Nahkaa, nahkaa !

Anonyymi

Missä ovat nahka-asuiset naiset ? Varsinkin punainen nahka näyttää upealta naisten yllä. Aristeleeko he maksullisten naisten leimaa, aivan turhaan tänä päivänä. Me too jyllää, pitäisi olla melko vapaata olla nahka-asuissa, häiriköt on linssin alla !

128

2899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käykö sulle keinonahka👄? Siitähän on paljon leggingsejä ja ne on muodissa. Meinaan hankkia semmoiset. Olen isoreisinen ja pepussakin on kivasti kokoa, niin keinonahkahousut on varmaan just eikä melkein mun päällä. Pitää olla iso koko ja korkea vyötärö kun leggingsit on niin kapeita. Housut oikeasta nahasta maksaa liikaa, vaikka haluttavat olisikin.

      • Keinonahkakin näyttää toki hyvältä,mutta ’lähikontaktissa’ siitä tietysti puuttuu nahan pehmeys,sekä se huumaava tuoksu ; )
        Mistä olet hankintojasi tutkinut/katsellut?,
        itsellä samanlaisia hankinta aatoksia...
        Saa vastata myös suoraan😉


      • Anonyymi

        Joo, tiedän...ne todella maksaa. Zalandossa oli aivan ihanat nahkaleggingsit 550-1000€. Ja kireänä nahkahousut venyy polvista...istuessa. Toki nahkajäljitelmä käy...ne jopa näyttää yllä kireämmiltä ja ehkä paremmilta...ja kyllä ne tuntuvatkin kivalta, mutta se tuoksu kyllä uupuu.


      • Mutta mistä olet näitä tekonahkaisia tutkaillut,jos peppua ja reittäkin on ; )
        Itse myös koittanut katsastella ’isomman koon’ asuja...


      • Anonyymi

        Netistä olen tilannut ja aina toivonut sopivia. Ekat keinonahkaiset sain jotenkuten kiskottua päälle. Hetken ihailin näkyä peilistä ja ei kun pois, kun niin kiristi. Seuraavat oli isoja. En meinannut kestää, kun ainoat tilaamani nahkaiset oli niin kuin mulle tehty mutta oli karsea paksu vuorikangas! Mä yritän löytää vuorittomat. Peppu on muhkea ja reidet paksut, niin kyllä ne makeelta ne nahkaiset näyttää! Isot reiteni leviää istuessa niin kuin pullataikina. Siinä auttaa oikean nahan pieni jousto.


      • Anonyymi

        Ennen olen halunnut eroon paksuista reisistä mutta nykyään olen niistä ylpeämpi ja avoimempi. Taidankin etsiä kunnolliset mutta toivon mukaan kohtuuhintaiset nahkahousut, niin itsetuntokin paranee entisestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen olen halunnut eroon paksuista reisistä mutta nykyään olen niistä ylpeämpi ja avoimempi. Taidankin etsiä kunnolliset mutta toivon mukaan kohtuuhintaiset nahkahousut, niin itsetuntokin paranee entisestään.

        Mistäspäin olet?,etsittäiskö yhdessä,kun kiinnostuskin saman suuntainen....? Voitais ehkä kirjoitella privasti?,vai mitä tuumit?
        Nimmarihan parissa ylemmässä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäspäin olet?,etsittäiskö yhdessä,kun kiinnostuskin saman suuntainen....? Voitais ehkä kirjoitella privasti?,vai mitä tuumit?
        Nimmarihan parissa ylemmässä....

        Pk-seutu. Ai miten tekisi gutaa, kun myyjä kysyisi, mitä etsitään, niin nahkahousuja kumpikin. Miten haluat edetä?


      • Anonyymi

        Iha kiva...mikäli kaksi nahka fania löytää toisensa. Mistähän minä löytäisin oman nahka naisen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iha kiva...mikäli kaksi nahka fania löytää toisensa. Mistähän minä löytäisin oman nahka naisen...

        Etsivä löytää... tai pikkuhiljaa opettaa ; )
        Voisihan vaihtaa mielipiteitä?,nimmari yllemmissä tän sivun sähköpostiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsivä löytää... tai pikkuhiljaa opettaa ; )
        Voisihan vaihtaa mielipiteitä?,nimmari yllemmissä tän sivun sähköpostiin...

