Toijala on hyvä paikka elää

Anonyymi

Toijalassa on halvemmat asunnot kuin muualla, mutta paremmat palvelut kuin monessa muussa pikkukaupungissa. Isännöitsijä sanoi, että vielä tulee asuntojen hinnat nousemaan muita enemmän sitten kun alkavat nousta. ABC aseman viereen on ilmestynyt ihana pellavapaikka.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajan kirjoitus käännettynä selkokielelle: Eihän tämä asuntoni Toijalassa mene kaupaksi edes ilmaiseksi, niin nyt pitää keksiä valhe jolla saa jonkun tämän huolimaan riesakseen!

• Anonyymi

Missä muualla on yhtä hyvät yhteydet useihin kaupunkeihin ja moottoritie vieressä kuin Toijalassa? Olen ihmetellyt Akaan halpoja asuntojen hintoja.

• Anonyymi

Minä olen myös ihmetellyt Toijalan halpoja hintoja. Aiemmin edellisen kaupunginjohtajan aikana yrittäjäystävä valitti, että ei ole tarpeeksi yrittäjäystävällistä. Nyt ovat panostaneet asiaan.

• Anonyymi

Toijalan läheisyydessä on myös Riisikkalan kylä. Erinomainen paikka asua, tonteillakin kova kysyntä, kaavoitus hieman hidasta, mikä on harmillinen juttu.

• Anonyymi

Eiköhän nuo laita,laita kaupunkien/kylien aika ole ohi!
      Polttoaineen hinta nousee ja asuntojen laskee. Nuoret muuttavat kaupunkiin koulujen ja töiden perässä

• Anonyymi

Isommat kaupungit säteilevät langattomien laitteiden antennien kanssa niin, että niissä on kohta monilla vaikea asua. Lapset oireilevat ja vanhemmilla päänsärkyä.

• Anonyymi

Suomen korkein verotus kunta puolella ja silti tien varret hoitamatta.

• Anonyymi

Asuin aikoinani ja sain myytyä lopulta omani, palvelut haettava Valkeakoskelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      79
      4134
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3352
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2732
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2455
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe