Miksi näin ?

Anonyymi

Kasteen toimittavat synnittömät saarnaajat.
Miksi lapsi kuitenkin liitetään heti parjattuun Kirkkoomme???

(Saarnaajien vihkimät parit, voiko muuttaa yhteen sen jälkeen vai vasta Maistraatin toimituksen jälkeen? kysyy epätietoinen)

Miksi kuolleet halutaan ehdottomasti haudata Siunatun Kirkkomaan multiin ???
parjatun Kirkon viereen???
Minulle paikka on pyhä, sinne ovat
kaikki minunkin omaiseni on haudattu.
Sinne on haluttu haudata myös maatamme puolustaneet vainajat.

16

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ruotsalaisten Neuvo ei ymmärtänyt Suomen kirkkoa ja koko yhteiskuntaa.
      Siinä syy.
      Säälittää liian kuuliaiset suomalaiset.

      • Anonyymi

        Suomi on joutunut sotimaan Isänmaansa ja Uskonnonvapauden puolesta.

        Ja aina ennen on sanottu saarnaajiemne suulla; niin kauan kuin kirkonkellot soivat kalliissa Suomen maassa, meillä on uskonnonvapaus.
        Olkaamme Kiitollisia siitä.

        Tätä eivät ruotsalaiset tule koskaan ymmärtämään.


      • Ei taida olla "synnitöntä saarnaajaa".


    • Anonyymi

      Mitään Pyhää maata ei ole ainakaan tässä maassa!

      Lukekaa sen verran Raamattua että näette mitä Jumala sanoi maasta!

      mutta kun taikausko ja tunnelukot pitävät silmät suljettuna niin tuloksena on tekstejä kuten yllä luemme.

      • Kyllä minä pidän siunatun maan pyhänä!
        Kuten Hautausmaan joka on siunattu.
        -


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Kyllä minä pidän siunatun maan pyhänä!
        Kuten Hautausmaan joka on siunattu.
        -

        Rituaalit rituaalit


    • Sinä ja sinun taikauskosi. Häpeä!

    • Anonyymi

      HALOO! JUNA MENI JO.

      • Anonyymi

        Siunattu kirkkomaa on siinä pyhä, kuin siunattu pyhä rukoushuonekin, jota monet saarnaajat ovat kutsuneet pyhäksi paikaksi.


      • Anonyymi

        Pitää vähän miettiä mikä on erotettu Jumalan käyttöön, ja mitä pyhä paikka tarkoittaa.


    • Anonyymi

      En liittänyt lastani kirkkoon. Maa ei ole pyhä, ja yhteen heti kun on Jumalan edessä vihitty.....

      • Kun kuuluu kirkkoon niin voi siellä vihkiä .
        Muutoin on mentävä maistraattiin, kuten
        maailman ihmiset ennen?
        Ei se siitä parane, vaikka saarnaaja vielä
        tekisi omat löpinänsä.
        -


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Kun kuuluu kirkkoon niin voi siellä vihkiä .
        Muutoin on mentävä maistraattiin, kuten
        maailman ihmiset ennen?
        Ei se siitä parane, vaikka saarnaaja vielä
        tekisi omat löpinänsä.
        -

        pääsetköhän koskaan irti tuosta kirkkotaikuudestasi!

        Jumalan edessä luterilainen kirkko on plusmiinus nolla, eli ei mitään merkitystä. Kaiken ratkaisee ihmisen ja Jumalan välinen suhde ja siihen ei mikään kirkko ann amitään lisää.


      • Anonyymi
        padasjoenukko kirjoitti:

        Kun kuuluu kirkkoon niin voi siellä vihkiä .
        Muutoin on mentävä maistraattiin, kuten
        maailman ihmiset ennen?
        Ei se siitä parane, vaikka saarnaaja vielä
        tekisi omat löpinänsä.
        -

        Kamalat ovat kirjoituksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalat ovat kirjoituksesi

        Mutta , totta se lienee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        pääsetköhän koskaan irti tuosta kirkkotaikuudestasi!

        Jumalan edessä luterilainen kirkko on plusmiinus nolla, eli ei mitään merkitystä. Kaiken ratkaisee ihmisen ja Jumalan välinen suhde ja siihen ei mikään kirkko ann amitään lisää.

        Luuletko sinä ihan oikeasti olevasi Jumala? Sinun eteesikö Lutherin olisi pitänyt polvistua ja hyljätä Jumalan sana?

        Kyllä olet hävyttömän härski tyyppi, päivästä toiseen pilkkaamassa ja ilvehtimässä Jeesukseen uskovia. Häpeä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe