kaivattusi rakastuu toiseen, koska et toimi?
Mies, mitä jos
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei hän sit tykänny musta oikeasti.
- Anonyymi
No mitäpä siinä sitten. Varmaankin se toinen on sille sitten parempi jos siihen rakastuu eikä minuun.
- Anonyymi
Ihan vapaasti. Jos vain toiselta odotetaan jotain, niin ei semmoisen ihmisen kanssa kyllä mitään hyvää suhdetta edes saisi.
- Anonyymi
Hah mikä aloitus.
- Anonyymi
Minun vaimoni on se kuka ei rakastu toisiin. Hän on mun ja vaan mun ja mä oon hänen ja vaan hänen. Jokainen saa rakastua miten haluaa ja tehdä mitä tykkää. Oon vaan yhden ja hän on vaan mun. Ei oo muita.
- Anonyymi
Pidä avioliitostasi huoli. Se että vainoat mua, ei ainakaan paranna sitä tosiasiaa, et joudut mun osalta vastuuseen. Eikä kyse ole mistään kostosts, kyse on siitä, et mun pää ei kestä sua enää lainkaan. Haluan vain ettet ikinä kuule ja näe musta mitään. Mua ällöttää se ajatus, et kaikki mitä teen, menee sun korviin. Ja sulla on tosiaan oma rakas vaimo. Olkaa toisillenne ainoita ja huolehtikaa ja ylläpitäkää sitä rakkautta. Pysy minusta niin kaukana ku ikinä voit. Minä en pysty enää vaikenemaan vaikka haluaisin, en halua edes. Olen sinkku ja haluan elää elämää niin, että naimisissa oleva mies ei seuraa mun säätöjä ja kuuntele mun joka valintaa ja pilkkaa niitä täällä. Se tekee minusta vähitellen yhtä tyhjän kuin sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä avioliitostasi huoli. Se että vainoat mua, ei ainakaan paranna sitä tosiasiaa, et joudut mun osalta vastuuseen. Eikä kyse ole mistään kostosts, kyse on siitä, et mun pää ei kestä sua enää lainkaan. Haluan vain ettet ikinä kuule ja näe musta mitään. Mua ällöttää se ajatus, et kaikki mitä teen, menee sun korviin. Ja sulla on tosiaan oma rakas vaimo. Olkaa toisillenne ainoita ja huolehtikaa ja ylläpitäkää sitä rakkautta. Pysy minusta niin kaukana ku ikinä voit. Minä en pysty enää vaikenemaan vaikka haluaisin, en halua edes. Olen sinkku ja haluan elää elämää niin, että naimisissa oleva mies ei seuraa mun säätöjä ja kuuntele mun joka valintaa ja pilkkaa niitä täällä. Se tekee minusta vähitellen yhtä tyhjän kuin sinusta.
Minulla ei ole vaimoa. Olet jonkun toisen vaimo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, pakkomielle kenellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma miten tääkin mustamaalaus on muuttunut palstan kirjoittajien mukaan.
Ennen se oli tarina kahdesta avioliitossa elävästä.
Sitten tarina muuttui niin että toinen on avioliitossa ja toinen avoliitossa.
Nyt tarina onkin jo että toinen avioliitossa ja toinen sinkku
Nyt Uskovainen mies vähän rajaa tohon yritykseen. Kukaan ei usko tota enää - Anonyymi
Tämä mies vois jättää myös vaimonsa rauhaan. Täällä ei tarvitse vaimona kirjoitella, ota omat pelleilysi ihan omiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä mies vois jättää myös vaimonsa rauhaan. Täällä ei tarvitse vaimona kirjoitella, ota omat pelleilysi ihan omiksi.
Ootte te kyllä sekaisin. Ei muuta voi sanoa.
- Anonyymi
En ole kirjoittanut tälle palstalle mitään ennen näitä parin päivän aikana kirjoittamia tekstejä. lukenu olen kyllä mr. otm, pohtia, mr cia, hrj (esittää umpihullua vaikka on hyvin tietoinen mikä on oikein ja mikä väärin). mitä näitä nyt on. sama mies, kohde vaihtelee.
Nyt vaan en jaksa enää olla hiljaa. haluan et jättää mut rauhaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kirjoittanut tälle palstalle mitään ennen näitä parin päivän aikana kirjoittamia tekstejä. lukenu olen kyllä mr. otm, pohtia, mr cia, hrj (esittää umpihullua vaikka on hyvin tietoinen mikä on oikein ja mikä väärin). mitä näitä nyt on. sama mies, kohde vaihtelee.
