Horoskooppimerkki gallup?
Vaativin ja haasteellisin
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kokeillut kuin vesimiehenä oloa.
Kaikki muut on älykääpiöitä vähäsen tunnustaa olevan. Pakko myöntää. - Anonyymi
Härkä🐃
- Anonyymi
Miksi härkä?
- Anonyymi
Vesimiehenä oleminen on boheemia ja ajoittain sekavaa, sekä yksinäistä, en nauti enää yksinäisyydestä vesimiehenä, koska ikää on tullut jo jonkin verran.
T.31v veskari mies- Anonyymi
Älä. Vesimiehet on ihan helvetillisiä vetää vintin pimeeksi päihteillä. Tosin veskareilla tajunnan laajennus päihteillä tulee ihan luonnostaan, koska hermostollinen toiminta poikkeaa muista merkeistä. Vesimiehet on oikeastaan luotu vetämään päihteitä.
- Anonyymi
Jos on liikaa vesimiehiä vetämässä keskenään päihteitä, niin alkaa olemaan hengenvaarallista toimintaa. Päihdeporukat on monesti noita samoja. Joku ihme juttu siinä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on liikaa vesimiehiä vetämässä keskenään päihteitä, niin alkaa olemaan hengenvaarallista toimintaa. Päihdeporukat on monesti noita samoja. Joku ihme juttu siinä on.
Aijaa, sitten tarja on varmaan vesimies??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen päihteitä? Taitaa sulla päässä viiraa.
T. Veskari mies - Anonyymi
Niin varmaan. Varmasti et ole veskari. Oot joku primadonna Leijona tai joku pätijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmaan. Varmasti et ole veskari. Oot joku primadonna Leijona tai joku pätijä.
Olen minä veskari, mikä sua vaivaa?
- Anonyymi
Valehtelijat.
- Anonyymi
Olisko leijona?
- Anonyymi
Leijonat on parhaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leijonat on parhaita
Millä tavoin? Ite en oo ollu niin vaikuttunu leijonista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavoin? Ite en oo ollu niin vaikuttunu leijonista...
Kyllä tämän päivän perusteella olen.
- Anonyymi
Nimenomaan. Huonolla tavalla. Primadonna mä nään ton sun paskan läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leijonat on parhaita
Ne on itsekeskeisiä kusipäitä, kauhean äänekkäitä niin minä kekskeisiä ja jos asiat ei mee kun ne haluaa valittavat siitä miten kaikkia on niitä vastaan. Egoisteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on itsekeskeisiä kusipäitä, kauhean äänekkäitä niin minä kekskeisiä ja jos asiat ei mee kun ne haluaa valittavat siitä miten kaikkia on niitä vastaan. Egoisteja.
Ihmisillä on aina mielipiteitä toisista jo valmiina etenkin leijonista vaan siks kun ne on esillä joko tahtoen tai tahtomattaan. Moni on itse takarivin tyyppejä ja sit niitä haittaa ne jotka ei oo.
- Anonyymi
Nokialta tämä:
taikauskoinen talitintti
"Astrologian historia juontaa juurensa muinaisiin sivilisaatioihin, joissa papit seurasivat tähtien liikettä. Myös ennustaminen kiinnosti silloin ihmisiä. Ennustettiin uhrieläimistä, mutta myös tähdistä."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Astrologia- Anonyymi
:D Voi vittu tuli tunteella. Et taida tykätä et joku ei usko horoskooppeihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:D Voi vittu tuli tunteella. Et taida tykätä et joku ei usko horoskooppeihin?
Sä tiedät et sun tunteet loppuu, viimeistään kun vedän sapelin kanssa sun pään poikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tiedät et sun tunteet loppuu, viimeistään kun vedän sapelin kanssa sun pään poikki.
Ja luulet että tämä asia kiinnostaa minua koska..?
Hei lauantai illan kännit ja pössyt ei oikein sovi sulle. Vai kuoletko nyt raivoon kun tähtikartat ei iskenyt silleen kovinkana tosissaan. :D
- Anonyymi
- Anonyymi
Neitsyt on rasittava. Tarkkasilmäinen kaiken tietävä ja näkevä. Vaatii pilkkuun asti rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta. Tyranni. Neitsyeltä ei jää mikään näkemättä, kyylä.
- Anonyymi
Tähän mielipiteeseen neitsyestä voi yhtyä! Vaatii rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta kyllä muilta, mutta ei itse ole kumpaakaan! Muutkin heitot varsin osuvia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän mielipiteeseen neitsyestä voi yhtyä! Vaatii rehellisyyttä ja oikeudenmukaisuutta kyllä muilta, mutta ei itse ole kumpaakaan! Muutkin heitot varsin osuvia
Ja huoraaminen. Väkivaltaisuus. Juopottelu. Monet neitsyet ovat rikollisia. Huonoja vanhempia. Neitsyt puolisona vie rahasi ja itsetuntosi. On inhottava lapsilleen. Manipuloi.
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :DD
- Anonyymi
Vesimies: ok, hyvin pihalla olevia. Addiktoituu johonkin jossain vaihees.
Kalat:limasia juoppoja
Oinas: jääräpäisiä, lojaaleja ystäviä
Härkä : Jääräpäisiä,rauhallisia ja vähän muitten tossukoita.
Kaksonen: kieroja, menevät ja tulevat miten sattuu
Rapu: itkupilli, uhoamas sit juoksee äidin helmaan.
Leijona: itsekeskeisiä,lojaali kaverina, luulevat liikaa itsestään.
Neitsyt:tarkka, jäärä
Vaaka: kokoajan poissa haaveilee kai
Skorpioni: lojaali ystävä, mukavia niin kauan kun ei suututa.
Jousimies: seikkailu haluisia, menossa kokoajan.
Mun suosikit: Oinas,skorpioni ja Jousimies
Ja miksi: oinaat ovat hyviä ystäviä, Skorpioni rehellinen ja suora, jousimiehen kanssa hauskuus ei ikinä lopu kesken.
Vähiten tykkään: Kalat: moneen naama näyttää ihan kalalta, ja niitten olemuskin on kala mainen. Leijona: kaikki pyörii niitten ympärillä. Minä minä ja kun ihmiset ei kiinnostu masentuvat. Vaaka: ei osa päättää mitään. Heilahtelee kun seinä hullu!- Anonyymi
Olin oitkässä suhteessa kauriin kanssa. Lopulta hän osoittautui oikeasti narsistiksi. Elämä oli hirveää. Kuin olisi ilman omaatuntoa ja empatiaa. Ei nähnyt itsessäön vikaa vaikka oli väkivaltainen ja käytti itseensä rahamme. Tuli ja meni oman mielwnsä mukaan. Haukkui mennen tullen. Sairaalloisen mustasukkainen. Ei koskaan tiennyt etukäteen millä tuulella on. Mielialat heilahtelivat kuin vuoristorata. Kaikki oli vain häntä varten.
Horoskooppeihin ei ole uskomista. Jokaisella on se luonne mikä on perimästä ja kasvu olosuhteista ja elämäntilanteesta johtuen.
Itse olen neitsyt, heikkouteni minullakin, muttei se johdu horoskooppi merkistäni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin oitkässä suhteessa kauriin kanssa. Lopulta hän osoittautui oikeasti narsistiksi. Elämä oli hirveää. Kuin olisi ilman omaatuntoa ja empatiaa. Ei nähnyt itsessäön vikaa vaikka oli väkivaltainen ja käytti itseensä rahamme. Tuli ja meni oman mielwnsä mukaan. Haukkui mennen tullen. Sairaalloisen mustasukkainen. Ei koskaan tiennyt etukäteen millä tuulella on. Mielialat heilahtelivat kuin vuoristorata. Kaikki oli vain häntä varten.
Horoskooppeihin ei ole uskomista. Jokaisella on se luonne mikä on perimästä ja kasvu olosuhteista ja elämäntilanteesta johtuen.
Itse olen neitsyt, heikkouteni minullakin, muttei se johdu horoskooppi merkistäni.Lol kyl horoskooppi paljon kertoo ihmisistä ja mulla on ystäviä kaikista 12 merkistä. Kauris unohdin niitten olemassa olon niin näkymättömiä ovat minulle. On ne ihan jees kunha jää vaan hyvää päivää tasol. Mielytys halusia ja puhuvat paljo paskaa muista.
- Anonyymi
Kala-naiset ovat ihania, suloisia tähtisilmiä. Ainakin eräs ❤ t. Jäärä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol kyl horoskooppi paljon kertoo ihmisistä ja mulla on ystäviä kaikista 12 merkistä. Kauris unohdin niitten olemassa olon niin näkymättömiä ovat minulle. On ne ihan jees kunha jää vaan hyvää päivää tasol. Mielytys halusia ja puhuvat paljo paskaa muista.
No tämä kauris ei miellytti vain jos hyötyi jostain ihmisestä. Koti olikin sitten kuin pakollinen paha ja pahuuden temmellyskenttä.
kaurisNainen taas on yksi parhain ystäväni. Aivan ihana ihminen. Ei puhu pahaa seläntakana tms. Mikä hauskinta tämä mies ja tämä ihana ystäväni ovat syntyneet samana päivänä mutta olivat ihan erillaisia luonteeltaan. Tuosta johtuen mietinkin suuremmalla syyllä, ettei luonnehoroskoopit voi pitää paikkaansa. Mutta jos joku uskoo niin uskoo, ei se minua häiritse. - Anonyymi
En kyllä ole mikään limanen juoppo kun en lähes ollenkaan käytä alkoholia..
Enkä näytä kalalta.., eikä olemuskaan kalamainen mutta olen sentään hyvä uimaan..
Kalat on tunteellisia ja herkkiä.., haaveilevia , myötätuntoisia ,
rakastettavia ystäviä.