        Siis tuo M52Hki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pk-seutu. Ai miten tekisi gutaa, kun myyjä kysyisi, mitä etsitään, niin nahkahousuja kumpikin. Miten haluat edetä?

        No... eipä ole mihkään edennyt,kun et ole mtn vastannut... Feikki,niin kuin 99,9% jengistä täällä...😏


      • Anonyymi

        Kyllä minä olen aito nahka fani...tämän ketjun aloittaja...muuttui tuo kirjautuminen...vaikeaksi...ettei enää tutuilla / samoilla nimimerkeillä sujunut ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No... eipä ole mihkään edennyt,kun et ole mtn vastannut... Feikki,niin kuin 99,9% jengistä täällä...😏

        Minä olen tuo ensimmäinen ketjun vastaaja enkä ole mitään vastannut, koska menin sekaisin, kun alkuperäinen M52Hki katosi ketjusta (luin syyn). Halusin siis vastata vain hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo ensimmäinen ketjun vastaaja enkä ole mitään vastannut, koska menin sekaisin, kun alkuperäinen M52Hki katosi ketjusta (luin syyn). Halusin siis vastata vain hänelle.

        En ole mihinkään kadonnut😉nahka,
        keinonahka,pvc,latex ym. kiinnostaa edelleen(aina?), ja mielellään niistä kyllä (no,ainakin😏)keskustelisin,täällä vaan kaiken maailman kommentaattorit ja häiriköt sekoittamassa sitä... olen ehkä joitain kommentteja siksi myös anona laittanut ; ) privaa vaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tuo ensimmäinen ketjun vastaaja enkä ole mitään vastannut, koska menin sekaisin, kun alkuperäinen M52Hki katosi ketjusta (luin syyn). Halusin siis vastata vain hänelle.

        Syyn??? Jos sen ”Kustuni” kirjoituksia meinaat,niin😆😆😆,sehän tuntuu taas päässeen niuvaniemestä avohoitoon,ja nyt kommentoi anonyymina ja jakelee ihmisten osotteita ja höystää ne halluillaan... otin siitä yhteyttä ylläpitoon,totesivat,ettei ’ikiriesalle mitään voi’...😏


      • M52Hki kirjoitti:

        Syyn??? Jos sen ”Kustuni” kirjoituksia meinaat,niin😆😆😆,sehän tuntuu taas päässeen niuvaniemestä avohoitoon,ja nyt kommentoi anonyymina ja jakelee ihmisten osotteita ja höystää ne halluillaan... otin siitä yhteyttä ylläpitoon,totesivat,ettei ’ikiriesalle mitään voi’...😏

        No,eihän täällä mtn nahkatyttöjä/naisia ole....☹️


      • Anonyymi

        Keinonahkahousut on oikein hyvän näköiset. Varsinkin kun on muhkea peppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keinonahkahousut on oikein hyvän näköiset. Varsinkin kun on muhkea peppu.

        Vaimolla on....😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ennen olen halunnut eroon paksuista reisistä mutta nykyään olen niistä ylpeämpi ja avoimempi. Taidankin etsiä kunnolliset mutta toivon mukaan kohtuuhintaiset nahkahousut, niin itsetuntokin paranee entisestään.

        Friitala Jumbon takana, sieltä löytyy ehkä sopivia, mutta parhaat saa kun teettää nahkanapasta ja kun ne venyy niin voi taas kiristyttää ompelijalla:)

        Nahkamies50


      • Anonyymi
        Nahkamies05 kirjoitti:

        Friitala Jumbon takana, sieltä löytyy ehkä sopivia, mutta parhaat saa kun teettää nahkanapasta ja kun ne venyy niin voi taas kiristyttää ompelijalla:)

        Nahkamies50

        En väitä vastaan...tietenkin ompelijan jäljiltä lopputulos on mitä parhain...sellainen vain vaatii riittäviä varoja...varsinkin, jos on kyse valikoiduista nahasta. T: todellinen nahka-asu fani.


    • Anonyymi

      Ostin nahkahamen koko 44 yhdeltä naiselta joka oli teettänyt sen

      • Anonyymi

        Vau👍


      • Anonyymi

        Kun nahkavaatteiden kokoluokka on 44 - >, niin ne näyttää naisella parhaimmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nahkavaatteiden kokoluokka on 44 - >, niin ne näyttää naisella parhaimmalta.

        Olen koittanut etsiä vähän muhkeamuotoisemmalle vaimolleni esim. torista ym.,mutta koot aina xs,s tai 34,36,38
        Jospa olisikin tarjolla noita isompia kokoja niin... Löytyisikö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen koittanut etsiä vähän muhkeamuotoisemmalle vaimolleni esim. torista ym.,mutta koot aina xs,s tai 34,36,38
        Jospa olisikin tarjolla noita isompia kokoja niin... Löytyisikö?

        Beesi hame 44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beesi hame 44

        Vyötärönympärys? Pituus? Missäpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vyötärönympärys? Pituus? Missäpäin?

        Ei sitten vissiin kellään isompikokoisia nahka-asuja...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitten vissiin kellään isompikokoisia nahka-asuja...?

        Ei ole isompia nahka-asuja,mutta eipä tunnu olevan nahkaihmisiäkään...🙁


    • Anonyymi

      Keinonahka leggarit naisella on HOT HOT HOT...M54

      • Anonyymi

        Niitä pitää katsoa aina kahdesti. Katseenkiinnittäjät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä pitää katsoa aina kahdesti. Katseenkiinnittäjät.

        Tai jäädä tuijottamaan ; ) Kun muhkeaperäisellä vaimollani olisi sellaiset jalassa,ja näkisin vieraan tuijotuksen,sekä halun päästä koskettelemaan ja puristelemaankin näkemäänsä...😉


      • Anonyymi

        Minun piti juuri aiemmin...mainita, ettei kahdesti katsominen riitä, sillä oikea fani tuijottaa kunnolla...niin pitkään, kuin mahdollista. Ja kyse ei todellakaan ole mistään ihmettelemisestä...vaan ihailusta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun piti juuri aiemmin...mainita, ettei kahdesti katsominen riitä, sillä oikea fani tuijottaa kunnolla...niin pitkään, kuin mahdollista. Ja kyse ei todellakaan ole mistään ihmettelemisestä...vaan ihailusta !

        No entäs se koskettelupuoli ; )
        Jos kerran ’aito’fani...


      • Anonyymi

        No asian laita on sillei, ettei siihen pikainen hiplailu riitä...tää kyseinen nahka-asu kissa pitäisi saada sylkkyyn ja mielellään vielä pysyvästi. Tällälailla minä tän jutun mietin. Eli suurimmaksi osaksi toteutuu facta...katsoa saa, muttei koskea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No asian laita on sillei, ettei siihen pikainen hiplailu riitä...tää kyseinen nahka-asu kissa pitäisi saada sylkkyyn ja mielellään vielä pysyvästi. Tällälailla minä tän jutun mietin. Eli suurimmaksi osaksi toteutuu facta...katsoa saa, muttei koskea.

        Ei nyt pysyvästi,mutta kyllä itseä on pitkään kiehtonut ajatus muhkeaperäisestä vaimostani jonkun halattavana(edestä tai takaa?) tai sylissä.... outoa...? ko...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt pysyvästi,mutta kyllä itseä on pitkään kiehtonut ajatus muhkeaperäisestä vaimostani jonkun halattavana(edestä tai takaa?) tai sylissä.... outoa...? ko...?

        Ilmeisen outo haave?,kun ei ole kukaan kommentoinut....


    • Anonyymi

      Nahkahousut on todella hyvännäköiset pyöreä peppusella naisella.

      • Anonyymi

        Jos viel katselet, kun pyöreäpeppuinen nainen pukeutuu nahkahousuihin, ni näyttää viel paremmalta. Pyöreäpeppuinen saa nahkahousut päälleen vähä vaikeemmin kuin pienipeppuinen.


