Outoja kirjoituksia

Anonyymi

On se ironista. Hän valvoo ehkä jonkun vuoksi ja minä valvon hänen vuokseen. Kuinkahan moni valvoo tietämättä, että joku aivan väärä valvoo hänen vuokseen.

28

51

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sun mielestä on väärä täällä?

• Anonyymi

Minä.

• Anonyymi

Minä olen se aivan väärä :( En vaan pääse tästä tunteesta eroon, olen mennyttä. Ja koska mieli on herkkä, elättelen toiveita hänestä :( Jos toinen ihminen on särkenyt sydämen, niin eihän hänen kanssaan edes voisi tulla mitään?! Hitto että kiroan nää tunteet..

• Anonyymi

Minä myös olen väärä. Aivan väärä :,( Etkö saa unta?

• Anonyymi

Pystytkö puhumaan asioista kyseisen henkilön kanssa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä myös olen väärä. Aivan väärä :,( Etkö saa unta?

En. Nyt kun mietin, niin tässähän on taas PMS. Ilmankos olen taas niin :'( No nää tunteet on samat häntä kohtaan aina, mutta nyt vaan olo on liian surkee. Surkee ei ole seksikästä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En. Nyt kun mietin, niin tässähän on taas PMS. Ilmankos olen taas niin :'( No nää tunteet on samat häntä kohtaan aina, mutta nyt vaan olo on liian surkee. Surkee ei ole seksikästä..

Jos annan sulle ekaksi nuija nukutuksen niin anna sää sitten mulle. Ainnii ethän sää voikkaa sitte enää antaa.
        Anna sää eka niin mää annan sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos annan sulle ekaksi nuija nukutuksen niin anna sää sitten mulle. Ainnii ethän sää voikkaa sitte enää antaa.
        Anna sää eka niin mää annan sitten?

Ei apua, en mä voi lyödä ketään :O Pitäisi saada erilainen nuijanukutus :/ Ei kyllä nyt täytyy yrittää nukkua, että huomenna jaksaa taas. Hyvää yötä sinulle, kuka lienetkin. Kyllä kai niitä parempiakin hetkiä tulee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei apua, en mä voi lyödä ketään :O Pitäisi saada erilainen nuijanukutus :/ Ei kyllä nyt täytyy yrittää nukkua, että huomenna jaksaa taas. Hyvää yötä sinulle, kuka lienetkin. Kyllä kai niitä parempiakin hetkiä tulee :)

Niinpä, kyllä tulee, siihen luotamme. Hyvää yötä. Nuku sikeästi :)

• Anonyymi

Ei nukuta koko yönä, jos ei nyt oteta itseämme niskasta kiinni pyrkien tyhjentämään kaikki ajatukset. Tämä kirjoittaminen vain pahentaa tilannetta ja valvominen. Asian miettiminen väsyneenä.

• Anonyymi

Eipä tuo ole tänään kiire mihinkään, mutta eipä ole mitään huolia ja murheitakaan, nukuin vain liian pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuo ole tänään kiire mihinkään, mutta eipä ole mitään huolia ja murheitakaan, nukuin vain liian pitkään.

Se on hyvä ettei oo. Paskat tästä valvomisesta tulee rytmärit. Kun ei vaan voi olla ajattelematta. Filmi pyörii päässä yhä uudelleen ja uudelleen jauhaten samaa soopaa hänestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei sekään ole hyvä, ettet saa unta nukuttuasi liian pitkään aamulla.
        Yritän nukkua. Yrittäkää tekin rakkaat ihmiset.
        Kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä ettei oo. Paskat tästä valvomisesta tulee rytmärit. Kun ei vaan voi olla ajattelematta. Filmi pyörii päässä yhä uudelleen ja uudelleen jauhaten samaa soopaa hänestä.

Joskus oli tuollaista mulla, mut ei enää. Hyvät yöt hänelle kaipaamalleni miehelle J, hyvinä ajatuksina mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttei sekään ole hyvä, ettet saa unta nukuttuasi liian pitkään aamulla.
        Yritän nukkua. Yrittäkää tekin rakkaat ihmiset.
        Kauniita unia.

Pakko se on yövuoron jäljiltä nukkua, ei sitä jaksa yön jälkeen jäädä valvomaan suoraan, mut öitä tänne, alan laskea lampaita...

• Anonyymi

Ai täällä valvoo muutkin 😉

• Anonyymi

Olet erehtynyt, muut nukkuu jo 😏

• Anonyymi

Isoveli valvoo. Valvojat pitää huolen että palsta pysyy pystyssä 😃

• Anonyymi

Outoja yhteensattumia. Ei kannata tuhlata aikaansa täällä. Kuka vaan voi kirjoittaa tilanteeseen sopivasti. Miksi haluaisit antaa sellaiseen sekoiluun mahdollisuuden?

• Anonyymi

Ei ollut kyse tuosta. Ymmärsit aloitukseni väärin. Hyvää ja kivaa päivää sinulle. Nyt kauppaan.

Terv. Aloittaja

• Anonyymi

Surrealistisia kirjoituksia... Salvador Dalin tauluista on isojakin kirjoja kyllä kirjastossa, hienoja tauluja siinä teille idea mennä katsomaan niitä.

• Anonyymi

Joo niin Dalin hyviä ideoita mitä sillä olikaan: ainakin kopiokoneella teki omia nimikirjoituksiaan ja möi niitä suuresta summasta kun huomasi että saa paljon rahaa, eikä tarvitse itse kirjoittaa niitä :) Pisin ranskanleipä, olikohan monta kilometriä pitkä patonkikin :)

Surrealisti eli Suur-Realisti.

• Anonyymi

Niin usein sitä ihastuu yksipuolisesti. Se ihastuksen kohde on ihastunut johonkin toiseen.

• Anonyymi

Ei kannata ihastua kehenkään ihmiset ovat loppupeleissä pelkkää mätää

• Anonyymi

Yksipuolisista tunteistahan tässä aloituksessa onkin kyse. Kyseinen henkilö kaipailee jotain toista ja minä häntä.

• Anonyymi

Minä ihastun aika helposti tyttöihin eli naisiin siis, yritän välttää sellaista koska monesti sellaisesti tulee vain ongelmia sitten ellei se nainen ole elättävä miljardööri.

• Anonyymi

Toiset odottaa naisen olevan miljardöörin ja toiset jonglöörin.

• Anonyymi

Aika hyvä juttu formuloissa kun mersu ja ferrari kunnioittivat Niki Laudaa laittamalla pieniä merkkejä autoihin kunnioitukseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      154
      2505
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      764
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe