Leijonat saivat kultansa

Anonyymi

Milloin sinä saat omasi?

Onko suunnitelmaa?

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En kai saa häntä koskaan. Paras kai on yrittää unohtaa, mutta on se vaikeaa kun näkee hänet lähes joka päivä.🤨 Tämä ihastus sotkee totaalisesti vähäisenkin keskittymiskykyni ja en tahdo saada aikaiseksi mitään järkevää. 😔 Vihaan olla ihastunut.

• Anonyymi

Asian selvittäminen vaatii uskallusta ja rohkeutta, silti se on ainoa keino päästä asiasta ohi (jos tunne on pysyvää laatua ja sitä ei voi vain ”käskeä” pois). Jos tulee pakit, surutyö pääsee alkuun. Jos molemmat tuntee samoin, on mahdollisuus yhteisen onneen.

• Anonyymi

Niin se on. Olen valmis.

• Anonyymi

Hyvä juttu 👍

• Anonyymi

Tovottavasti saan lähiaikoina oman kullan? Tänäänkin olis otolliinen päivä yhdessä juhlistaa kultaista hetkeä. Itse ajattelin pukea Leijonapaidan päälle illemmalla ja pyöräillä stadiin aistimaan sitä hyvää henkeä siellä, toivottavasti kohtaan ihmisiä, jotka nauttivat tästä hetkestä vaan. Ei örvellystä vaan aistimista hyvässä hengessä.

• Anonyymi

Kuka leijonista nyt on kullitettu? Tapahtuiko se joukkueen kesken vai missä?

• Anonyymi

Ihan ilman käyn kesään, kun taidan sairastaa sen ajan.

• Anonyymi

Ei enempää tietoa kuin tähänkään asti, joten ei mitään hajua, tulee kun on tullakseen. Omassa elämässä myös kaikenlaista tai toisaalta ihan toisinpäin.

• Anonyymi

Alotetaan sillä että ensin on vapaa, turhat ohi ajelut ja varmaan läsnäolot vain saa aikaan vääriä luuloja. Ja muutenkin ilman mitään kummallisuuksia on sitten selvempää. F tie.

• Anonyymi

Minä saan vaimoni sitten kun löydetään toisemme. Olen aika ujo mutta me löydetään kyllä toisemme ja sitten itketään ja iloitaan.

• Anonyymi

No niinpä. Sinäpäs sen sanoit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Sinäpäs sen sanoit.

Mikään ei enää lannista. No joo, surullisia hetkiä on ilman häntä. Mutta ei tee yhtään mieli luovuttaa. Yritän saavuttaa risteyksen missä törmäisimme. Loppuelämäni sitä etsin. Meidän yhteistä polkua. Minun ja vaimoni yhteinen polku. Jeesus kulkisi meidän edellä että emme eksyisi pimeässä.

• Anonyymi

Voi kuinka kauniisti ajattelet, hänelläkin on varmasti surullinen olo ilman sinua.

• Anonyymi

T´ämä leijona ei koskaan saa kultaansa. Ikävä tosiasia.

• Anonyymi

Miksi niin?

Leijonat on kivoja, möröt tai muuten vaan leijonan mieleen tuovat ihmiset 😼

• Anonyymi

T - leijona vai muuten vain hei’ttomerkki?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Niin, Taivaanisään voi luottaa aina.

• Anonyymi

Ruokolahtelaiset siinneet.

• Anonyymi

Eipä sitä omaa kultaa taida mulle olla olemassa.

• Anonyymi

En koskaan. Joillekkin vain ei ole sitä omaa kultaa, vaikka kuinka haluaisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      194
      4952
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      112
      4032
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3515
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3420
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2907
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2316
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      28
      2056
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe