Tampereella on paljon kaahareita

Anonyymi

17

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai voisiko olla niin, että Tampereen seudulla kameratolpat on sijoitettu siten, että tulee herkemmin ajettua ylinopeutta? Tuostahan ei selviä, onko kameroiden sijainti laskettu pois tilastosta (ei varmaankaan, vaatisi aika tarkan tiedon siitä, missäpäin ihmiset miltäkin postinumerolta keskimäärin liikkuvat).

    • Anonyymi

      Hervannan Valtaväyää kun ajelee niin 90% ajaa ylinopeutta. Samoin uudessa Rantatunnelissa.

      • Anonyymi

        Ehkä porukka vaan haluaa päästä pois Tampereelta mahdollisimman nopeasti ja sen takia vauhti nousee välillä liikaa.

        - Kyä näi o -


      • Anonyymi

        Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?

        Nopeuden rajoittamiseen liikennemerkein on aina syy. Sinä vaan et niitä syitä ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nopeuden rajoittamiseen liikennemerkein on aina syy. Sinä vaan et niitä syitä ymmärrä.

        On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.

        Hervannan valtaväylällä mennään kovaa vauhtia ohi. Hetken päästä auto on liikennevaloissa edessäni. Aikavoitto 0 sekuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.

        Kuten yllä totesin, sinä et vaan ymmärrä kaikkia syitä mitä voi olla nopeusrajoituksen alentamiseen. Et ymmärrä, ymmärrä, ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hervannan valtaväylällä mennään kovaa vauhtia ohi. Hetken päästä auto on liikennevaloissa edessäni. Aikavoitto 0 sekuntia.

        Mutta kun oon silleen muita parempi kuljettaja ja mulla on pikkasen parempi autokin niin onhan minun päästävä muista ohi.

        Citymaasturikunkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?

        50 rajoitus on siksi, että vähän väliä yksi kaista on jonkin aikaa suljettu ratikkatyömaan takia. 70 rajoitus tulee takaisin sitten kun työt on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä porukka vaan haluaa päästä pois Tampereelta mahdollisimman nopeasti ja sen takia vauhti nousee välillä liikaa.

        - Kyä näi o -

        Itse olen sitä mieltä että pääkaupunkiseudun paras puoli on sieltä pois johtavat tiet. Pakosta joutuu muutaman kerran vuodessa käymään ja on aina yhtä ihanaa päästä sieltä pois.


    • typerää syyttää kameratolppia kaahailusta - ei ne tolpat kaahaile vaan ne kuskit

    • Anonyymi

      kaahari, kiilari, raiskari, laulari, postinkantari, ledenjakari, asentari, korjari, nuohori... Eikö osata enää suomenkieltä?

      • Anonyymi

        Ainakaan sinä et.


    • Anonyymi

      Eniten ajokykynsä menettäneitä vanhuksia näkee ratissa Paraisilla ja Uudessakaupungissa, tai siis kaikki muut näkee paitsi puusilmäpoliisit.

      Enemmän niistä on vaaraa kun kaahareista.

    • Anonyymi

      Nuoret poitsut vetää lippalakki päässä talla pohjassa pitkin Hervannan valtaväylää.

    • Anonyymi

      Kaahareista en tiedä mutta kaahailijoita näkee päivittäin. Ylinopeutta ajavien määrä ja myös niiden ajama vauhti sen kun vain lisääntyy Tampereen seudulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe