On niin ikävä sua. Naiselta miehelle.
Katoitko peliä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin pip-peliäni.
- Anonyymi
Katsoin peliä, pitäs mennä töihin aamu kuudeksi, mutta täällä mä vaan kierin edelleen.
- Anonyymi
Mulla meni unet liian pitkiksi yövuoron jälkeen ja nyt sitten valvottaa, mut onneksi alkoi nuo vapaat, koitahan saada unen päästä kiinni.
- Anonyymi
Katsoin. Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Katsoin tottakai. Ikävä minullakin, olisi ollut kiva yhdessä jännäillä.
- Anonyymi
Olen aloittaja minä katsoin vähän vaan lopusta olisin halunnut katsoa alusta mutten ikävä kyllä kerennyt. Kivs olisi ollut hänen kainalossaan katsoa peliä. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja minä katsoin vähän vaan lopusta olisin halunnut katsoa alusta mutten ikävä kyllä kerennyt. Kivs olisi ollut hänen kainalossaan katsoa peliä. 🤭
Se olisi ollut täydellistä. Matsin aikana ei sitten olisi saanut kiusailla mitenkään, sentään mm-kullasta kyse.
- Anonyymi
Pelasivat tehokasta peliä, ei aina hirveän kaunista, mutta tehokasta, jos haluaa voittaa niin pitääkin tehdä noin.
- Anonyymi
Totta kai katoin. Aivan mahtavaa, että Suomi sai MM-kultaa! Suomi ja suomalaisuus on maailmalla in. Olen suomalainen.
- Anonyymi
Jos olisi ollut terveydenhuollon MM- kisat niin suomi ei olisi päässyt koko kisoihin.
- Anonyymi
Mitenkä niin?
- Anonyymi
Hyvin päätty. Pieni taitaa olla vähemmistö kuka ei ois seurannu.
- Anonyymi
Se oli vaan otsikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vaan otsikko.
Nii joo
- Anonyymi
En haaveile mistään.
- Anonyymi
Kun luopuu luopuu.se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057411
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1005255Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253451Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3451485Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?551318