Harmi etten löytänyt sua

Anonyymi

Olisi ollut kiva nähdä ja jutella. Ihanat avomaan mansikat lounaaksi ja kotiin kaffelle. Näyttää että aurinkokin kohta kurkistaa pilven takaa. Kivaa päivää ja viikkoa sulle. Toivottavasti onni on myötä nyt ja aina. Rakkaudella Sinulle.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä etsit? Niin olisi ollut :) Ihanaa viikkoa sullekin! :)

• Anonyymi

Kerroskin mitä ihanaa ois ollut vieraan ihmisen kanssa, tuntuu aika pöljiltä nää monet vastaukset. Ajatteletteko te yhtään mitä vastaatte.

• Anonyymi

Miksi kuvittelet sua etsityn?

• Anonyymi

Ensi kerralla sitten. Kerta se on aina ensimmäisenä.

• Anonyymi

Ei rakas, eiköhän tämä peli ole pelattu. En ihan koe että tässä olisi voittajaa ainakaan, kaksi häviäjää mahdollisesti. Vaikka ainahan elämässä kaikesta oppii, siinä mielessä koen voittaneenikin. Mutta aikansa kaikella. Sitä on joskus vaikea hyväksyä, minunkaltaisen varsinkaan, silloin kun rakastaa etenkin. Mutta vaikka rakkaus ei päättyisi, voi tulla muita asioita esteeksi.

• Anonyymi

Rakas ?? Anonyymi kirjoittaja ? Sen kohteen kannalta on hyvä että loppuu koska kerrot olevasi ihmisillä pelailija. Sellaiset joutaa hemmettiin.

• Anonyymi

Kulje ohi, väärä osa.

• Anonyymi

Tule työpaikalleni, kun olet lähellä.

• Anonyymi

En usko. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Never say never. Sinun kesäsi on ilman minua. Se on kesä muiden naisten kanssa. Se on sinun valintasi, sinun mansikkakesäsi tai herukoistako tykkäät? Jos tulen, et minua huomaa. Palaan asemiini taustalle ja taka-alalle, katsomaan karusellin pyörryttävää kiitoa kauempaa. Karusellit eivät ole minun juttuni. Jos etsit minua, etsi sieltä missä koivunlatvat maata kumartavat, etsi tähtitaivaalta tai ihan läheltäsi, ihan ihan läheltäsi.

https://m.youtube.com/watch?v=UUQ89dNfspM

• Anonyymi

Ketähän viestillä koitat piristää. M? N? Kivaa päivää kuitenkin.

• Anonyymi

Ihana viesti!! Hyvä ja tsemppiii teilleee !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe