Voiko olla täysin fasisti kissantappaja kirkon ryöstäjä
mutta samalla nuhteeton demarina ?
Sösdeepee ei irtisanoudu pojuistaa ?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se tuntuu olevan jopa meriitti päästä edustamaan Suomen demareita Eurooppaan.
- Anonyymi
ei kissantappajia!pöyristyttävää ja joku hakee!saa...............
- Anonyymi
Ihmettelen, ettei Rinne heti erottanut häntä puolueesta, mutta... Demarithan ovat oikein pää-suvakkeja.
Varmasti puolueesta löytyy lisääkin erilaista pahuudenharjoittajaa ja Rinne katsoi, että Jäkälän erottaminen olisi nostattanut ryöpyn kysymyksiä, että no miks sit nämä pedofiilit ja nämä eläinrääkkääjät ja nämä korruptoituneet poliitikot niinqu saavat olla Puoluees? Onko tämä sosiaalidemokratiaa, niinqu mitä!?
Kaikkia on suvaittava (paitsi kantasuomalaisia perSuja)! Tää on vaan Lapin rikasta monikulttuuria! 😡 Demarit on naurettava kommunistipuolue.
Eikö jo hävetä demarit- Anonyymi
Onko Jäkälä myös ryöstänyt kirkon? No nyt löyty selitys miksi tuota hyvää miestä punikeissa niin suvaitaan, Rinnettä myöten.
Viinit litkittiin ja Herran alttari töhrittiin?
Oikea Risto Reippaan teko! 😊
Sen on vaan enää Lenin-merkkiä vailla.
. - Anonyymi
Eikös se persujen typerä tuomittu sinne Brysseliin äänestetty???
- Anonyymi
Onko risto taee reipas jo parantunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448981
- 785492
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383954- 523336
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543322Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341962
- 2091747