On niin ikävä sua. Naiselta miehelle.
Katoitko peliä
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin pip-peliäni.
- Anonyymi
Katsoin peliä, pitäs mennä töihin aamu kuudeksi, mutta täällä mä vaan kierin edelleen.
- Anonyymi
Mulla meni unet liian pitkiksi yövuoron jälkeen ja nyt sitten valvottaa, mut onneksi alkoi nuo vapaat, koitahan saada unen päästä kiinni.
- Anonyymi
Katsoin. Ketä kaipaat?
- Anonyymi
Katsoin tottakai. Ikävä minullakin, olisi ollut kiva yhdessä jännäillä.
- Anonyymi
Olen aloittaja minä katsoin vähän vaan lopusta olisin halunnut katsoa alusta mutten ikävä kyllä kerennyt. Kivs olisi ollut hänen kainalossaan katsoa peliä. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aloittaja minä katsoin vähän vaan lopusta olisin halunnut katsoa alusta mutten ikävä kyllä kerennyt. Kivs olisi ollut hänen kainalossaan katsoa peliä. 🤭
Se olisi ollut täydellistä. Matsin aikana ei sitten olisi saanut kiusailla mitenkään, sentään mm-kullasta kyse.
- Anonyymi
Pelasivat tehokasta peliä, ei aina hirveän kaunista, mutta tehokasta, jos haluaa voittaa niin pitääkin tehdä noin.
- Anonyymi
Totta kai katoin. Aivan mahtavaa, että Suomi sai MM-kultaa! Suomi ja suomalaisuus on maailmalla in. Olen suomalainen.
- Anonyymi
Jos olisi ollut terveydenhuollon MM- kisat niin suomi ei olisi päässyt koko kisoihin.
- Anonyymi
Mitenkä niin?
- Anonyymi
Hyvin päätty. Pieni taitaa olla vähemmistö kuka ei ois seurannu.
- Anonyymi
Se oli vaan otsikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vaan otsikko.
Nii joo
- Anonyymi
En haaveile mistään.
- Anonyymi
Kun luopuu luopuu.se siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081177
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39566- 71523
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48512- 32510
Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510- 42485
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25467