ilma raikas. Maanantai ja viikkoalkamassa.
Tässä sinulle yhdelle tietylle naiselle, valitsemani kappale.
Jos olet hän tiedät ehkä keneltä mieheltä.
https://www.youtube.com/watch?v=0MldsqKGnLA
Aamu on kostea
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mukavaa päivää❤️
- Anonyymi
Woah Woah Woah ❤️
- Anonyymi
Walesin tiikeri. Hieno sanoitus ..." No messing ..."
- Anonyymi
Joo pistin tämän aamulla Hannalle 😜💑💞
Mietin vaan mikä on tykkääkö viisusta?
T. Tuomo- Anonyymi
Hieno kappale, hyvät sanat, todellakin tykkään😍❤️
Kiitos paljon Tuomo rakas😘💋💋
Olen aivan otettu💞kun minulle tuon kappaleen omistit💞
Anteeksi, kun en ole siihen aikaisemmin reagoinut😞minun arkiaamut on aina niin kiireisiä, että en ehdi täällä käymään.
Jokaikinen aamu, päivä ja ilta olet kuitenkin mielessäni💑 Rakas Tuomo💗 Olen onnesta sekaisin💞😜💞kun huomaan, että minä myös olen sinun💑ajatuksissasi❤️
Mukavaa iltaa sinulle rakas❤️Suukkoja😘💋💋
T. Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieno kappale, hyvät sanat, todellakin tykkään😍❤️
Kiitos paljon Tuomo rakas😘💋💋
Olen aivan otettu💞kun minulle tuon kappaleen omistit💞
Anteeksi, kun en ole siihen aikaisemmin reagoinut😞minun arkiaamut on aina niin kiireisiä, että en ehdi täällä käymään.
Jokaikinen aamu, päivä ja ilta olet kuitenkin mielessäni💑 Rakas Tuomo💗 Olen onnesta sekaisin💞😜💞kun huomaan, että minä myös olen sinun💑ajatuksissasi❤️
Mukavaa iltaa sinulle rakas❤️Suukkoja😘💋💋
T. HannaKiva kun pidit 😜 ole hyvä vaan 😘 rakas Hanna 💞😘 sukkoja 💋
Älä siitä ole pahollasi sitähän tämmöinen mies menisi aivan sekaisin jos jo aamusta saisi Hannan huomiota ei tulisi työn teosta yhtään mitään.
Hyvä niin kun Hanna ajattelet minua se on kiva niin mukava tunne 💞 💑💞
Illan toivotuksista Kiitos rakas Hanna 💞😘 myöskin sinulle Hanna kivaa iltaa👫💞 hali 🤗 Vähän myöhemmin illalla palaan ennen nukkumaan menoa 😴
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun pidit 😜 ole hyvä vaan 😘 rakas Hanna 💞😘 sukkoja 💋
Älä siitä ole pahollasi sitähän tämmöinen mies menisi aivan sekaisin jos jo aamusta saisi Hannan huomiota ei tulisi työn teosta yhtään mitään.
Hyvä niin kun Hanna ajattelet minua se on kiva niin mukava tunne 💞 💑💞
Illan toivotuksista Kiitos rakas Hanna 💞😘 myöskin sinulle Hanna kivaa iltaa👫💞 hali 🤗 Vähän myöhemmin illalla palaan ennen nukkumaan menoa 😴
T. TuomoKiitos Tuomo rakas❤️😘
Tänään pitääkin käydä hyvissä ajoin nukkumaan, kun eilen illalla vähän venähti😴meno, sattuneesta syystä🏒😁
Hali💑😘
T. Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Tuomo rakas❤️😘
Tänään pitääkin käydä hyvissä ajoin nukkumaan, kun eilen illalla vähän venähti😴meno, sattuneesta syystä🏒😁
Hali💑😘
T. HannaHyvää yötä rakkaalle Hannalle 💞💑 💞
Hyvän yön hali🤗 ja suukko 💋💋
Minua nukutta aivan sikana 😴 Haaveilee yhteisitä retkistä👫Halauluista🤗Suukoisa 💋😘
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä rakkaalle Hannalle 💞💑 💞
Hyvän yön hali🤗 ja suukko 💋💋
Minua nukutta aivan sikana 😴 Haaveilee yhteisitä retkistä👫Halauluista🤗Suukoisa 💋😘
T. TuomoKiitos Tuomo rakas💞😘
Mulla silmät alkaa painumaan jo ihan väkisin kiinni😴
Samoista asioista haaveilen minä myös👫🤗💋
Kaipaan lähellesi🤗syliisi rakas💑tiedän, että siinä olisi niin hyvä olla💞💑💞
Hyvää yötä ja nuku hyvin rakkaani😴💕
Hyvänyönsuukko😘💋
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774