Milloin sinä saat omasi?
Onko suunnitelmaa?
Leijonat saivat kultansa
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En kai saa häntä koskaan. Paras kai on yrittää unohtaa, mutta on se vaikeaa kun näkee hänet lähes joka päivä.🤨 Tämä ihastus sotkee totaalisesti vähäisenkin keskittymiskykyni ja en tahdo saada aikaiseksi mitään järkevää. 😔 Vihaan olla ihastunut.
- Anonyymi
Asian selvittäminen vaatii uskallusta ja rohkeutta, silti se on ainoa keino päästä asiasta ohi (jos tunne on pysyvää laatua ja sitä ei voi vain ”käskeä” pois). Jos tulee pakit, surutyö pääsee alkuun. Jos molemmat tuntee samoin, on mahdollisuus yhteisen onneen.
- Anonyymi
Niin se on. Olen valmis.
- Anonyymi
Hyvä juttu 👍
- Anonyymi
Tovottavasti saan lähiaikoina oman kullan? Tänäänkin olis otolliinen päivä yhdessä juhlistaa kultaista hetkeä. Itse ajattelin pukea Leijonapaidan päälle illemmalla ja pyöräillä stadiin aistimaan sitä hyvää henkeä siellä, toivottavasti kohtaan ihmisiä, jotka nauttivat tästä hetkestä vaan. Ei örvellystä vaan aistimista hyvässä hengessä.
- Anonyymi
Kuka leijonista nyt on kullitettu? Tapahtuiko se joukkueen kesken vai missä?
- Anonyymi
Ihan ilman käyn kesään, kun taidan sairastaa sen ajan.
- Anonyymi
Ei enempää tietoa kuin tähänkään asti, joten ei mitään hajua, tulee kun on tullakseen. Omassa elämässä myös kaikenlaista tai toisaalta ihan toisinpäin.
- Anonyymi
Alotetaan sillä että ensin on vapaa, turhat ohi ajelut ja varmaan läsnäolot vain saa aikaan vääriä luuloja. Ja muutenkin ilman mitään kummallisuuksia on sitten selvempää. F tie.
- Anonyymi
Minä saan vaimoni sitten kun löydetään toisemme. Olen aika ujo mutta me löydetään kyllä toisemme ja sitten itketään ja iloitaan.
- Anonyymi
No niinpä. Sinäpäs sen sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Sinäpäs sen sanoit.
Mikään ei enää lannista. No joo, surullisia hetkiä on ilman häntä. Mutta ei tee yhtään mieli luovuttaa. Yritän saavuttaa risteyksen missä törmäisimme. Loppuelämäni sitä etsin. Meidän yhteistä polkua. Minun ja vaimoni yhteinen polku. Jeesus kulkisi meidän edellä että emme eksyisi pimeässä.
- Anonyymi
Voi kuinka kauniisti ajattelet, hänelläkin on varmasti surullinen olo ilman sinua.
- Anonyymi
T´ämä leijona ei koskaan saa kultaansa. Ikävä tosiasia.
- Anonyymi
Miksi niin?
Leijonat on kivoja, möröt tai muuten vaan leijonan mieleen tuovat ihmiset 😼 - Anonyymi
T - leijona vai muuten vain hei’ttomerkki?
- Anonyymi
Tosi rakkaus odottaa ja antaa suunnitelmat Herran haltuun Jumalalle https://youtu.be/fEwDx8YJndU Hän tietää, mikä on parhaaksi.
- Anonyymi
Niin, Taivaanisään voi luottaa aina.
- Anonyymi
Ruokolahtelaiset siinneet.
- Anonyymi
Eipä sitä omaa kultaa taida mulle olla olemassa.
- Anonyymi
En koskaan. Joillekkin vain ei ole sitä omaa kultaa, vaikka kuinka haluaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1944952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1124032Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573515
- 513420
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372907Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232316
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo282056UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949