Olen 12 vuotias tyttö painan 50 kg ja olen noin 153 cm ja en tiedä olenko liian läski!?
Vastatkaa pliis nopeesti!!!!
Olenko läski?
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Et ole läski. Painoindeksisi on normaali.
- Anonyymi
Ethän käyttä sanaa läski kun puhe on ihmisestä. Se on leimaavaa ja loukkaavaa. Konservatiiviporukoiden harrastamaa kykyttävää kielenkäyttöä. Painosi on vallan hyvällä tasolla. Harrasta liikuntaa, jumppaa ja syö oikein.
- Anonyymi
Itse olen 13 vuotias 160cm ja painan saman verran. Ei kannata tuossa iässä huolehtia liikaa painosta. Olet ihan normaalipainoinen ja jos haluat parempaan kuntoon ei lisä liikunta ole kenellekään pahaksi.
- Anonyymi
Vaikka aloittaja on nuori (sikäli kun tämä ei ollut provo) voisi joskus ajatella muitakin ihmisiä. Tämä palsta on tarkoitettu ihmisille, joilla on oikeita paino-ongelmia ja normaalipainoinen tulee tänne kyselemään onko hän "läski" painaessaan 50 kg? Mitä haluat kuulla, sen, ettet ole, olet kaunis ja normaalipainoinen toisin kuin me muut, me oikeat "läskit"? Täällä on reilusti yli 100-kiloisia,joten mitä he sitten ovat, jos jo 50-kiloinen on lihava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976