Olisi ollut kiva nähdä ja jutella. Ihanat avomaan mansikat lounaaksi ja kotiin kaffelle. Näyttää että aurinkokin kohta kurkistaa pilven takaa. Kivaa päivää ja viikkoa sulle. Toivottavasti onni on myötä nyt ja aina. Rakkaudella Sinulle.
Harmi etten löytänyt sua
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä etsit? Niin olisi ollut :) Ihanaa viikkoa sullekin! :)
- Anonyymi
Kerroskin mitä ihanaa ois ollut vieraan ihmisen kanssa, tuntuu aika pöljiltä nää monet vastaukset. Ajatteletteko te yhtään mitä vastaatte.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet sua etsityn?
- Anonyymi
Ensi kerralla sitten. Kerta se on aina ensimmäisenä.
- Anonyymi
Ei rakas, eiköhän tämä peli ole pelattu. En ihan koe että tässä olisi voittajaa ainakaan, kaksi häviäjää mahdollisesti. Vaikka ainahan elämässä kaikesta oppii, siinä mielessä koen voittaneenikin. Mutta aikansa kaikella. Sitä on joskus vaikea hyväksyä, minunkaltaisen varsinkaan, silloin kun rakastaa etenkin. Mutta vaikka rakkaus ei päättyisi, voi tulla muita asioita esteeksi.
- Anonyymi
Rakas ?? Anonyymi kirjoittaja ? Sen kohteen kannalta on hyvä että loppuu koska kerrot olevasi ihmisillä pelailija. Sellaiset joutaa hemmettiin.
- Anonyymi
Kulje ohi, väärä osa.
- Anonyymi
Tule työpaikalleni, kun olet lähellä.
- Anonyymi
En usko. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Never say never. Sinun kesäsi on ilman minua. Se on kesä muiden naisten kanssa. Se on sinun valintasi, sinun mansikkakesäsi tai herukoistako tykkäät? Jos tulen, et minua huomaa. Palaan asemiini taustalle ja taka-alalle, katsomaan karusellin pyörryttävää kiitoa kauempaa. Karusellit eivät ole minun juttuni. Jos etsit minua, etsi sieltä missä koivunlatvat maata kumartavat, etsi tähtitaivaalta tai ihan läheltäsi, ihan ihan läheltäsi.
https://m.youtube.com/watch?v=UUQ89dNfspM
- Anonyymi
Ketähän viestillä koitat piristää. M? N? Kivaa päivää kuitenkin.
- Anonyymi
Ihana viesti!! Hyvä ja tsemppiii teilleee !!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944