Tästä tulee N-N kaipaajien vertaistuki ketju

Anonyymi

Jaetaan vertaistukea toisillemme ja jaetaan tilanteitamme!

29

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloita sä! :)

• Anonyymi

Mitä olen täällä bongannut niin ainakin on A joka kaipaa T:tä ja ilmeisesti T joka kaipaa A:ta mutta nämä ovat erilliset tapaukset sekä joku Kymenlaaksossa kaipaa etäistä työkaveria.

• Anonyymi

Tossahan tota vertaistukea tuli oikein kunnolla.

• Anonyymi

Varmaan olisi korrektia että henkilöt itse kirjoittavat tilanteistaan eikä niin että niitä ulkopuoliset raportoi tänne?

• Anonyymi

Nämä ovat tulleet ilmi aika monessakin ketjussa täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä ovat tulleet ilmi aika monessakin ketjussa täällä

Siitä huolimatta. Yleensä kannattaa pitäytyä vain omissa asioissaan.

• Anonyymi

Totta tuokin

• Anonyymi

Ajatuksena tässä ketjussa varmaankin myös se että ei tarvitsisi joka muussa ketjussa käydä kyselemässä onko aloitus N-N vai M-N vai N-M vai M-M vai sukupuolineutraali-sukupuolineutraali

• Anonyymi

Rakastuin kerran palavasti lesboon, vaikka olen miehen kanssa naimisissa. Oli aika yllättävää. Tunnen itseni kuitenkin heteroksi.

• Anonyymi

Etenikö mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etenikö mitenkään?

Ei, mikä oli ihan hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, mikä oli ihan hyvä.

Miksi hyvä?

• Anonyymi

Oliko ihan random ihastunut vai tunsitteko jo vähän etukäteen tms.?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi hyvä?

Koska olin naimisissa! 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko ihan random ihastunut vai tunsitteko jo vähän etukäteen tms.?

Kyllä me tunnettiin, tai oikeastaan tutustuttiin silloin harrastuksen/työn merkeissä.

• Anonyymi

Itseänikin hämmentää että ensin ei naiset kiinnosta laisinkaan, mutta sitten tuli yht.äkkiä nainen joka vei jalat alta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseänikin hämmentää että ensin ei naiset kiinnosta laisinkaan, mutta sitten tuli yht.äkkiä nainen joka vei jalat alta.

Päädyittekö yhteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päädyittekö yhteen?

Noup, vieläkin niin syvällä kaapissa, että perse on narnian puolella..

• Anonyymi

Minä kaipaan T naista. Tämä on aika uusi kokemus elämässä et näin naisesta hullaannuin 😍

• Anonyymi

Kerro lisää tilanteestanne :) oletko aiemmin ollut vain miesten kanssa? Tuliko ihan puskista tämä nainen vai olitteko ensin esim. Ystäviä?

• Anonyymi

Kyllä se tuli ihan yllätten silloin syksyllä 2017 kun eka kerran tavattiin, ei olla siis oltu ystäviä. Olen saattaanut ns. ihastua naisiin ennekin mutten koskaan näin voimakkaasti. <3 Olen siis kyllä tiedostanut mahdollisuuden että joskus tuollainenkin päivä voi koittaa ;) Miehistä vain kokemuksia, tosin ei niistäkään paljoa.

• Anonyymi

Ehkä vähän liippaa aihetta. Tyttäreni alkoi seukata vasta toisen naisen kans. Pikkuisen tuli puskista, mutta juu. Hän on ollut aina poikamainen niin en ihan yllättynyt.

• Anonyymi

Hyvä että sait kuitenkin käsiteltyä tilanteen vaikka tulikin puskista!

• Anonyymi

Ikävöin ja kaipaan kovastikin ja jopa sanonutkin ☺olen kertonut myöskin pitäväni,välittäväni hänestä todella.miksi minulla on sellainen fiilis että...Okei,ystävätkin välittää ja kaipaa..ystäviään.mutta mutta..minulla hieman enemmän kuin ystävänä.tai sitten vaistoaa mutta..joskus ajattelee että miten jos olisikin sellainen kukasta kukkaan lentelevä yksilö,välittämättä kenenkään tunteista.muuta kun en ole sellainen.kun rakastun niin rakastun sitten kunnolla ja edellisestä sellainen noin 15.vuotta☺♥️😍😁

• Anonyymi

Hän on niin suuri ihme ettei tämä keskustelu ole sitä tasoa ❤

• Anonyymi

Onnea sinulle :)

• Anonyymi

Olipa kauniisti sanottu :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      202
      960
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60