Outoja kirjoituksia

Anonyymi

On se ironista. Hän valvoo ehkä jonkun vuoksi ja minä valvon hänen vuokseen. Kuinkahan moni valvoo tietämättä, että joku aivan väärä valvoo hänen vuokseen.

28

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sun mielestä on väärä täällä?

• Anonyymi

Minä.

• Anonyymi

Minä olen se aivan väärä :( En vaan pääse tästä tunteesta eroon, olen mennyttä. Ja koska mieli on herkkä, elättelen toiveita hänestä :( Jos toinen ihminen on särkenyt sydämen, niin eihän hänen kanssaan edes voisi tulla mitään?! Hitto että kiroan nää tunteet..

• Anonyymi

Minä myös olen väärä. Aivan väärä :,( Etkö saa unta?

• Anonyymi

Pystytkö puhumaan asioista kyseisen henkilön kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös olen väärä. Aivan väärä :,( Etkö saa unta?

En. Nyt kun mietin, niin tässähän on taas PMS. Ilmankos olen taas niin :'( No nää tunteet on samat häntä kohtaan aina, mutta nyt vaan olo on liian surkee. Surkee ei ole seksikästä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Nyt kun mietin, niin tässähän on taas PMS. Ilmankos olen taas niin :'( No nää tunteet on samat häntä kohtaan aina, mutta nyt vaan olo on liian surkee. Surkee ei ole seksikästä..

Jos annan sulle ekaksi nuija nukutuksen niin anna sää sitten mulle. Ainnii ethän sää voikkaa sitte enää antaa.
        Anna sää eka niin mää annan sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos annan sulle ekaksi nuija nukutuksen niin anna sää sitten mulle. Ainnii ethän sää voikkaa sitte enää antaa.
        Anna sää eka niin mää annan sitten?

Ei apua, en mä voi lyödä ketään :O Pitäisi saada erilainen nuijanukutus :/ Ei kyllä nyt täytyy yrittää nukkua, että huomenna jaksaa taas. Hyvää yötä sinulle, kuka lienetkin. Kyllä kai niitä parempiakin hetkiä tulee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei apua, en mä voi lyödä ketään :O Pitäisi saada erilainen nuijanukutus :/ Ei kyllä nyt täytyy yrittää nukkua, että huomenna jaksaa taas. Hyvää yötä sinulle, kuka lienetkin. Kyllä kai niitä parempiakin hetkiä tulee :)

Niinpä, kyllä tulee, siihen luotamme. Hyvää yötä. Nuku sikeästi :)

• Anonyymi

Ei nukuta koko yönä, jos ei nyt oteta itseämme niskasta kiinni pyrkien tyhjentämään kaikki ajatukset. Tämä kirjoittaminen vain pahentaa tilannetta ja valvominen. Asian miettiminen väsyneenä.

• Anonyymi

Eipä tuo ole tänään kiire mihinkään, mutta eipä ole mitään huolia ja murheitakaan, nukuin vain liian pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo ole tänään kiire mihinkään, mutta eipä ole mitään huolia ja murheitakaan, nukuin vain liian pitkään.

Se on hyvä ettei oo. Paskat tästä valvomisesta tulee rytmärit. Kun ei vaan voi olla ajattelematta. Filmi pyörii päässä yhä uudelleen ja uudelleen jauhaten samaa soopaa hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei sekään ole hyvä, ettet saa unta nukuttuasi liian pitkään aamulla.
        Yritän nukkua. Yrittäkää tekin rakkaat ihmiset.
        Kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä ettei oo. Paskat tästä valvomisesta tulee rytmärit. Kun ei vaan voi olla ajattelematta. Filmi pyörii päässä yhä uudelleen ja uudelleen jauhaten samaa soopaa hänestä.

Joskus oli tuollaista mulla, mut ei enää. Hyvät yöt hänelle kaipaamalleni miehelle J, hyvinä ajatuksina mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei sekään ole hyvä, ettet saa unta nukuttuasi liian pitkään aamulla.
        Yritän nukkua. Yrittäkää tekin rakkaat ihmiset.
        Kauniita unia.

Pakko se on yövuoron jäljiltä nukkua, ei sitä jaksa yön jälkeen jäädä valvomaan suoraan, mut öitä tänne, alan laskea lampaita...

• Anonyymi

Ai täällä valvoo muutkin 😉

• Anonyymi

Olet erehtynyt, muut nukkuu jo 😏

• Anonyymi

Isoveli valvoo. Valvojat pitää huolen että palsta pysyy pystyssä 😃

• Anonyymi

Outoja yhteensattumia. Ei kannata tuhlata aikaansa täällä. Kuka vaan voi kirjoittaa tilanteeseen sopivasti. Miksi haluaisit antaa sellaiseen sekoiluun mahdollisuuden?

• Anonyymi

Ei ollut kyse tuosta. Ymmärsit aloitukseni väärin. Hyvää ja kivaa päivää sinulle. Nyt kauppaan.

Terv. Aloittaja

• Anonyymi

Surrealistisia kirjoituksia... Salvador Dalin tauluista on isojakin kirjoja kyllä kirjastossa, hienoja tauluja siinä teille idea mennä katsomaan niitä.

• Anonyymi

Joo niin Dalin hyviä ideoita mitä sillä olikaan: ainakin kopiokoneella teki omia nimikirjoituksiaan ja möi niitä suuresta summasta kun huomasi että saa paljon rahaa, eikä tarvitse itse kirjoittaa niitä :) Pisin ranskanleipä, olikohan monta kilometriä pitkä patonkikin :)

Surrealisti eli Suur-Realisti.

• Anonyymi

Niin usein sitä ihastuu yksipuolisesti. Se ihastuksen kohde on ihastunut johonkin toiseen.

• Anonyymi

Ei kannata ihastua kehenkään ihmiset ovat loppupeleissä pelkkää mätää

• Anonyymi

Yksipuolisista tunteistahan tässä aloituksessa onkin kyse. Kyseinen henkilö kaipailee jotain toista ja minä häntä.

• Anonyymi

Minä ihastun aika helposti tyttöihin eli naisiin siis, yritän välttää sellaista koska monesti sellaisesti tulee vain ongelmia sitten ellei se nainen ole elättävä miljardööri.

• Anonyymi

Toiset odottaa naisen olevan miljardöörin ja toiset jonglöörin.

• Anonyymi

Aika hyvä juttu formuloissa kun mersu ja ferrari kunnioittivat Niki Laudaa laittamalla pieniä merkkejä autoihin kunnioitukseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe