä, hyvää fiilistä.

      Loppusilausta vaille valmista. :)

      • Anonyymi

        Kaksi magneettia, minkä puristuksessa kaikki ylimääräinen lentää hevon kuuseen lopullisesti. Niin se on nähtävä.


      • Anonyymi

        Meinaat siis jatkaa tätä pks teatteriasi täällä vielä toiset 12 vuotta lisää. Minä kun luulin että alkaisit kyllästymään kun aloitetta vinkunut niin kauan mutta 12 vuoteen ei ole sitä tullut. No, toivossa on hyvä elää..


        ehkäpä 24 vuotta palstalla vinkumista tunnisteilla vihdoin tuottaa tulosta ja tulee häppy endi


      • Anonyymi

        Ei vittu näitä pata kattilaa soimaa olentoja. Joka vitun välissä kuin koiranpaska kengässä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu näitä pata kattilaa soimaa olentoja. Joka vitun välissä kuin koiranpaska kengässä....

        Hyvin sanottu. Se tskertuu kengänpohjaan niinkuin liisteri eikä sitä meinaa saada pois vaikka kuinka pesee.


      • Anonyymi

        Ihan varmasti on, loputonta häirintää ja kiusaamista ilman mitään rajoja.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä hyvä mies. Kiireinen päivä oli tänään mutta kiva.
      Toivottavasti sinullakin oli mukava päivä.
      Nuku hyvin ja näe unia vaikka pienistä, ihanista koirista, pennuista😃

      • Anonyymi

        Odota kultaseni. Kohta sanotaan että laita sähköposti.

        katos kun se ei tiedä sun osoitetta. ei puhelinnumeroa eikä ole varma varmaan nimestäkään.., ja haluu että laitat treffeihin viestiä taikka sähköpostia työsähköpostiin.


        saattaa myös toivoa että menet facebookkiin ja vastaat viestiin joka lähetetty...

        Tää kaveri on vanha vinkuintiaani täältä jolla samat vollaukset jokainen päivä. Opit pian mistä hänen kenkä puristaa ja mitä hän täällä vinkuu.


      • Anonyymi

        Aloituksen n->m pks tarkoittaa, että aloituksen kirjoitti nainen miehelle pääkaupunkiseudulla aen ymmärrä miten kirjoituksesi ja siihen tullut moittiva kommentti liittyvät mitenkään aloitukseen joka ei ollut kummallekaan teille!
        Terveisin Aloittaja.


    • Anonyymi

      Kurkin tänne, jos näkyisi merkkejä eräästä J:stä. 😏 No nyt pitää lopettaa tältä päivältä. Kurkistelen huomenna jälleen. Uniaikaa koitti.

      • Anonyymi

        Aloitus ei ainakaan ole J:ltä.


      • Anonyymi

        Saattaa täällä joskus näkyäkin joitain merkkejä..


      • Anonyymi

        Niimpä;-)


    • Anonyymi

      Tästä aloituksesta tuli mieleeni kaksi lempikappalettani: Lionel Richien Hello ja Stivie Wonderin I just called to say i Love you....

      Samanaikaisesti mietin sinua ja meitä. Ja pitkäaikaista stressiä. On ollut vaikeaa päästää irti kun kaikki jäi kesken, emmekä koskaan jutelleet kunnolla kaikesta. Se koskee vieläkin, vaikka jomotus ei ole enää ihan jokapäiväinen.

      Silti minä ikävöin sinua. Yhteyttä kanssasi. Välillä oon harhaillut täällä eri ketjuissa luullen tunnistaneeni sinut. En ymmärrä mistä syystä tämä meni näin.

      Oon huonossa fyysisessä ja henkisessä kunnossa. Olisi pitänyt mennä hautajaisiin kin, mutta en jaksanut pitkän matkan takia.
      Jostain syystä oot vieläkin mun sydämessäni ja sielussani.
      <3
      Levollista yötä.
      Rakkain terveisin Fairytale

      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut sinulle. Toivottavasti löydät etsimäsi. Terveisin Aloittaja.


      • Anonyymi

        Kippis ja kulaus, olutta ja saunaa, lauantaihupia😘


      • Anonyymi

        Fairytale = Keijusatu.... mutta joo onpahan jännittävä jää-kekkonen illlan finaalissa Canuckeja vastaan... tsekin joukkue näytti kyllä vaarallisemmalle kuin Kanadan joukkue eilisessä pelissä, noh hyvä suoritus kuitenkin Jellonilta kun ovat varmasti mitaleilla jo.


    • Anonyymi

      Kiva viesti. Ei varmaan mulle enkä edes asu pks. Ei me varmaan onnistuta koskaan tässä. Välimatka ja tuntemattomuus. Kaikki vain tuntuu noissa lähtökohdissa niin kaukaiselta toisinaan. Keskustelu on siinä mielessä hyvin leikkimielistä vaikka mahdollisuus on niin pieni. Kivasti kirjoitit kuitenkin ja parempia tälläiset ovat kuin törkyviestit täällä.