      • Anonyymi

        Jos pyöreäpeppuisella on kuukautiset, niin sitä vaikeemmaks nahkahousujen pukeminen menee. Miten saa siteen mahtumaan housuihin hyvin ja et se ei takaa erottuisi, kun kävelee. Peppu ja reidet on kuukautisten aikana turvonneet ainakin yhdellä koolla ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos viel katselet, kun pyöreäpeppuinen nainen pukeutuu nahkahousuihin, ni näyttää viel paremmalta. Pyöreäpeppuinen saa nahkahousut päälleen vähä vaikeemmin kuin pienipeppuinen.

        Voinhan pikkuhousut jättää pois niin istuu nahkahousut paremmin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voinhan pikkuhousut jättää pois niin istuu nahkahousut paremmin...

        Ikävää että näkee harvoin muhkea pyllysiä nahkapeppuja.


      • Anonyymi

        Varmasti! Syy on mun mielestä siinä että nahkahousuissa ei yleensä ole tilaa muhkealle pepulle, eli ne on mitoitettu pikkupeppusille.


      • Anonyymi

        Ei oo mitään keino saada semmosii jalkaan. Joitakin extra mallisia on mut voi olla vaikea löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo mitään keino saada semmosii jalkaan. Joitakin extra mallisia on mut voi olla vaikea löytää.

        Nahkahousujen valmistajille vois vihjaista että pyöreäpyllyille saa valmistaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahkahousujen valmistajille vois vihjaista että pyöreäpyllyille saa valmistaa myös.

        Mikään ei oo niin hyvännäköinen kuin pyöreäpeppuinen nainen nahkahousuissa . Pakko kääntyä perään ja ihailla nahka pyllyä.


    • Anonyymi

      Kyllä meitä naisia löytyy jotka käytämme nahka asuja. Itselläni kolmen värisiä housuja ja mini hameita.

      • Anonyymi

        Voisko sinuun tutustua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisko sinuun tutustua?

        Miksipä ei🤗


      • Niinkuin tuolla aikaisemmin mainittiin, nahkahousujen pukemisen katsominen on mahtavaa... pääsisinkö kenties katselemaan
        ja kun ne on puettu,ehkäpä myös koskettelemaan/nuuhkimaan niitä päälläsi...? Voisit ottaa privayhteyttä;
        Tuo sininen nimmari ja tän firman sähköposti ; )


      • Anonyymi
        M52Hki kirjoitti:

        Niinkuin tuolla aikaisemmin mainittiin, nahkahousujen pukemisen katsominen on mahtavaa... pääsisinkö kenties katselemaan
        ja kun ne on puettu,ehkäpä myös koskettelemaan/nuuhkimaan niitä päälläsi...? Voisit ottaa privayhteyttä;
        Tuo sininen nimmari ja tän firman sähköposti ; )

        Minunkin mielestä tiukkojen nahkahousujen pukeminen on eroottista! Osa miehistä suukottelee.. nuolee housuja ja purkautuu pepulleni ilman yhdyntää..😗


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Saako tiedustella...mistä päin maata löytyy " nahka nainen " ?? Itse olen Pohjois-Savosta. Kertoisitko edes nahka-asujesi värit !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mielestä tiukkojen nahkahousujen pukeminen on eroottista! Osa miehistä suukottelee.. nuolee housuja ja purkautuu pepulleni ilman yhdyntää..😗

        Kai jotain tuon kaltaista minullakin olisi haaveissa ; ) jospa voisit ottaa yhteyttä suoraan...?...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Saako tiedustella...mistä päin maata löytyy " nahka nainen " ?? Itse olen Pohjois-Savosta. Kertoisitko edes nahka-asujesi värit !

        Hei! Värit housuissa ja hameissa ovat musta, punainen ja valkoinen😗


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Ihan kivat...mahtavaa. Olen valtavirrasta poikkeava...tyyppi, usein ellei lähes aina miehet on riisumassa naista. Minä taas pukisin heidän ylleen nahkaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Ihan kivat...mahtavaa. Olen valtavirrasta poikkeava...tyyppi, usein ellei lähes aina miehet on riisumassa naista. Minä taas pukisin heidän ylleen nahkaa...

