Toijalassa on halvemmat asunnot kuin muualla, mutta paremmat palvelut kuin monessa muussa pikkukaupungissa. Isännöitsijä sanoi, että vielä tulee asuntojen hinnat nousemaan muita enemmän sitten kun alkavat nousta. ABC aseman viereen on ilmestynyt ihana pellavapaikka.
Vastaukset 8
Aloittajan kirjoitus käännettynä selkokielelle: Eihän tämä asuntoni Toijalassa mene kaupaksi edes ilmaiseksi, niin nyt pitää keksiä valhe jolla saa jonkun tämän huolimaan riesakseen!
- Anonyymi
Missä muualla on yhtä hyvät yhteydet useihin kaupunkeihin ja moottoritie vieressä kuin Toijalassa? Olen ihmetellyt Akaan halpoja asuntojen hintoja.
- Anonyymi
Minä olen myös ihmetellyt Toijalan halpoja hintoja. Aiemmin edellisen kaupunginjohtajan aikana yrittäjäystävä valitti, että ei ole tarpeeksi yrittäjäystävällistä. Nyt ovat panostaneet asiaan.
- Anonyymi
Toijalan läheisyydessä on myös Riisikkalan kylä. Erinomainen paikka asua, tonteillakin kova kysyntä, kaavoitus hieman hidasta, mikä on harmillinen juttu.
- Anonyymi
Eiköhän nuo laita,laita kaupunkien/kylien aika ole ohi!
Polttoaineen hinta nousee ja asuntojen laskee. Nuoret muuttavat kaupunkiin koulujen ja töiden perässä- Anonyymi
Isommat kaupungit säteilevät langattomien laitteiden antennien kanssa niin, että niissä on kohta monilla vaikea asua. Lapset oireilevat ja vanhemmilla päänsärkyä.
- Anonyymi
Suomen korkein verotus kunta puolella ja silti tien varret hoitamatta.
- Anonyymi
Asuin aikoinani ja sain myytyä lopulta omani, palvelut haettava Valkeakoskelta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t76981Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227823Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️71801- 49664
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien60605Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34564Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh28538- 46517
- 36512
Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä29509