Nyt vaan en jaksa enää olla hiljaa. haluan et jättää mut rauhaan.olen täällä kun kyseinen mies ohjas mut tänne. kuten sanoin, älkää luulko et on harhainen tai hullu. on hyvin älykäs ja osaava, ei kai hän muuten ikinä pystyis vuosia mun laitteita hakkeroimaan. ja kuinka monen muun, en edes uskalla arvata.
hurmaava, älykäs, komea, elämässään hyvin pärjäävä perheellinen mies ja samalla naisia vainoava kusipää. siinä on teille faktaa. - Anonyymi
olen m nainen. tiedät sen vallan hyvin. s nainen on sun pitkäaikainen ihastus, muusta en tiedä eikä mulle kuulu. mua oot vainonnu ja pilkannu vuosia. syytä en tiedä mut luulen et mussa on paljon piirteitä mitä et voi sietää naisessa. ja jätän sut kyllä raihaan asap kunhan jätät mun laitteet.
- Anonyymi
anna tulla vain kaikki. kun aloitit. keksi paikkakuntia joolla ei ole mitään tekemistä sen alueen kans, missä kaikki kyseiset henkilöt asuu.
ja kyllä, tulkitsin aluksi väärin asioita koska olin ihastunut sinuun. luulin et olet kunnollinen mies joka ohjas mut lukeen tänne ihastuksen tunnustuksia. meni kauan tajuta et pilkkaat ja trollaat ihmisiä ja mun elämää molestoit stalkkaamalla mun kaikkia laitteita.
ja olen m nainen - Anonyymi
Sivusta laitan. Olennihmetellyt, kun täällä kirjoitellaan toisen elämän pilaamisesta palstan kautta.
Mietin, miten se käytännössä on mahdollista? Eikö palsta ja irl elämä ola kaksi erillistä asiaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
anna tulla vain kaikki. kun aloitit. keksi paikkakuntia joolla ei ole mitään tekemistä sen alueen kans, missä kaikki kyseiset henkilöt asuu.
ja kyllä, tulkitsin aluksi väärin asioita koska olin ihastunut sinuun. luulin et olet kunnollinen mies joka ohjas mut lukeen tänne ihastuksen tunnustuksia. meni kauan tajuta et pilkkaat ja trollaat ihmisiä ja mun elämää molestoit stalkkaamalla mun kaikkia laitteita.
ja olen m nainenSinulla todisteet luuloilles on?
Taidat olla aikas sekaisin.
Säälittää m-eukko sinun elämä
Täällä sinä omit ressukka kaiken kun muut harrastaa seksiä niiden kans jotka omit
Kirjotat kateellisia kirjoituksia luullen voittavasi mutta sillä aikaa kun kirjoitat m-naiselle kirjoituksia ominasi nainen ja mies on muna pillussa sängyssä
Mut sitähän et tiedä kun sitä ei täällä lue
Kuka kertoo tänne sen mitä tapahtuu oikeasti.
M nainen kulta. Yksin olit ja yksin jäät.
Me nimittäin ollaan edelleen parisuhteessa ja tulemme olemaan kauan
Pohtia mies muuten lauloin minulle sen biisin jonka tänne minulle linkkas
Sen jonka omit heti itsellesi.
Sinä kana olet häviäjä - Anonyymi
On se mahdollista. Sellaiset tietää, jotka lukee näitä paljon. Säälittävää touhua ja raukkamaista. Ensin kirjoitetaan tunnisteellinen viesti ja sitten poistetaan. Ei ajatella, että sen on jo lukenut sadat ihmiset vai onko se tarkoituskin mustamaalausmielessä.
Ihmiset puhuu keskenään myös oikeassa elämässä ja vihjeitä annetaan myös tämän palstan jutuista. - Anonyymi
tämä täällä oleva mies vakoilee naisia, siis laitteita suoraan. ainakin minun laitteita. en tiedä tekeekö sitä myös ihastuksilleen. huom. tyyppi on ylhäällä oikeassa siinä et minä ihastuin häneen, hän ei minuun. mut otti mut otteeseensa ja on vuosia seurannu mua ja pilkannu täällä. en voi varmuudella sanoa, tekeekö sitä naisille, joita ihailee. mut on siis naimisissa.
t. se vittumainen ämmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta laitan. Olennihmetellyt, kun täällä kirjoitellaan toisen elämän pilaamisesta palstan kautta.
Mietin, miten se käytännössä on mahdollista? Eikö palsta ja irl elämä ola kaksi erillistä asiaa?Siitähän se tappelu meille tuli pohtia miehen kanssa
Loukkasi että hän ikinä voisi luulla et minä ole tuo harakka joka käyttäytyy kuin sairaalloisen mustasukkainen teinikakru jolla huumeongelma ja käytöshäiriöitä.
Ja meni vielä kostamaan minulle asioita joissa olen syytön !
Vihasin sitä mitä se mulle ton varatun horon takia teki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla todisteet luuloilles on?
Taidat olla aikas sekaisin.