        Aika ihana olet.. kerro lisää..😗


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Tuosta ihanuudesta voidaan olla vähintäänkin...muutakin mieltä.
        Aivan tautisen kipeä olen nahka-asujen perään ollut...kauan. Kun en riittävän usein nähnyt nahkaan pukeutuneita naisia...aloitin itse pitämään nahkaa ylläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Tuosta ihanuudesta voidaan olla vähintäänkin...muutakin mieltä.
        Aivan tautisen kipeä olen nahka-asujen perään ollut...kauan. Kun en riittävän usein nähnyt nahkaan pukeutuneita naisia...aloitin itse pitämään nahkaa ylläni.

        Nautin itsekkin nahasta.. myös kun mies riisuu nahka housut hitaasti pois..


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Riisuiko mies sinun vai omansa nahkahousut hitaasti ? Tai kenties molempien nahkahousut...


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Riisuiko mies sinun vai omansa nahkahousut hitaasti ? Tai kenties molempien nahkahousut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Riisuiko mies sinun vai omansa nahkahousut hitaasti ? Tai kenties molempien nahkahousut...

        Mies riisuu minulta housut hitaasti pois ja ihana nähdä kun kaveri on täysin valmis..


      • Anonyymi

        Hei Nahka Nainen !
        Kaikkein ihaninta on naisen ylle pukea melko kireän oloinen nahkamekko, mutta myös sen riisuminen on...mukavaa. Pukeminen ja riisuminen täytyy tehdä sitä hitaammin / rauhallisemmin...mitä kireämpi kyseinen nahkamekko on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Kaikkein ihaninta on naisen ylle pukea melko kireän oloinen nahkamekko, mutta myös sen riisuminen on...mukavaa. Pukeminen ja riisuminen täytyy tehdä sitä hitaammin / rauhallisemmin...mitä kireämpi kyseinen nahkamekko on.

        Olet aika ihana🤗 olet tehnyt sitä ennenkin.. kävin tanssimassa eilen mutta jouduin riisuu itse hameeni.


      • Anonyymi

        En todellakaan leventele tuollaisella...kerran pari sitten sovituksen jälkeen vain. Itse sovitus ajankohdalla osasin nauttia siitä...muistellen sitä hetkeä...usein lämpimästi kaiholla mielin. Mutta mennyt on mennyttä...tuskin enää palaten...muuten, kuin mielessäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan leventele tuollaisella...kerran pari sitten sovituksen jälkeen vain. Itse sovitus ajankohdalla osasin nauttia siitä...muistellen sitä hetkeä...usein lämpimästi kaiholla mielin. Mutta mennyt on mennyttä...tuskin enää palaten...muuten, kuin mielessäni.

        Ja nut nuuhkit nahkaa ja onanoit ja muistelet😏?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Nahka Nainen !
        Kaikkein ihaninta on naisen ylle pukea melko kireän oloinen nahkamekko, mutta myös sen riisuminen on...mukavaa. Pukeminen ja riisuminen täytyy tehdä sitä hitaammin / rauhallisemmin...mitä kireämpi kyseinen nahkamekko on.

        No,joku pukee ja riisuu... et sitten ole ollenkaan ’ nahkalove’.... parastahan on olla sängyssä,kun kummallakin nahat päällä... au, sitä nahan natunaa ja tuoksua!


      • Anonyymi

        Olen tämän ketjun aloittaja, jota en tosin voi todistaa. Olen täysin hurahtanut nahkaan...kauan...kauan sitten. Nahkasaappaiden tiukasta varresta kireisiin nahkasormikkaisiin...ja kaikkea siltä väliltä. Sovittaessa nahka-asuja...naisen ylle pääsee koskettelemaan ihanaa pehmeää...joskus ohuttakin nahkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika ihana🤗 olet tehnyt sitä ennenkin.. kävin tanssimassa eilen mutta jouduin riisuu itse hameeni.

        Hei
        Täälä. Pks seudulla asuva nahka asuja käyttäviä naisia ihaileva mies.
        Mielellään tapaisien teitä nahka asuista pi t äviä naisia.

        Pitkasportmies hotmail. Com


    • Kyllä nahka on sellainen, että laittaa ajatukset liikkeelle hyvällä tavalla:) Täällä ollaan nahka-asussa aika usein.

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän kaivaa lelulaatikosta kahleet ja kaulapanta,sekä kaapista nahkaa,kun ei täällä/täältä saa edes juttukaveria aiheesta...🤨 t.M52Hki


      • Kyllä juttua tulee, kunhan pääsee asiaan. Ja tuollaiset jutut, jos löytyy niin varmaan moni on innostunut aiheesta:) Iloa peliin.


      • Anonyymi

        Olet ihana! Haluaisin sinun käsittelyyn.. itselläni tiukat nahka housut avautuvat takaa ja edestä olisin sidottuna kaulapantaan ja kahleisiin..AAH miten kiihottaa..T. Mari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana! Haluaisin sinun käsittelyyn.. itselläni tiukat nahka housut avautuvat takaa ja edestä olisin sidottuna kaulapantaan ja kahleisiin..AAH miten kiihottaa..T. Mari

        T. Mari-Mikko😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana! Haluaisin sinun käsittelyyn.. itselläni tiukat nahka housut avautuvat takaa ja edestä olisin sidottuna kaulapantaan ja kahleisiin..AAH miten kiihottaa..T. Mari

        Jos sulla ne nahkahousut,multa löytyy panta ja kahleet...😉
        Osoite alempana...


      • Anonyymi

        Koitin laittaa sulle postia tuolla nimmarilla,niin ilmoitti,ettei moista osoitetta😯


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana! Haluaisin sinun käsittelyyn.. itselläni tiukat nahka housut avautuvat takaa ja edestä olisin sidottuna kaulapantaan ja kahleisiin..AAH miten kiihottaa..T. Mari

        Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Kyllä keksii monenlaista ajatusta, kun sille päälle sattuu. Mustaa ja tiukkaa tarvittaessa:) . Mitähän juttuja voikaan muut keksiä;)


      • Anonyymi
        kaulapanta_ja_kahleet kirjoitti:

        Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Kyllä keksii monenlaista ajatusta, kun sille päälle sattuu. Mustaa ja tiukkaa tarvittaessa:) . Mitähän juttuja voikaan muut keksiä;)

        No,miten yhteys...? Muuten toi M52Hki
        on mun tän firman sähköp. tunnus ; )


      • Anonyymi

        Ei vain mene läpi sähö osoitteellasi osoitetut postit...useasti olen yrittänyt. Tämän viestiketjun aloittaja...Nahkaa...nahkaa !


      • Anonyymi

        Helsingistä nahkaseuraa...?..?..? Jos,
        yllä on osoite,johon voit ilmoitella itsestäsi/teistä ; )


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana! Haluaisin sinun käsittelyyn.. itselläni tiukat nahka housut avautuvat takaa ja edestä olisin sidottuna kaulapantaan ja kahleisiin..AAH miten kiihottaa..T. Mari

        Wau


      • Anonyymi
        kaulapanta_ja_kahleet kirjoitti:

        Tuo kuulostaa tosi hyvältä. Kyllä keksii monenlaista ajatusta, kun sille päälle sattuu. Mustaa ja tiukkaa tarvittaessa:) . Mitähän juttuja voikaan muut keksiä;)

        No kaulapanta_ja_ kahleet,missäpäin nahkailet?


    • Anonyymi

      Olenhan tuon tän sivun nimmarin moneen kertaan laittanut(M52Hki),vaan eipä ole nahkaihmisiltä postia näkynyt...☹️☹️☹️

      • Anonyymi

        Feikkejä feikkejä vaan...


      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole...olen yrittänyt tuoho sähöpostiin vastata...ei vain mennyt läpi...yritän myöhemmin uudelleen. Tosi elämän nahkafani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole...olen yrittänyt tuoho sähöpostiin vastata...ei vain mennyt läpi...yritän myöhemmin uudelleen. Tosi elämän nahkafani.

        Se on kyllä tökkinyt mullakin, kun olen koittanut vastata jollekkin... vaihtoehtona löytyisi: Jpw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole...olen yrittänyt tuoho sähöpostiin vastata...ei vain mennyt läpi...yritän myöhemmin uudelleen. Tosi elämän nahkafani.