      • Anonyymi

        Kiitos ja onnea omaan etsintääsi. Minä ja hän asutaan kumpainenkin pks.


    • Anonyymi

      Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :I

      • Anonyymi

        Itse huomasin käyttäytyväni kuin teini-ikäinen tässä jonkun aikaa sitten, kun vietin aikaa itseäni nuorempien seurassa, aattelin jatkossa käyttäytyä vähän hillitymmin, sitten kun taas olen yhdessä paikassa takaisin. Mutt niin sekasin en taitais mennä ett kuvittelisin itseäni nuoremman tai edes omanikäisen kiinnostuvan mun seurasta. By the way, mulle on naureskeltu aina, joten siinäpähän jotkut naureskelee mulle ihan vapaasti jos siltä tuntuu. Mäkin naureskelen sitten takaisin, kun he mokaavat jossain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse huomasin käyttäytyväni kuin teini-ikäinen tässä jonkun aikaa sitten, kun vietin aikaa itseäni nuorempien seurassa, aattelin jatkossa käyttäytyä vähän hillitymmin, sitten kun taas olen yhdessä paikassa takaisin. Mutt niin sekasin en taitais mennä ett kuvittelisin itseäni nuoremman tai edes omanikäisen kiinnostuvan mun seurasta. By the way, mulle on naureskeltu aina, joten siinäpähän jotkut naureskelee mulle ihan vapaasti jos siltä tuntuu. Mäkin naureskelen sitten takaisin, kun he mokaavat jossain.

        Miksi et voi kuvitella? Häpeätkö vanhenemistasi ja sitä että olet jo isoaiti-ikäluokkaa?


      • Anonyymi

        Ei vanhenemista tarvi hävetä vaan voi tiedostaa olevansa jo vanha. Nytkin mietin, ett olen liian vanha vähän joka asiaan, kai se, ett on yhdessä porukassa ainoa joka näin vanha kuin mä, lisää tietoisuutta omasta iästä. Ei tämän ikänen kuulu enää oikein mihinkään paikkaan, on aina vähän niin kuin väärässä paikassa väärään aikaan. Siks en kuvittele kenenkään kiinnostuvan musta, koska ei ennenkään kukaan ole ollut kiinnostunut musta ja olis oikeasti kornia tässä iässä enää harhoja elätellä.


      • Anonyymi

        Sehän on kiva, että joku naurattaa vanhempaakin ihmistä. Nauru kun pidentää ikää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vanhenemista tarvi hävetä vaan voi tiedostaa olevansa jo vanha. Nytkin mietin, ett olen liian vanha vähän joka asiaan, kai se, ett on yhdessä porukassa ainoa joka näin vanha kuin mä, lisää tietoisuutta omasta iästä. Ei tämän ikänen kuulu enää oikein mihinkään paikkaan, on aina vähän niin kuin väärässä paikassa väärään aikaan. Siks en kuvittele kenenkään kiinnostuvan musta, koska ei ennenkään kukaan ole ollut kiinnostunut musta ja olis oikeasti kornia tässä iässä enää harhoja elätellä.

        Minusta (=aloittaja) on aivan ihanaa, että nykyisin on ihmisiä jotka omalla esimerkillään haluavat näyttää ettei eläminen lopu ikävuosien karttuessa. Esimerkiksi ihana pari Göran Stubb ja Pirkko Mannola. Eläminen jatkuu ihan niin kauan kuin eletään. Jos ei sopivaa kaveria löydy rinnalle niin sitten yksin ystävien kanssa.


    • Anonyymi

      Aloittajalta ylimielisiä kuittauksia kirjoittajille. Miten täällä ihminen luulee olevansa parempi ja jotain enemmän kuin ne jotka vastaavat omasta lähtökohdastaan aloitukseen?

      • Anonyymi

        Niillä, mitä sinä kutsut ylimielisiksi kuittauksiksi, olen yrittänyt kertoa, että aloite ei ole kommentoijalle tarkoitettu. Kun luen ketjuista kommentteja joissa sinutellaan aloittajaa ja kirjoitetaan niinkuin tunnettaisiin hänet tulee mieleen, että aloite ei ole minulle. Tai jos olen seurannut jonkun kommentoijan kirjoituksia ja hän nappaa kiinni johonkin aloitukseen niin on selvää ettei hän ollutkaan se henkilö jota kaipasin. Siinä kaksi hyvää syytä torjua omistukset aloituksestani. Se palvelee myös kommentoijien etuja, sekä sitä että minun hän ei luule minun kirjoittelevan täällä jonkun muun kanssa.


      • Anonyymi

        Kylläs sä oot sekasin.


