Näin susta unta viime yönä. Kohtasimme siinä pitkästä aikaa. Tunnistimme kuitenkin heti toisemme. Unesta jäi tosi hyvä mieli. Samanlainen kuin parhaimpina hetkinä aikanaan oikeassa elämässä. Olit unessa se ihminen, jonka sinussa aina kuvittelin näkeväni...
Mukavaa päivää Juhalle
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan sinut unesta ja muistan sen kuinka aallot löivät rantakiviin, siellä nouseva aurinko hohtaa ja sydämelles lempeän rauhan suo. Purjehdus on päättynyt, meri huokaa rantakiviin.
- Anonyymi
Loihdit kauniin mielikuvan, mutta en usko sinun olevan uneni miehen.
- Anonyymi
En oo en koska me tehtiin unesta totta.
- Anonyymi
Edellisen kerran näin samantyyppisen unen sinusta viitisen vuotta sitten. Silloinkin unessa kaikki tuntui todella hyvältä ja oikealta.
Edelleen aina välillä mietin miksi olin kuitenkin niin väärässä sun suhteen...
- Ap 🤔 Unisieppari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849