Riisu kengät

Anonyymi

Mies olet villi ja sponttaani, minä taas vakaa ja tasainen. Pitäisit minua tylsänä ja kaavoihin kangistuneena ja minä sinua vastuuttomana ihmissuhteissasi. Todennäköisesti riitelisimme paljon.

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nainen minua täysin vastuuttomana pitäisi, vaikka hänet rakastajakseni haluankin. En kovin villi ole.

• Anonyymi

Ja vaikka olen osittain turvallisuudenhakuinen, ei minua tarvitse koko ajan paapoa ja varjella. Osaan huolehtia silti itse itsestäni.

• Anonyymi

En häntä paapoisi, ennemmin hyväilisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En häntä paapoisi, ennemmin hyväilisin

Hyväilyt on ihania, jos hyväilyt on vain hyväilyjä eikä odoteta muuta tapahtuvaksi. Muutoin olen lyhyt hyväilijä, jos on tarkoitus tehdä muutakin.Menen hetkessä asiaan. Monikaan ei tykkäisi siittä vaan odotaa pitkää leikkiä. Valmistun hetkessä. Olen kärsimätön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyväilyt on ihania, jos hyväilyt on vain hyväilyjä eikä odoteta muuta tapahtuvaksi. Muutoin olen lyhyt hyväilijä, jos on tarkoitus tehdä muutakin.Menen hetkessä asiaan. Monikaan ei tykkäisi siittä vaan odotaa pitkää leikkiä. Valmistun hetkessä. Olen kärsimätön.

Tuon naisen tahdon mukaan toimisin.

• Anonyymi

Olen hyvinkin kaavoihin kangistunut mies, vaikka taiteellinen olenkin. Minä tarvitsen rutiineja, koska olen bipolaarinen ja ilman rutiineja menee pääkoppa sekaisin.

• Anonyymi

Rutiinit tuovat järjestystä elämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rutiinit tuovat järjestystä elämään.

Jahas nyt löytyi syy rutiineille. Ihan hyvä, jos on itse huomannut asettaa raamit itselleen. Nukkumaanmenoajat sun muut, ettei lähde mopo keulimaan. Hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jahas nyt löytyi syy rutiineille. Ihan hyvä, jos on itse huomannut asettaa raamit itselleen. Nukkumaanmenoajat sun muut, ettei lähde mopo keulimaan. Hyvä.

Mikään villi en kyllä ole, koska ihmiset on rasisteja, kateellisia ja valheellisia/petollisia. Olen istunut kotona jo viimeiset 7vuotta.

T. Bipolar MixedBlood

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen tarkka mihin sitoudun. Olen liian tarkka myös sinulle mies, joka et ole tarkka. Minua ei saa helposti aukeamaan, eikä suostumaan eikä rentoutumaan. Tarvitsen rakastavan, hyväksyvän ja ymmärtäväisen ilmapiirin ja suhteen avautuakseni. Olen varautunut. Jos saat minut avautumaan , sen jälkeen voin olla mielestäsi liiankin " tarvitseva".

• Anonyymi

Niihä sie oot tylsä kyl mä sen tiedän sen takia ei kannata ees yrittää mitään.

• Anonyymi

Tää ei ole minulle kun olen tauno tasalakki lukutoukka.

• Anonyymi

Harva mies haluaa kaltaistani yllätyksetöntä naista, joka tykkää olla paljon kotona. Ei tykkää ihmispaljoudesta. Pärjään silti yksinkin. Viihdyn myös omissa oloissani. Hellyys on hyvä, mutten kaipaa jatkuvaa silittelyä. Olen arkinen.
      Sinä mies taas haet vaihtelua, yllätyksiä. Jännitystä. Olet hyvin vaihtelunhakuinen ja kyllästyisit minuun nopeasti.

• Anonyymi

Mikä nimi on sinä mies? Täysin outo nimi.

• Anonyymi

En usko että olet nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että olet nainen.

Ei haittaa. Sinulla on oikeus olla uskomatta.

• Anonyymi

Meillä olisi erityisen tyydyttävä seksielämä, mutta siihen se jäisikin. Meistä ei ole suhteeseen. Minä en pystyisi koskaan täyttämään niitä kriteerejä, joita parisuhteeltasi ja kumppaniltasi odotat. Me olemme kaikinpuolin erillaiset rakentaaksemme molempia osapuolia tyydyttävän suhteen. En täydentäisi sinua. En ehkä osaisi tukea sinua niinkuin toivoisit ja kannustaa kaikessa tekemisissäsi etkä sinä rauhoittua, pysähtyä vierelleni arjessa.

• Anonyymi

Mies, et kasvaisi rinnallani rakkauteen. Tarvitset naisen, joka on innostavampi, eloisampi, kannustavampi.....

Jää hyvästi.

• Anonyymi

Ja taas on yksi trolliketju tullut väännettyä valmiiksi palstalla vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja taas on yksi trolliketju tullut väännettyä valmiiksi palstalla vai mitä?

En ole tehnyt trolleja eikä tämäkään ollut sellainen. Mutta ei sillä ole suurtakaan merkitystä minkään kannalta.

• Anonyymi

Kaikki ei halua parisuhteeseen. Kaikista ei edes ole parisuhteeseen.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Avaahaarasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe