tervetullut luokseni. En halua tavata, en viestitellä, en mitään. Kohtelet mua törkeästi. Mulla ei ole tarvetta selittää tai selvittää mitään sun kanssa enää. Ei mitään sanottavaa, ei mitään kerrottavaa, ei toivotettavaa, ei mitään. En todellakaan tule minnekään missä olet kesällä, syksyllä, koskaan. En ole edes vihainen, harmissani ehkä, en sitäkään. päivä päivältä tämä on tullut lähemmäksi, että koko homma kaatuu ja menee puihin. Ei tämä ole edes pettymys. Tämä ei ole mitään.
Et ole enää
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten nautettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän naurattaakin. Niin minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :I
- Anonyymi
Otappa Tiia tai Raisa. Kumpikin reijät auki jo odottelemassa. ;)
- Anonyymi
Oukkeiii..menikö multa ohi jotain.
- Anonyymi
Kun ei ole pettymys eikä mitään, niin mitäpä sitä tilittämään! Melohan eteenpäin vain! Jos olisi eräältä mieheltä tämä, niin ei huolta...minusta et enää kuule!
- Anonyymi
Aloituksesta poiketen hän on kyllä aina tervetullut käymään myös olemaankin.
Ja olen sen hänelle aina sanonut.
Nyt iski ikävä jos laittaisin viestiä vai tulisiko häneltä ensin... 😏
N-M- Anonyymi
Laita ihmeessä viestiä.
- Anonyymi
Vain erään naisen kohdalla vastaisin tähän aikaan tulleeseen viestiin. Muille vastaisin vasta aamulla ja sanoisin, että olin jo nukkumassa.
- Anonyymi
Laitoitko viestiä ikävöimällesi miehelle?
- Anonyymi
Jäi laittamatta. Olin aivan liian väsynyt viestittämään ehkä pitäisi suoraan vain soittaa. Mites sinä? Laitoitko/laitatko hänelle viestiä? Millainen yhteys teillä on, tunnetteko entuudestaan? Kerro teistä jotain mitä teille on vaikka yhteistä, oli se sitten yhteinen kokemus vaikka bussilla tai muu sellainen?
N-M - Anonyymi
Tunnemme me minun kaipaamani kanssa erittäin hyvinkin jo ennestään. Viesti kertoisi montakin asiaa kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi laittamatta. Olin aivan liian väsynyt viestittämään ehkä pitäisi suoraan vain soittaa. Mites sinä? Laitoitko/laitatko hänelle viestiä? Millainen yhteys teillä on, tunnetteko entuudestaan? Kerro teistä jotain mitä teille on vaikka yhteistä, oli se sitten yhteinen kokemus vaikka bussilla tai muu sellainen?
N-MEn laita hänelle viestiä, koska hän on varattu. Tunnemme toisemme, mutta emme pidä yhteyttä ollenkaan. Joskus kirjoitan tänne kun kyllähän minä häntä kaipaan.
- Anonyymi
Mitäpä suotta. Näin, missä autosi oli tänään. Surettaa. 😚 Jäähyväispusu
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin kieltämättä minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin. :DD
- Anonyymi
Kukahan olet, joka on kopioinut vanhemmasta naisesta yää olevaa tekstiä ja liittää sen melkein jokaiseen ketjuun. Jos sinulla on hampaankoloon jäänyt jotakin vanhempaa naisihmistä kohtaan, niin käy ihmeessä sanomassa ihmiselle itselleen. Vai oletko harhainen ressukka, joka kuvittelee täällä palstalla jonkun vanhemman naisen sinulle viestejä lähettelevän. Oma harhaisuutesi se on mikä sinua luultavasti sinua vainoaa.
- Anonyymi
Hyvä kirjoitus toii edellinen.
- Anonyymi
Suomi voitti Venäjän 1-0
- Anonyymi
Mua piinaa tämän paltstan kautta yks mies ja tuun hulluksi tän kans.
Jätkä on naimisissa, lapsia, elää ns. normaalia elämää ja verkkovainoaa mua sekä mun laitteissa et sit jauhaa täällä mun elämästä ylsityiskohtia. Eikä vain mun vaan monen muun.
Keskity mies omaan elämään. Syöt kaiken muiden elintilasta. Olen äärimmäisen ahdistunut sinusta ja toivon et tajuat oikeasti, et vien asian poliisille hyvin pian. Asutaan Pohjois-Suomessa ja tää mies on tehny tätä jo vuosia.- Anonyymi
Kuules täällä on monta verkkovainoajaa ja it - alan työntekijöitä jotka tekevät sairaita asioita.. ja suomi 24sen ylläpito ihan samaa kauraa
- Anonyymi
no tää on taas tätä. huomenna alottaja vinkuu sen perään taas. voi näitä voi voi.
- Anonyymi
Päätät silti jauhaa tota paskaa täällä anonyyminä vaikkei sulla oo kohdehenkilölle mitään asiaa. Koska haluat huomiota ja paistatella marttyyrin valokeilassa niin pitkään kun sitä riittää... Ton logiikan takia en ite voi sietää ihmisiä ylipäätään
- Anonyymi
Hälläväliä. En edes tiedä missä asut saatikka kuka oot.😎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461