Voisin suudella sinua vaikka tunnin ilman lepotaukoa.
Haluan sinua, vaalea nainen
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hihi hiiii hiii kivaa😊
- Anonyymi
Tiiän. Minäkin... Ja paikka oli tahko?
- Anonyymi
Ei ollutkaan mulle? 🤣
- Anonyymi
Tämä piristi kummasti 🤗 let's do it!!!
- Anonyymi
Kaikki me ollaan elämämme aikana sekä nuoria, että vanhojakin, eikä siinä ole mitään ihmeellistä saati sitten naurettavaa. Naurettavaa vanhemmissa naisissa ja miksei miehissäkin tekee vain se, jos he käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit ja yrittävät miellyttää (tai jopa iskeä!!) itseään paljon nuorempia. Silloin ymmärrän jos muita saattaa vähän alkaa jo naurattaakin. Niin inhotuksen lisäksi minuakin, jos törmään tällaisiin pareihin kun näyttää, että äiti on nyt siinä lapsensa kanssa todella läheisissä tunnelmissa ja mieleen tulee jo soittaa lastensuojeluviranomaisille.
- Anonyymi
Olen todennut mielessäni täysin samaa yhdestä vaaleasta naisesta.
- Anonyymi
Missä suunnalla me kohtaamme..)
- Anonyymi
Kehä 1:n sisäpuolella.
- Anonyymi
Niin mäkin sua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770