    • Anonyymi

      Periskoopin avulla jos kurkkii, voi rakentaa itse helposti niitä sellaisia, ostat vain 2 meikkipeiliä, pieniä pyöreitä ja laitat ne johonkin putkeen, niin voi kurkkia eri paikkoihin periskoopin avulla... itseäni ei kyllä toisten ihmisten asiat kiinnosta sitten yhtään kurkkia tai urkkia :)

      • Anonyymi

        Tuollaisella voisi salaa seurata peuroja tms. arkoja eläimiä niin etteivät ne säikähdä. Joskus sai leluna ostaa periskooppeja. Jotkut lelut voivat olla ihan hyödyllisiäkin. Minulla on tallella poikani metallinpaljastin. Se on senverran heppoinen ettei sillä kannata maastosta etsiä aarteita, mutta seiniin upotetut sähköjohdot löytyy hyvin ja naulojen kannat. Ei tule sitten naputeltua tai porattua vääriin paikkoihin.


      • Anonyymi

        Joo ja kamerankin voisi liittää tuollaiseen periskooppiin... tyttöjen meikkikaupasta pyöreitä peilejä ja putkimiehiltä sopivaa putkea joista rakentaa periskoopin. Voi tehdä suurenkin periskoopin vaikka 5-metrisenkin sitten itse.


      • Anonyymi

        joo niin kerran itse tai useammankin kerran olen ostanut eräältä tutulta putkimieheltä erilaisia putkia, kerran kun ostin jotain kupari-putkea, niin arvasi että tuon kaliberinen on kyllä joku asekaliberi tuollainen kupariputki.

        Mutta periskooppeja jos rakentelee, joku harmaa putkimiesten putki mihin sopii hyvin tyttöjen meikkipeilit samalla koolla sisälle, siinä kesän harraste rakennella sellaisia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo niin kerran itse tai useammankin kerran olen ostanut eräältä tutulta putkimieheltä erilaisia putkia, kerran kun ostin jotain kupari-putkea, niin arvasi että tuon kaliberinen on kyllä joku asekaliberi tuollainen kupariputki.

        Mutta periskooppeja jos rakentelee, joku harmaa putkimiesten putki mihin sopii hyvin tyttöjen meikkipeilit samalla koolla sisälle, siinä kesän harraste rakennella sellaisia sitten.

        Vousit sitten harrastella vaikka eläinkuvausta tuollaisella periskoopilla vaikka. Ihan hyviä ideoita sulla. :)


      • Anonyymi

        Mutta niin jos menee tyttöjen meikkikauppaan niin myyjä-tytöt ihmettelisivät että: mitä teet täällä, meikkikaupassa ostamassa meikkipeilejä.


    • Anonyymi

      Aina välillä näitä minäkin lueskelen, vähemmän enää nykyisin. Olen alkanut ymmärtää jotain juttuja täällä uudella tavalla. Koska ne ovat soljuneet kuin vesi joessa nykyisin, niin en ole tarttunut roiskeisiinkaan enää pahemmin. Kiva viesti ja kappale, hyvä tunnelma niissä.
      Aikamoista, kun tarkemmin ajattelee, tuo kulunut aika. Nyt tuntuu siltä, että täytyy viedä tuhkat pesästä ja tuulettaa oikein kunnolla.

    • Anonyymi

      Toisia kurkkii ja nurkissa lurkkii, nurkistakin kurkkii kuin hämähäkki konsanaan piiloutuu, tiuskii, kurkkii salaa nurkissakin.

      • Anonyymi

        En kyllä ole täällä tiuskinut. Ei täällä kauhean näkyvänä kannata olla kun niskaan sataa kaikenlaista p...aa. Enkä minä täällä kokoajan edes ole, kunhan nyt vilkaisin.


    • Anonyymi

      Tuollainen oman suuren periskoopin rakentaminen, aika helppoa, ja varmasti mielenkiintoinen harrasteprojekti tehdä... meikkipeilejä ja putkea vain, minulla ei ole aikaa tuollaista rakentaa vaikka helppo onkin, joillekin kesänkin harrasteena voisi olla hauska.

      • Anonyymi

        Jotkut laittaa ikkunaan katupeilin eli juorupeilin. Sillä voi salaa kurkkia ketä kadulla kävelee. Ei tarvi ikkunaa avata. Periskooppi jos olisi niin sillä näkisi myös kulman taakse. http://www.jukkajoutsi.com/aatu941.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut laittaa ikkunaan katupeilin eli juorupeilin. Sillä voi salaa kurkkia ketä kadulla kävelee. Ei tarvi ikkunaa avata. Periskooppi jos olisi niin sillä näkisi myös kulman taakse. http://www.jukkajoutsi.com/aatu941.jpg

        Kun ei niistä sun piparkakuista ja periskoopeista ole kuin haittaa. Koittaisit jo ymmärtää asian.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe