Tilastosta tekee erityisen kiinnostavan se, että listan kärjestä kymmenen joukosta löytyy kolme tamperelaista postinumeroa. Tamperelaiset autoilijat ovat siis listan kärkikymmenikössä parhaiten edustettuna.
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/772775-is-selvitti-tampereella-asuu-erittain-paljon-kaahareita-nailla-alueilla-he-asuvat
https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/772775-is-selvitti-tampereella-asuu-erittain-paljon-kaahareita-nailla-alueilla-he-asuvat
Vastaukset 17
Vanhimmat
Vai voisiko olla niin, että Tampereen seudulla kameratolpat on sijoitettu siten, että tulee herkemmin ajettua ylinopeutta? Tuostahan ei selviä, onko kameroiden sijainti laskettu pois tilastosta (ei varmaankaan, vaatisi aika tarkan tiedon siitä, missäpäin ihmiset miltäkin postinumerolta keskimäärin liikkuvat).
Hervannan+Valtaväyää+kun+ajelee+niin+90%++ajaa+ylinopeutta.+Samoin+uudessa+Rantatunnelissa.
Ehkä porukka vaan haluaa päästä pois Tampereelta mahdollisimman nopeasti ja sen takia vauhti nousee välillä liikaa.
- Kyä näi o -
Kun moottoritien tasoisen tien nopeusrajoitus pudotetaan 70km/h: sta 50km/h rajoitukseksi, ilman mitään todellista syytä, niin onko ihme ettei rajoitusta pidetä mielekkäänä?
Nopeuden rajoittamiseen liikennemerkein on aina syy. Sinä vaan et niitä syitä ymmärrä.
On kolme syytä. Rahastus, rahastus ja rahastus.
Hervannan valtaväylällä mennään kovaa vauhtia ohi. Hetken päästä auto on liikennevaloissa edessäni. Aikavoitto 0 sekuntia.
Kuten yllä totesin, sinä et vaan ymmärrä kaikkia syitä mitä voi olla nopeusrajoituksen alentamiseen. Et ymmärrä, ymmärrä, ymmärrä.
Mutta kun oon silleen muita parempi kuljettaja ja mulla on pikkasen parempi autokin niin onhan minun päästävä muista ohi.
Citymaasturikunkku
50 rajoitus on siksi, että vähän väliä yksi kaista on jonkin aikaa suljettu ratikkatyömaan takia. 70 rajoitus tulee takaisin sitten kun työt on tehty.
Itse olen sitä mieltä että pääkaupunkiseudun paras puoli on sieltä pois johtavat tiet. Pakosta joutuu muutaman kerran vuodessa käymään ja on aina yhtä ihanaa päästä sieltä pois.
typerää syyttää kameratolppia kaahailusta - ei ne tolpat kaahaile vaan ne kuskit
kaahari, kiilari, raiskari, laulari, postinkantari, ledenjakari, asentari, korjari, nuohori... Eikö osata enää suomenkieltä?
Ainakaan sinä et.
Eniten ajokykynsä menettäneitä vanhuksia näkee ratissa Paraisilla ja Uudessakaupungissa, tai siis kaikki muut näkee paitsi puusilmäpoliisit.
Enemmän niistä on vaaraa kun kaahareista.
Nuoret poitsut vetää lippalakki päässä talla pohjassa pitkin Hervannan valtaväylää.
Kaahareista en tiedä mutta kaahailijoita näkee päivittäin. Ylinopeutta ajavien määrä ja myös niiden ajama vauhti sen kun vain lisääntyy Tampereen seudulla.