Ikävä, kun tuas alotit tuon : D.
Sallaisesti
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä puhuuko murteita.
Naiselle. - Anonyymi
Kuka himputti se on?
Oiskiko mies tai nainen? Tämä palsta on niiiiiin seko...niiiiiiiiiin seko!
Vaikkei aloitukset ole mulle, nämä sallaisesti tehdyt, niin periaatteestakaan en tykkää kiusaamisesta. Paitsi jos on mustamakkarana ja hätistää muita pois kimpustasi :D- Anonyymi
Näin arvellut, että Herra R on tainnut päästä valvojaks ; D))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin arvellut, että Herra R on tainnut päästä valvojaks ; D))
Niinkö? Minä en osaa ajatella noita mutkia. Puuttuu se kyky.
Mitäpä hällä olisi sinua vastaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Minä en osaa ajatella noita mutkia. Puuttuu se kyky.
Mitäpä hällä olisi sinua vastaan?Noh, vähän kuin samoilla apajilla ; D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, vähän kuin samoilla apajilla ; D.
Noinkohan..Onko hän samalta paikkakunnalta kuin sinä? Olette iskeneet samaan neitokaiseen silmänne :o
- Anonyymi
Minähän nain jo tyttökaveriasikin huvikseni vain :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huvit on sullaa ; D)).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet sen HUORAN MIES! Jonka kuvia olen tässä tunnin verran jakanut ympäri nettiä 😂😂😂😂
- Anonyymi
Te ootte pelottavia.
- Anonyymi
Niin mitä ihmettä teen tällä palstalla. Tämä on ihan hullujen huone 😣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te ootte pelottavia.
Pojilla o isot huavveet ; D.
- Anonyymi
On kuin Persedentin Kiljuva Poika :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinun kuviasi lähti yli 300 sadalle sivulle, missä kerrotaan sinun toimminnastasi. Kuinka monta ihmistä olet tappanut kaiken kaikkiaan. Tämä on myös annettu tehtäväksi aika monelle muulle joten netti on tämän päivän jälkeen täynnä paskaa sinusta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on niin pahasuisia ja todella pelottavia puhuessaan noin jo fyysisen ylivoimansa vuoksi. Karkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuin Persedentin Kiljuva Poika :D
Sosiaalinen media se sinutkin tuhoaa 😂😂😂 facebook meinaa 😂😂😂😂
- Anonyymi
PerseDentti, PepsoDentti... PresiDentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös sinun kuviasi lähti yli 300 sadalle sivulle, missä kerrotaan sinun toimminnastasi. Kuinka monta ihmistä olet tappanut kaiken kaikkiaan. Tämä on myös annettu tehtäväksi aika monelle muulle joten netti on tämän päivän jälkeen täynnä paskaa sinusta 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hyvä pittää rueta ideoimmaan hyödyntämistä, mani is manii ; D)). Tahkottava kun rauta on kuummaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PerseDentti, PepsoDentti... PresiDentti.
Meinasitko ettei lapsestasi lähtenyt yhtään jakoa 😂😂😂😂
- Anonyymi
Silmä silmästä ❤️ Sinä pilasit minun elämäni niin minä pilaan sinun 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ylilauta on jo täynnä kaikkea paskaa perheestäsi 😂❤️😂❤️😂❤️❤️😂😍😂🤣🤣🤣🤣❤️😂❤️🤣😍 oho sydän tuli 😂❤️😂🤣😂😂
- Anonyymi
Savonlinnan mies vauhissa ; D.
- Anonyymi
Ei helevetti. En uskoisi jos en tässä olis. En oo enne nähäny ihimise sekuava.
- Anonyymi
Ai minkää? Älä ite oo tommoneen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984