Joskus käy näin.
70-luvun lopulla kappaletavarasta rakennettu ja harvakseltaan huollettu mökki olisi 2014 syksyllä maksanut 48t. Tämä oli siis pyyntö ja oikeampi hinta olisi ollut 30t. Nyt kun jätevesiremontti on painamassa päälle oli lopullinen hinta enää 15t. Sillä se oli myyty.
Minäkin sitä silloin aikoinaan havittelin, mutta nyt en enää halua edes ajatella mökin ostamista. Savon ja P-K:n seudulta saa vuokrattua hyvän mökin, isohkon veden rannalta kuukaudeksi reilusti alle tonnin. Olen huomannut, että kuukausi kesässäään riittää. Siinä ajassa mökkeilyyn ennättää jo kyllästyä.
Nyt lähti halvalla
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs tänne tulet itkemään? Seli seli seli
- Anonyymi
Joo joo lahon peltomökin saat tuolla hinnalla. Köyhän kannattaa vaan vuokrata viikoksi pariksi säästyy muilta kuluilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614