        Ät luukku piste com,jos oikeesti kiinnostaa edes keskustelu aiheesta...


      • Anonyymi

        Moicca !
        Just kokeilin uusintana tähän osoitteeseen pistää postia...ei vain mennyt läpi...edelleen. T : tämän ketjun aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moicca !
        Just kokeilin uusintana tähän osoitteeseen pistää postia...ei vain mennyt läpi...edelleen. T : tämän ketjun aloittaja.

        Siis noista kahdesta edellisestä anonyymistä yhdistät osoitteen,eikä muka toimi???? Jep,jep...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moicca !
        Just kokeilin uusintana tähän osoitteeseen pistää postia...ei vain mennyt läpi...edelleen. T : tämän ketjun aloittaja.

        No näin ajattelinkin😏 Ei se vika osoitteessa ollutkaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan ole...olen yrittänyt tuoho sähöpostiin vastata...ei vain mennyt läpi...yritän myöhemmin uudelleen. Tosi elämän nahkafani.

        Noo,yhdisteles nyt niistä 2sta seuraavasta se osoite,ja ota yhteyttä...😉M52Hki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo,yhdisteles nyt niistä 2sta seuraavasta se osoite,ja ota yhteyttä...😉M52Hki

        Postia kyllä mollataan,ja ihan aiheesta,vaan eipä ole NAHKAPOSTIAkaan näkynyt...😏
        Tuskin sentään Postin vika...😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ät luukku piste com,jos oikeesti kiinnostaa edes keskustelu aiheesta...

        Ei o postia näkynyt...😟


      • M52Hki kirjoitti:

        Ei o postia näkynyt...😟

        Ei kai täällä sitten yhtään oikeaa nahkadiggaria ollutkaan...😟?


      • Anonyymi

        Eli Helsinkiläisiltä nahkaihmisiltä postia!??
        -> Jpw ät luukku piste com
        😉 😉 😉


    • Anonyymi

      Töissä useasti pyöreäpyllyinen nainen käyttää tiukkoja nahkahousuja, kyllä se vaan on kaunista katsottavaa.

      • Anonyymi

        Pääsisipä vaan näkemään...😛


    • Anonyymi

      Kyllä nahkaa on täällä naisella sekä miehellä. Ollaan monesti liikkeellä nahka-asuissa. Nahka seura on kummankin mieleen, jolloin riittäisi kummallekin katsottavaa. Parhaimmillaan pääsee koittamaan miltä tuntuu.

      • Anonyymi

        Puhetta puhetta... yhteyksiä??? Nahkadiggareihin...?


      • Anonyymi

        Olisihan se kiva tutustua nahkaa harrastavaan ja käyttävään pariinkin ; )
        t.Um53Hesasta


    • Anonyymi

      Musta nappanahka ok. Ammattilaisella myös kiiltävä, musta vinyyli.

    • Anonyymi

      Nyt on nahkaa päällä. On kiva mennä moottoripyörä asussa kauppaan. Illalla on käsiraudat mukana rekvisiittana, jos pääsisi joskus kylään missä joku laittaisi mulle ne:)

      • Anonyymi

        Mulla löytyisi nahkakahleetkin ; )


    • Anonyymi

      Syksy alkaa tulla kun nahkahousuisia naisia näkyy katukuvassa.Vielä mahtuisi enemmän ainakin Kajaaniin.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan päivällä ole nahkahousuja havaittu...illasta en tiedä. Nahkaboleroita ja pikkunahkatakkeja on jonkin verran naisten yllä.


    • Anonyymi

      itse tulee liikuttua mustissa nahoissa paljonkin. jos vielä löytyisi samanhenkisiä täältäpäin.... mä siis m50 ja 08e....

    • Anonyymi

      Eipä ole nahkanaisista havaintoa...vain televisiossa.

      • Anonyymi

        Ei ole pahemmin ei...😕


    • Anonyymi

      isoperseinen nainen tiukoissa nahkahousuissa on seksikästä ja kiihottavaa.
      palvontaa, palvontaa !

