Tilastosta tekee erityisen kiinnostavan se, että listan kärjestä kymmenen joukosta löytyy kolme tamperelaista postinumeroa. Tamperelaiset autoilijat ovat siis listan kärkikymmenikössä parhaiten edustettuna.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/772775-is-selvitti-tampereella-asuu-erittain-paljon-kaahareita-nailla-alueilla-he-asuvat
Tampereella on paljon kaahareita
17
103
Vastaukset
Vai voisiko olla niin, että Tampereen seudulla kameratolpat on sijoitettu siten, että tulee herkemmin ajettua ylinopeutta? Tuostahan ei selviä, onko kameroiden sijainti laskettu pois tilastosta (ei varmaankaan, vaatisi aika tarkan tiedon siitä, missäpäin ihmiset miltäkin postinumerolta keskimäärin liikkuvat).
- Anonyymi
Hervannan Valtaväyää kun ajelee niin 90% ajaa ylinopeutta. Samoin uudessa Rantatunnelissa.
- Anonyymi
Ehkä porukka vaan haluaa päästä pois Tampereelta mahdollisimman nopeasti ja sen takia vauhti nousee välillä liikaa.
- Kyä näi o - - Anonyymi
Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?
Nopeuden rajoittamiseen liikennemerkein on aina syy. Sinä vaan et niitä syitä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nopeuden rajoittamiseen liikennemerkein on aina syy. Sinä vaan et niitä syitä ymmärrä.
On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.
Hervannan valtaväylällä mennään kovaa vauhtia ohi. Hetken päästä auto on liikennevaloissa edessäni. Aikavoitto 0 sekuntia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.
Kuten yllä totesin, sinä et vaan ymmärrä kaikkia syitä mitä voi olla nopeusrajoituksen alentamiseen. Et ymmärrä, ymmärrä, ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hervannan valtaväylällä mennään kovaa vauhtia ohi. Hetken päästä auto on liikennevaloissa edessäni. Aikavoitto 0 sekuntia.
Mutta kun oon silleen muita parempi kuljettaja ja mulla on pikkasen parempi autokin niin onhan minun päästävä muista ohi.
Citymaasturikunkku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?
50 rajoitus on siksi, että vähän väliä yksi kaista on jonkin aikaa suljettu ratikkatyömaan takia. 70 rajoitus tulee takaisin sitten kun työt on tehty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä porukka vaan haluaa päästä pois Tampereelta mahdollisimman nopeasti ja sen takia vauhti nousee välillä liikaa.
- Kyä näi o -Itse olen sitä mieltä että pääkaupunkiseudun paras puoli on sieltä pois johtavat tiet. Pakosta joutuu muutaman kerran vuodessa käymään ja on aina yhtä ihanaa päästä sieltä pois.
typerää syyttää kameratolppia kaahailusta - ei ne tolpat kaahaile vaan ne kuskit
- Anonyymi
kaahari, kiilari, raiskari, laulari, postinkantari, ledenjakari, asentari, korjari, nuohori... Eikö osata enää suomenkieltä?
- Anonyymi
Ainakaan sinä et.
- Anonyymi
Eniten ajokykynsä menettäneitä vanhuksia näkee ratissa Paraisilla ja Uudessakaupungissa, tai siis kaikki muut näkee paitsi puusilmäpoliisit.
Enemmän niistä on vaaraa kun kaahareista. - Anonyymi
Nuoret poitsut vetää lippalakki päässä talla pohjassa pitkin Hervannan valtaväylää.
- Anonyymi
Kaahareista en tiedä mutta kaahailijoita näkee päivittäin. Ylinopeutta ajavien määrä ja myös niiden ajama vauhti sen kun vain lisääntyy Tampereen seudulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530