Säälittää m-eukko sinun elämä
Täällä sinä omit ressukka kaiken kun muut harrastaa seksiä niiden kans jotka omit
Kirjotat kateellisia kirjoituksia luullen voittavasi mutta sillä aikaa kun kirjoitat m-naiselle kirjoituksia ominasi nainen ja mies on muna pillussa sängyssä
Mut sitähän et tiedä kun sitä ei täällä lue
Kuka kertoo tänne sen mitä tapahtuu oikeasti.
M nainen kulta. Yksin olit ja yksin jäät.
Me nimittäin ollaan edelleen parisuhteessa ja tulemme olemaan kauan
Pohtia mies muuten lauloin minulle sen biisin jonka tänne minulle linkkas
Sen jonka omit heti itsellesi.
Sinä kana olet häviäjäniin olen yksin. en ole millään tavallasä säälittävä sen vuoksi koska haluan vain olla rauhassa sun vainolta. muiden onni ei ole multa pois.
haluan et tää loppuu lopultakin. jätä mut rauhaan
ämmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin olen yksin. en ole millään tavallasä säälittävä sen vuoksi koska haluan vain olla rauhassa sun vainolta. muiden onni ei ole multa pois.
haluan et tää loppuu lopultakin. jätä mut rauhaan
ämmäVoisitko olla ystävällinen ja lopettaa puuttuminen sinulle täysin vieraiden ihmisten parisuhteeseen ja seksielämään.
Aiheutat parisuhde riitoja itsellesi ihan vieraiden ihmisten välille
Tämä on hartain toiveemme.
Muut nimimerkit voivat olla sinun tuntemasi mutta pohtia mies ei kuulu niihin ja tiedän sen Irl asioiden takia - Anonyymi
puhun naimisissa olevasta pohjoisen miehestä, joka trollaa täällä monella nimimerkillä. jos olette jotain muuta, ei liity sinuun.
en ole aikoihin ollu sinuun mies ihastunut. olin naimissa ja erosin tässä matkan varrella mut kaikki mun säädöt on sun pilkattavana. miten voin ketään päästää elämääni kun tiedän et kaikki on mun kautta sun paskattavana. mun psyyke ei kestä sun valvontaa enää. siksi tässä puhumassa suuni puhtaaksi. haluan olla susta vapaa. mut mikään vitun ohjelma ei oo sua estäny, ei palomuurit, ei laitteen resetointi, ei salasanojen vaihto. tulet aina kaikkien läpi.
- Anonyymi
Pelkääkkönä oululaissi polissija, pelekääkkönä, jottei kukkase ennäänkuki?
https://youtu.be/8Qo3s6IJKw4 - Anonyymi
Niin on aina käynyt, ilmeisesti ei ole kiinnostusta minuun kun toiseen rakastuu.
- Anonyymi
Ei kukaan odota kuolemaansa asti ketään jos toisen tunteet eivät ole tiedossa, eri juttu on se jos on selvittänyt tai ainakin yrittänyt selvittää. Kyllähän on myös niin että tunteetkin laimentuu ajan kuluessa jos toinen ei vastaanota niitä tai anna vastakaikua. Niin voi käydä myös parisuhteessa. Tunteita pitää hoitaa ja ylläpitää niitä. Terveisin sivusta vain
- Anonyymi
Nimenomaan näin. Huvittaa nämä "ei se sitten oikeesti tykänny" -tyyppiset kommentit täällä. Pitäiskö eläkeikään asti odottaa, että josko se toinen olis kuitenkin tykännyt.
- Anonyymi
Aina silloin tällöin täällä sanotaan sivusta jotain. Missä se sivusta on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina silloin tällöin täällä sanotaan sivusta jotain. Missä se sivusta on?
Kirjoissa on sivuja.
- Anonyymi
En estä rakastumasta, koska muutama muukin on tykästynyt minuun;) eikä se olisi hänen kohdallaan toiminut;)
- Anonyymi
Ei ole mahdollista toimia niin kauan kun muisti toimii. Tuskin minua kukaan rakastaa muutenkaan.
- Anonyymi
Aloittajalle; Hänellä on jo toinen. Mistäkö tiedän. No nähnyt Hänet kahdesti toisen kanssa :(
- Anonyymi
Kaikki muut hyväksyn, mut Jonnee en : (.
- Anonyymi
Olen nainen silti vastaan. Jos voi noin vaan rakastua toiseen, on ehkä parempikin antaa toisen mennä. Ei silloin ole kyseessä suhteesta, jolla on potentiaalia lopun elämän suhteeksi.
Sen sijaan mitä ei kannata tehdä, on se että tulkitsee että toisella olisi muita esim. normaalin kanssakäymisen tai hymyilyn perusteella. - Anonyymi
Se vain kertoo, että ei hän tunne minua kohtaan niin paljon kuin mitä oletan vastakappaleeni tuntevan.
- Anonyymi
Onko se sitten palstasta kiinni? Viesti palstalla on teko johon on reagoitava vaikka se ei ole kohdennettu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18213660
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454950Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1553728Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402863Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201801Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3721707Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525