Toijala on hyvä paikka elää

Anonyymi

Toijalassa on halvemmat asunnot kuin muualla, mutta paremmat palvelut kuin monessa muussa pikkukaupungissa. Isännöitsijä sanoi, että vielä tulee asuntojen hinnat nousemaan muita enemmän sitten kun alkavat nousta. ABC aseman viereen on ilmestynyt ihana pellavapaikka.

8

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittajan kirjoitus käännettynä selkokielelle: Eihän tämä asuntoni Toijalassa mene kaupaksi edes ilmaiseksi, niin nyt pitää keksiä valhe jolla saa jonkun tämän huolimaan riesakseen!

• Anonyymi

Missä muualla on yhtä hyvät yhteydet useihin kaupunkeihin ja moottoritie vieressä kuin Toijalassa? Olen ihmetellyt Akaan halpoja asuntojen hintoja.

• Anonyymi

Minä olen myös ihmetellyt Toijalan halpoja hintoja. Aiemmin edellisen kaupunginjohtajan aikana yrittäjäystävä valitti, että ei ole tarpeeksi yrittäjäystävällistä. Nyt ovat panostaneet asiaan.

• Anonyymi

Toijalan läheisyydessä on myös Riisikkalan kylä. Erinomainen paikka asua, tonteillakin kova kysyntä, kaavoitus hieman hidasta, mikä on harmillinen juttu.

• Anonyymi

Eiköhän nuo laita,laita kaupunkien/kylien aika ole ohi!
      Polttoaineen hinta nousee ja asuntojen laskee. Nuoret muuttavat kaupunkiin koulujen ja töiden perässä

• Anonyymi

Isommat kaupungit säteilevät langattomien laitteiden antennien kanssa niin, että niissä on kohta monilla vaikea asua. Lapset oireilevat ja vanhemmilla päänsärkyä.

• Anonyymi

Suomen korkein verotus kunta puolella ja silti tien varret hoitamatta.

• Anonyymi

Asuin aikoinani ja sain myytyä lopulta omani, palvelut haettava Valkeakoskelta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4114
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      90
      3531
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3259
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2745
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2269
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      1952
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      32
      1943
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1464
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1440
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1436
    Aihe