Ihmeellinen virka on perustettu Haapavedelle. Kaikenlaista sitä tyhmyydessä keksitään.
Ikä katsastus parrailleen tulossa oleville ihmisille. Elikkä 65-70 ja siitä ylöspäin olevan iän saavuttaneille.
Sitä osataan hakeutua itse hoitoon, jos siltä rupeaa tuntumaan, eikä tarvita ennakoivaa lääkitystä. Lääkkeet eivät paranna mitään, sivuoireina saadaan sairaus aikaseksi.
Oikein utelias ihminen tenttaamassa henkilökohtaisia asioita ja kotiakkin soittelee.
Sama ämmä ihmettelee yksin asumista. Voiko olla parempaa asiaa, kuin ikioma rauha, josta saa nauttia joka päivä.
Meitä itse riittoisia ihmisiä on todella paljon.
ERIKOISKATSASTUS
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno homma, jos ikätarkastuksia tullaan tekemään.
Tämähän on normaalia työelämässä, eli 5v välein.
Todella hieno juttu, - Anonyymi
Hieno juttu kun toimisi oikein hyvin...
- Anonyymi
Taitaa itse vastailla katsastuksen suorittaja paremman työn puuttuessa.
Olen kuullut ikävämmän puoleisia kommentteja hänen työn kuvastaan.
Aivan humpuukia koko toiminta.
Tuntuu pitävän ikäloppuna 70:siäkin, peräti horiskoina. Höpsis hommaa!
Ne ihmiset ovat eri planeetalta, jotka pitää lääkäreitä ja hoitajia epäjumalanaan. Niitä on hyvä hassuttaa. - Anonyymi
Jos ja kun se toteutetaan oikein, ei varmasti ole humpuukia.
Hoitajalla tulee olla luottamukseen perustuva työ.
Mitä tuota urputtamaan, jos jollain on huonoja kokemuksia.
Yleisesti ottaen - todella hieno asia. Siinä ei ole muuta kuin terveyttä edistävä vaikutus
Itse olen 66nen ukko. Enkä vastaile itselleni. Ihmetyttää vain tässä asiassakin oleva negatiivisuus. - Anonyymi
Me yli 65 vuotiaat jotka olemme tehneet töitä ilma n yhteiskunnan tukia ja avuja niin on hieno homma, että meille tarjotaan tällainen palvelu. Joka ei sitä halua niin olkoon sitten ilman uruputusta ja tyytököön siihen. Kiitos viellä, että sain tämän terveystarkastuksen .
- Anonyymi
Eikait siinnä ratsiassa mitäänpahaa ole Se haukka pitäsvaihtaa
ihmiseen joka tulee toimeen ihmisten kanssa
Tämä on niin luotaan työntäväihminen kun ollavaan vaan voi . - Anonyymi
mites se Junnu Vainio sanottikaa.. " ei kutsumuksen mukaan satu jokaiselle työt"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1137247
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?421270