      • Anonyymi

        Kapea peffainen ja tikkujalkainen nainen on minun mieleeni...kireissä nahkahousuissa !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kapea peffainen ja tikkujalkainen nainen on minun mieleeni...kireissä nahkahousuissa !

        kunhan tiukoissa nahoissa, koolla ei niin väliä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kunhan tiukoissa nahoissa, koolla ei niin väliä!

        Kaiken ikäiset ja kokoiset naiset nahkaan pukeentuneena on seksikkäitä. Näkisi vaan enempi katukuvassa.


    • Lapissa ei nahkanaisia näy😩

      • Anonyymi

        Niinkö on. Tämä yksi etelän kaveri miettii, jotta sieltä on myös havainnot vähissä. Vähissä määrin he ovat keskemmältäkin Suomea...Missä he oikein ovat? Samoin piikkikorkonaiset on hukassa.


    • Anonyymi

      Kyllä näkyy. On mustaa ja tiukkaa nahkaa. Vieläpä on liikkeellä saappaat jalassa.

      • Anonyymi

        Sopii epäillä, sillä näyttää, jotta vain itselläni on nahkaa ylläni.
        Jos todellä näkyy...sellainen on erittäin hyvä meininki...


    • Anonyymi

      Täällä olis aidot punaiset nahkahousut, ja hame naiselle.
      Tervetuloa soitteleen...
      Ostin omalle, mut ero tuli yllättäen...

      Kokoa 36...38? Laita vaik sp, niin kerron lisää? T. M56v Vantaa

      • Anonyymi

        Yrittäisin tulla sovittamaan punaista nahkaa ylleni, jos olisin tuota kokoa. TvMarika


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäisin tulla sovittamaan punaista nahkaa ylleni, jos olisin tuota kokoa. TvMarika

        Vähän vanhoja viestejä, mutta kyllä täytyy sanoa, että jos nään punaiset nahkahousut jonka sisään on saatu ujutettua pyöreä pylly, niin muuta ei tarvi. Siis ei tarvi muuta🤭
        T:Jaakko


    • Anonyymi

      Täällä ollaan nahka-asussa liikenteessä. Mustat tiukat nahkahousut jalassa jollekin iloksi;)

      • Anonyymi

        wau! missä päin liikut? mä kans tiukoissa nahoissa... m51


    • Anonyymi

      Pk-seudulla.
      Välillä tulee käytyä reissussa, joten voi joku huomata mut jossain muualla Suomessa. Samaa ikää ollaan.

    • Anonyymi

      Nahka-asussa Jyväskylässä. Ja löytyy myös jotain millä voi laittaa kiinni;)

    • Anonyymi

      Mulla olis naiselle sovitettavaksi edelleen punaiset nahkahousut, ja punainen sääripituinen nahkahame...
      Olisko kokoa 36...38?
      Tervetuloa Vantaalle, tai mökille Veikkolaan sovittelemaan.
      Vain aikuisille naisille...T. m56v

    • Nahkahousut jalassa liikkeellä ja sisällä kahleet odottaa. Onko muita liikkeellä jotka tykkäävät em. asiasta?

    • Anonyymi

      Naha-asuinen nainen nähty tällä viikolla.
      Jännään vain, jotta näkyykö tulevina päivinä.

    • Anonyymi

      Onko nahka naisia

    • Anonyymi

      aloitus on mielikuvien orja. Terve mies, siinä ei tarvita rekvisiittaa. Rakkaus on paras naisen yllä oleva "nahka", johon mies rakastuu ja oikealla tavalla on yhdessä.
      Näin lähes 50 vuotta luomuvaimoaan rakastanut puhuu. Siksi hän on kukoistanut kuin 30- vuotias kukkanen, ulkoiselta olemukseltaan ja sisäiseltä.
      Siinä on hyvä miehen olla. Miehen, joka ei ole mennyt turhiin ulkoisiin luulo-onnen rekvisiittaan. Kaikkia ei mainosmaailma vie - kuin pässiä narussa ja sellainen mies todella saa todellisen ja täydellisen rakkauselämän, jossa vaimo myös on onnellinen.
      Siinä ei alisteta, vaan elämän ja rakkauden puutarhaa käydään yhdessä katselemassa noukittavat ihanat kukkaset makuuhuoneen maljakkoon.

    Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe