Lapsuusmuistojen hävittäminen

Anonyymi

Tämä on nyt sellainen aihe josta haluan valistaa teitä kaikkia huoltajia. ÄLKÄÄ HEITTÄKÖ LAPSILLENNE TÄRKEITÄ ESINEITÄ POIS SALAA! Miksikö? Lapsenne saattaa tulla muistamaan sen ja katkeroitumaan. Itseltäni on nyt vuosien varrella heitetty pois salaa ja se on vaikuttanut minun ja toisen huoltajani välisiin suhteisiin. Olen toki jo 18 mutta silti en hyväksy tätä toimintaa.

Lapsena aloin pelätä että huoltajani heittävät kaikki rakkaat leluni pois joten aloin piilottaa niitä ja antamaan kavereille säilöön kun en enää luottanut vanhempiini. En ole koko ikänäni pitänyt siitä että toinen huoltajistani on koko ajan tavaroideni kimpussa, sillä juuri hän on se joka heittää kaiken rakkaan pois kysymättä. En ymmärrä mikä ongelma on siinä ettei voi tulla kysymään ja neuvottelemaan että mitä heitetään pois. Olen 18 ja pystyn hyvin heittämään pois ns. ei-haluttua tavaraa. Mutta ei. Sen sijaan että kanssani olisi koskaan neuvoteltu niin ollaan käyty omin lupineen viemässä ja heittämässä tavaraa pois. Viimeisin minkä olin huomannut olleen heitetty pois oli minulle lapauudesta ERITTÄIN rakas Tippitz-nukke jollaisia ei enää edes myydä. En edes osannut enää olla vihainen vaan ainoastaan purskahdin itkuun kun olen niin kyllästynyt tällaiseen epärehellisyyteen. Olen jopa niin kyllästynyt että aion muuttaa tänä kesänä kotoani pois ja viedä kaiken omaisuuteni mukanani.

Mistä tällaiset typerät kasvatusperiaatteet tulevat. Ymmärrän kyllä jos joskus lapsena tavaroitani on käyty heittämässä pois mutta että 18 vuotiaalta ihmiseltä käydään EDELLEEN salaa viemässä tavaroita.

Se mitä tässä haluan sanoa on: ÄLKÄÄ TEHKÖ MITÄÄN TÄLLAISTA LAPSENNE SELÄN TAKANA. Lapsenne saa teistä epärehellisen ja ikävän mielikuvan ja tulee muistamaan vielä vanhalla iällä kaiken ikävän ja epärehellisen toiminnan mitä on häntä kohtaan harjoitettu. Pitäkää välit lapsiinne hyvinä toisin kuin mitä minä ja huoltajani nyt olemme tehneet.

0

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        79
        4578
      2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        109
        3813
      3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        164
        3583
      4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        53
        2040
      5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        71
        1928
      6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
        Haapavesi
        89
        1259
      7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
        Ikävä
        128
        1098
      8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
        Vantaa
        138
        1034
      9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
        Ikävä
        57
        953
      10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
        Saarijärvi
        27
        872
      Aihe