suhteeni. Et mitään sanomaton ja taidoton luuseri.
Olet epäonnistunut kaikessa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.
Hyvä että kerrankin joku toinen sanoi sen ääneen. Nyt tiedän ettei tämä tieto ole vain minun päässä.- Anonyymi
Sanoiko joku sulle sen ääneen vai luitko sen vain täältä palstalta. Älä ny kaikkee omi täällä, säästät sillä sitä päätäsi.
- Anonyymi
Kerrankin olisi siis käynyt tuuri, jos tuommoinen ”kultakimpale” olisi jäänyt väliin.
- Anonyymi
Onnistuiko aloittaja?
- Anonyymi
Onnistuminen ei ole mahdollista näissä olosuhteissa. Ei se ole jatkossakaan mahdollista. Tämä ei ole se polku jolla voisin onnistua.
- Anonyymi
Heti aamusta haukkumassa netissä kasvottomana muita luusereiksi... haha taitaa olla niin että projisoit omia piirteitä toisiin juuri siksi että näyttäisit itse paremmalta 🤣
- Anonyymi
Ei taida narskulla olla muna hallussa, kun on noin suuttunut ja palstalla haukkumalla yrittää hajottaa ja taas hallita ihmistä. Milloin uhri mahtaa ymmärtää, että millaisen luuserin kanssa itse on oikein tekemisissä? On se ässä säälittävä nainen.
- Anonyymi
Jaa vai niin minä oon tehnyt ihan tietämättöni koko tilanteesta ja osallisuudestani mittää.
- Anonyymi
No sano vaikka noin jos se helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Kehen, en tunne sinua?
- Anonyymi
Ja mitäs tää tekee ikävä-palstalla? Taisi arvon AP nyt itse jäädä ilman huomiota, egon pönkitystä, pillua tai munaa kun täällä kaakattaa tota jo niin kuultua ja kulunutta paskaa.....
- Anonyymi
Voitko tarkentaa millä kaikin eri tavoin hän on epäonnistunut?
- Anonyymi
Tiedän, että se rukkasilla jonglööraus sun viihdyttämiseksi epäonnistui kun yksi vahingossa putosi vaakaa yrittäessä. Sua on niin vaikea miellyttää. Tajuun, että olen ton vuoksi susta luuseri.
- Anonyymi
Katkeran ei huolitun tilitys. Etkö saanut rikottua heidän parisuhdettaan? Nauran pask. Naurua sinulle.
- Anonyymi
Kenen suhteen, ei nyt ihan avaudu. Ketä meinaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648