Jaetaan vertaistukea toisillemme ja jaetaan tilanteitamme!
Tästä tulee N-N kaipaajien vertaistuki ketju
29
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloita sä! :)
- Anonyymi
Mitä olen täällä bongannut niin ainakin on A joka kaipaa T:tä ja ilmeisesti T joka kaipaa A:ta mutta nämä ovat erilliset tapaukset sekä joku Kymenlaaksossa kaipaa etäistä työkaveria.
- Anonyymi
Tossahan tota vertaistukea tuli oikein kunnolla.
- Anonyymi
Varmaan olisi korrektia että henkilöt itse kirjoittavat tilanteistaan eikä niin että niitä ulkopuoliset raportoi tänne?
- Anonyymi
Nämä ovat tulleet ilmi aika monessakin ketjussa täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ovat tulleet ilmi aika monessakin ketjussa täällä
Siitä huolimatta. Yleensä kannattaa pitäytyä vain omissa asioissaan.
- Anonyymi
Totta tuokin
- Anonyymi
Ajatuksena tässä ketjussa varmaankin myös se että ei tarvitsisi joka muussa ketjussa käydä kyselemässä onko aloitus N-N vai M-N vai N-M vai M-M vai sukupuolineutraali-sukupuolineutraali
- Anonyymi
Rakastuin kerran palavasti lesboon, vaikka olen miehen kanssa naimisissa. Oli aika yllättävää. Tunnen itseni kuitenkin heteroksi.
- Anonyymi
Etenikö mitenkään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etenikö mitenkään?
Ei, mikä oli ihan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, mikä oli ihan hyvä.
Miksi hyvä?
- Anonyymi
Oliko ihan random ihastunut vai tunsitteko jo vähän etukäteen tms.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi hyvä?
Koska olin naimisissa! 😌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ihan random ihastunut vai tunsitteko jo vähän etukäteen tms.?
Kyllä me tunnettiin, tai oikeastaan tutustuttiin silloin harrastuksen/työn merkeissä.
- Anonyymi
Itseänikin hämmentää että ensin ei naiset kiinnosta laisinkaan, mutta sitten tuli yht.äkkiä nainen joka vei jalat alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseänikin hämmentää että ensin ei naiset kiinnosta laisinkaan, mutta sitten tuli yht.äkkiä nainen joka vei jalat alta.
Päädyittekö yhteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päädyittekö yhteen?
Noup, vieläkin niin syvällä kaapissa, että perse on narnian puolella..
- Anonyymi
Minä kaipaan T naista. Tämä on aika uusi kokemus elämässä et näin naisesta hullaannuin 😍
- Anonyymi
Kerro lisää tilanteestanne :) oletko aiemmin ollut vain miesten kanssa? Tuliko ihan puskista tämä nainen vai olitteko ensin esim. Ystäviä?
- Anonyymi
Kyllä se tuli ihan yllätten silloin syksyllä 2017 kun eka kerran tavattiin, ei olla siis oltu ystäviä. Olen saattaanut ns. ihastua naisiin ennekin mutten koskaan näin voimakkaasti. <3 Olen siis kyllä tiedostanut mahdollisuuden että joskus tuollainenkin päivä voi koittaa ;) Miehistä vain kokemuksia, tosin ei niistäkään paljoa.
- Anonyymi
Ehkä vähän liippaa aihetta. Tyttäreni alkoi seukata vasta toisen naisen kans. Pikkuisen tuli puskista, mutta juu. Hän on ollut aina poikamainen niin en ihan yllättynyt.
- Anonyymi
Hyvä että sait kuitenkin käsiteltyä tilanteen vaikka tulikin puskista!
- Anonyymi
Ikävöin ja kaipaan kovastikin ja jopa sanonutkin ☺olen kertonut myöskin pitäväni,välittäväni hänestä todella.miksi minulla on sellainen fiilis että...Okei,ystävätkin välittää ja kaipaa..ystäviään.mutta mutta..minulla hieman enemmän kuin ystävänä.tai sitten vaistoaa mutta..joskus ajattelee että miten jos olisikin sellainen kukasta kukkaan lentelevä yksilö,välittämättä kenenkään tunteista.muuta kun en ole sellainen.kun rakastun niin rakastun sitten kunnolla ja edellisestä sellainen noin 15.vuotta☺♥️😍😁
- Anonyymi
Hän on niin suuri ihme ettei tämä keskustelu ole sitä tasoa ❤
- Anonyymi
Onnea sinulle :)
- Anonyymi
Olipa kauniisti sanottu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703