suhteeni. Et mitään sanomaton ja taidoton luuseri.
Olet epäonnistunut kaikessa
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän.
Hyvä että kerrankin joku toinen sanoi sen ääneen. Nyt tiedän ettei tämä tieto ole vain minun päässä.- Anonyymi
Sanoiko joku sulle sen ääneen vai luitko sen vain täältä palstalta. Älä ny kaikkee omi täällä, säästät sillä sitä päätäsi.
- Anonyymi
Kerrankin olisi siis käynyt tuuri, jos tuommoinen ”kultakimpale” olisi jäänyt väliin.
- Anonyymi
Onnistuiko aloittaja?
- Anonyymi
Onnistuminen ei ole mahdollista näissä olosuhteissa. Ei se ole jatkossakaan mahdollista. Tämä ei ole se polku jolla voisin onnistua.
- Anonyymi
Heti aamusta haukkumassa netissä kasvottomana muita luusereiksi... haha taitaa olla niin että projisoit omia piirteitä toisiin juuri siksi että näyttäisit itse paremmalta 🤣
- Anonyymi
Ei taida narskulla olla muna hallussa, kun on noin suuttunut ja palstalla haukkumalla yrittää hajottaa ja taas hallita ihmistä. Milloin uhri mahtaa ymmärtää, että millaisen luuserin kanssa itse on oikein tekemisissä? On se ässä säälittävä nainen.
- Anonyymi
Jaa vai niin minä oon tehnyt ihan tietämättöni koko tilanteesta ja osallisuudestani mittää.
- Anonyymi
No sano vaikka noin jos se helpottaa oloasi.
- Anonyymi
Kehen, en tunne sinua?
- Anonyymi
Ja mitäs tää tekee ikävä-palstalla? Taisi arvon AP nyt itse jäädä ilman huomiota, egon pönkitystä, pillua tai munaa kun täällä kaakattaa tota jo niin kuultua ja kulunutta paskaa.....
- Anonyymi
Voitko tarkentaa millä kaikin eri tavoin hän on epäonnistunut?
- Anonyymi
Tiedän, että se rukkasilla jonglööraus sun viihdyttämiseksi epäonnistui kun yksi vahingossa putosi vaakaa yrittäessä. Sua on niin vaikea miellyttää. Tajuun, että olen ton vuoksi susta luuseri.
- Anonyymi
Katkeran ei huolitun tilitys. Etkö saanut rikottua heidän parisuhdettaan? Nauran pask. Naurua sinulle.
- Anonyymi
Kenen suhteen, ei nyt ihan avaudu. Ketä meinaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1133391Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.331948Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 92957
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817