Reilu pari viikkoa on nyt uudet kuulokeskusesta saadut Phonak Naida 50-kuulokojeet. Nyt on jo alkanut tottua uuteen äänimaailmaan ja on kyllä mahtava kuulla ääniä, jotka luuli jo unohtaneensa. Just kuuntelin radiosta kappaletta, josta 20 vuoden takaa tiesin, mitä tausta-stemmat laulaa, mutta en ollut kuulut enää vuosiin. Nyt kuului taas :-) Metsässä käynti on fantastista kun kuulee lintujen äänet.
Ainut ongelma oikeastaan ollut noiden vahasuojien kanssa. Tuntuu, että se vahasuoja pitäisi vaihtaa alle viikon välein, muuten menee tukkoon ja kone mykistyy. Helppo homma sinänä vaihtaa niillä Oticonin tikuilla. Onko vaihtoväli normaali vai pitäisikö niitä(vahatulppia) itse puhdistaa harjalla niin vaihtoväli pitenisi?
Vahasuojien vaihtoväli?
Anonyymi
2
629
Vastaukset
- Anonyymi
Tiheältä vaikuttaa vaihdon tarve sinulla. Itse sain pari vuotta sitten kuulokojeet ja neuvon vaihtaa vahasuojat kuukauden välein. Oma vaihdon tarve ei ole kuitenkaan niinkään tiheä, sillä myöhemmin sain hyvän ja toimivan neuvon, että vahasuojat voi itse puhdistaa aamulla kuivina sillä pikkuharjalla, jonka sain kuulokojeiden mukana.
- Anonyymi
Totta, huomasin tuon itsekin. Aluksi nuo tunkeutuivat, mutta nyt ei ole ollut ongelmia eikä tarvinnut niitä vaihtaa. Ilmeisesti lähti pois vaikut alussa :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472