Vesivek - Asentajien ja myyjien WhatsApp-keskustelut

Anonyymi

Osa poislähteneistä työntekijöistä ympäri Suomen on tallentanut asentajien sekä myyjien omista WhatsApp-keskusteluryhmistä pitkiä viestiketjuja.

Siellä käydään aika mielenkiintoisia keskusteluita asiakkaista, tehdyistä kaupoista ja tehdyistä remonteista.

Tiesittekö että heidän kattoremontin minimihinta on n 12t€? On sitten kyseessä leikkimökki tai pienenpieni omakotitalo.

Kauppoja saatetaan tehdä jopa ilman virallisia asiakirjoja esim. ruutupaperille. Onkohan niissä maininta 14vrk:n peruutusoikeudesta?

Pieniä asennusvirheitä saatetaan peitellä paikkamaalilla, puutavaralla tai pellillä.

Reklamaatioita ei mielellään kirjata järjestelmään kuten on ohjeistettu, vaan hoidetaan joko puhelimitse tai viestitse.

Heillä on nelinumeroinen sivumäärä WhatsApp-keskusteluita tallennettuna Wordiin. Saa nähdä mitä nämä poislähteneet työntekijät mahtavat näille keskusteluille tehdä!? ;)

4

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olispa pitäny itekki säästää. Olis ollu meheviä juttuja.

    • Anonyymi

      Minulla on meheviä juttuja kun Vesivek teki katon, ja sitten tehtiin puolueeton katon tarkastus rakennustarkastajien toimesta. En paremmin sano.

    • Anonyymi

      Meillä on kaksi eri whatsapp-ryhmää. Toinen asentajat-ttönjohto-myyjät ja toinen on asentajien sekä myyjien oma johon työnjohtoa ja muita esimiehiö ei päästetä. Siellä puhutaan suoraan niistä asioista jotka ovat päin virtua tässä firmassa. Niitä helwetin keskusteluita löytyy monta kirjallista!

    • Anonyymi

      jumala ohjaa eksyneet asentajat oikealle tielle...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe