osanottajia oli väilukuun suhteutettuna nihkeästi illmaisesta kahista huolimatta
kuuntelin takapenkissä ja korvaani sorahti se että kiinteistöllä mitataan myös kiinteästi tai irrallaan olevat liikuteltavat esineet ja laitteet eli suomeksi kuulemma asuntovaunut ja veneet koska ne hartolassa rakennustrkastajan mukaan tarvitseat toimenpideluvan jos oikein ymmärsin
onkohan muualla samanlaista lakia?
naapurikunnassa säätetän resursseja ja itse voi mitata ja tuoda mitat kuntaan, mutta hartolassa ite tuodut mittaustulokset ovat arvottomia
mihinkähän se perustuu kun jos naapurikunnassa ne on kultaakin kallimpaa ja hartolasa arvotonta
hartolan kiinteistömittaus ilta 23.5
Anonyymi
1
212
Vastaukset
- Anonyymi
missäpäin hartolaa nyt kiinteistön mittaajat kulkevat, en ole nähnyt aikoihin niitä liikkellä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941