Taiteellisia..
Eli et tiennyt paljoa kaloista.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kala-naiset ovat ihania, suloisia tähtisilmiä. Ainakin eräs ❤ t. Jäärä
Oksennan, noilla on kalan silmät. Ei ne tähti silmiä ole. Horoskooppeista tähtisilmä omaa skorpionit ja jousimiehet! Lakkaa kalanainrn kehumasta itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä näytä kalalta.., eikä olemuskaan kalamainen mutta olen sentään hyvä uimaan..
rakastettavia ystäviä.
Taiteellisia..
Eli et tiennyt paljoa kaloista..Tiedän paljon kala horoskooppia olevia, lopeta itse kehuminen. Se on kyl totta että ovat tunteellisia kaikki vesi merkit on. MUT kalan tunnista kalamaisuudesta. Olen aina tunnistanut kalan, ne poljetaan aina. Et ehkä nää omaa kalamaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
rakastettavia ystäviä.
Taiteellisia..
Eli et tiennyt paljoa kaloista..Tyttäreni on kalat. Hän on taiteellinen. Erittäin määrätietoinen ja ehkä tiukkakin mutta neuvottelutaitoinen. Työteliäs ja ahkera. Ehkä pomottelija. Erittäin oikeudenmukainen. Herkkä. Ennemmin järki kuin tunneihminen. Aikuinen jo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä kauris ei miellytti vain jos hyötyi jostain ihmisestä. Koti olikin sitten kuin pakollinen paha ja pahuuden temmellyskenttä.
kaurisNainen taas on yksi parhain ystäväni. Aivan ihana ihminen. Ei puhu pahaa seläntakana tms. Mikä hauskinta tämä mies ja tämä ihana ystäväni ovat syntyneet samana päivänä mutta olivat ihan erillaisia luonteeltaan. Tuosta johtuen mietinkin suuremmalla syyllä, ettei luonnehoroskoopit voi pitää paikkaansa. Mutta jos joku uskoo niin uskoo, ei se minua häiritse.Moni muukin tekijä vaikuttaa esim, nousu ja kuu merkki horoskoopissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksennan, noilla on kalan silmät. Ei ne tähti silmiä ole. Horoskooppeista tähtisilmä omaa skorpionit ja jousimiehet! Lakkaa kalanainrn kehumasta itseäsi.
Ihastuneen härän miehen tulkintaa :-)
- Anonyymi
Valitettavan usein kyllä nuo horiskoopit tuntuu osuvan. Epäsopivaa kumppania kannattaa karttaa.
- Anonyymi
Miten voi olla epäsopiva kumppani? Ei kait kukaan valitse sellaista kumppaniksi, jos kemiat eivät kohtaa?
- Anonyymi
Vesimies mies olen enkä usko astrologiaan lainkaan vaan oikeaan tieteeseen ja siihen nojaan. Astrologia on samaa humpuukia kuin homeopatia eli aivan suoraa metafysiikkaa.
Astrologiaa ei pidä sekoittaa astronomiaan mikä on tähtitiedettä.
Jos nyt jotain aiemmin tässä ketjussa kommentoin niin joo-o, kaksi-kolme bisseä maistuu parina iltana viikossa, junnumpana ne bisset oli jotain muuuuta, ja mikään ongelma em. huimauksista ei ole ollut mulle koskaan.- Anonyymi
Vesimiehet ovat 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesimiehet ovat 😍
Höpö höpö, ite oot!
- Anonyymi
Poikani on vesimies. Hän on erittäin herkkä. Osaa myös suuttuessaan lyödä vyön alle todella ilkeästi. Boheemiuteen taipuvainen ja laiskahkokin kotitöissä edelleenkin aikuisena. Kriittinen itseään kohtaan.
Mietiskelijä, tieteestä erittäin kiinnostunut. Teoreettinen. Olen joutunut aikoinaan ihan opettelemaan miten tulen parhaiten juttuun hänen kanssaan jos hän pahoittaa mielensä. Hän voi olla hyvin vaikea silloin ja hankala.
Toisaalta nautimme molemmat suunnattomasti, kun keskustelemme tieteestä ja maailmantilanteesta yms. viihdymme toistemme seurassa. Yleensä hän määrää aiheen, josta innostun usein. Hän loukkaantuu ja pahoittaa helposti mielensä. Hieman vetäytyvä. Tykkää huomiosta ja kannustuksesta. Ei oikein näytä tunteitaan. Rauhallinen. Älykäs .itsetunto voisi olla parempi. - Anonyymi
Kiltein, rauhallusin, sovittelevin ja kuin itse tyyneys on eräs nainen joka on skorppioni. Tunnemme jo pitkältä ajalta. Asuimme aikoinaan samassa kämpässä. Hän on hirveän pihi ja viherpiiperö. Eläinrakas äärimmilleen ja ihmisläheinen. Järkyttävän kiltti ihminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666