J-mies, näin on parempi

Anonyymi

meille molemmille. Tuulimyllyjä vastaan on turha taistella

40

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, mut kaipaan sua K-nainen.

• Anonyymi

Yksi K-nainen olisi valmis tuulimyllytaistoon. Kaipaan sua, ei voi minkään.

• Anonyymi

no ota yhteys käyttöön soittele ,etsitään tuulimylly sitten.

• Anonyymi

Voimat loppuu itsekultakin.

• Anonyymi

Ei taistella sitten niitä vastaan vaan annetaan niiden tuulimyllyjen olla rauhassa ja keskitytään meihin.

• Anonyymi

Ei ole enää meitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää meitä

ei niin kun J-mies panee muita ja loukkaa sillä koko ajan. Typerä ukkeli. Hyvä et jätit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää meitä

Enää? Ei meitä ole vielä ollutkaan. Vasta toiveissani on tämä juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole enää meitä

Miksi ei ole enää? Kunhan sivusta kysyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei ole enää? Kunhan sivusta kysyn.

Miksi aina joka kolmessakymmenessä ketjussa kysyt sivusta. Et sano ikinä itsestäsi mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi aina joka kolmessakymmenessä ketjussa kysyt sivusta. Et sano ikinä itsestäsi mitään

Miksi pitäisi sanoa?

• Anonyymi

Kyllä moni tuulimylly on jäänyt rakentamatta valittajien ansiosta. Meluisia ja rumia ne on. Joten kannattaa taistella.

• Anonyymi

En voi tehdä enää muuta kuin pyytää anteeksi J- mieheltä. Mokasin kaiken.

• Anonyymi

Ei, sun tarvitse pyytää, olihan vikaa minussakin :(

• Anonyymi

Eihän panomieheltä tarvitse pyytää mitään anteeksi, sillä keulii itsensä suhteen ja pahasti. Riippuvuus tai itsetunnollinen ongelma on kyseessä, jos ei osaa olla yhden kanssa kerrallaan.

• Anonyymi

Tunnen vain valtavaa surua ja häpeää.

• Anonyymi

Jos ajattelet, että vikaa oli sinussakin niin mitä Sinun olisi pitänyt tehdä toisin kuin teit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ajattelet, että vikaa oli sinussakin niin mitä Sinun olisi pitänyt tehdä toisin kuin teit?

Siinä tein väärin, että annoin sulle rahani ja käytit minun hyväuskoisuuttani hyväksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tein väärin, että annoin sulle rahani ja käytit minun hyväuskoisuuttani hyväksesi.

Tämä vastaus meni eräälle S naiselle. Kuka on vuorossa seuraavaksi?

• Anonyymi

Onneksi tässä maailmassa on myös uskollisia J-miehiä ja Juha voi varmaan myös muuttua ihmisenä, jos saat hänet terapeutin penkille.

• Anonyymi

Ei mun Juha tartte terapeuttia.

• Anonyymi

Ei varmaan, kun sinä terapoit ja vahdit häntä täälläkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykypäivänä parisuhde perustuu tunteeseen eikä esimerkiksi taloudelliseen pakkoon, joten uskollisuus on merkki rakkaudesta ja halusta elää yhdessä.

- Seksisuhteen solmiminen johonkin toiseen uhkaa rakkaussuhdetta. Suhde voi ainakin henkisessä mielessä kaatua pettämiseen. Siksi se on iso asia, Kontula sanoo.

https://yle.fi/uutiset/3-6745847

Jos rakastaa ja haluaa vapaaehtoisesti olla toisen kanssa ei petä

• Anonyymi

Ei ainakaan eukosta mustasukkainen tarvitse olla, kun kovin monelle muulle ei moinen eukon retale kelpaakaan. Edes maksusta

• Anonyymi

Jättäkää please ne tuulimyllyt Don Quiote tyyppisten sankarien harmiksi. Ihana Dulcinea odottaa ilman tuulimyllyjä vastaan taistelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon kaltainen toiminta juuri ajaa toiseen syliin, ei se auta vaikka kuinka kyttäisit kumppanisi puhelinta ja postia sekä täällä ja rajoitat hänen yhteydenpitoaan muihin. Eihän kukaan halua missään vankilassa elää, eikä varsinkaan nyrkin ja hellan välissä minkään "justiinan " tai "urpon" kanssa. Sairaalloinen mustasukkaisuus vaatii myös terapiaa, ei se mene sillä ohi, että kumppanisi alkaa tehdä joka asiassa, kuten sinä tahdot ja vaadit. Kaikista surkeimpia ja naurettavimpia ovat sellaiset suhteet, joissa molemmat osapuolet elävät sen sairaalloisuutensa kanssa ja härnäävät toisiaan muilla kumppaneilla tai luovat mielikuvia muista.

• Anonyymi

Pelkkää paskaa! Anna jo olla. Kaikki on vain samaa paskaa!

• Anonyymi

Sä taidat jauhaa tätä paskaa joka ketjuun täällä, vaikkei sulle kuuluisi mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä taidat jauhaa tätä paskaa joka ketjuun täällä, vaikkei sulle kuuluisi mitenkään.

Totta! Mitä sitten? Sinä taidat vastata jotain paskaa joka ketjuun mihin olen vastannut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta! Mitä sitten? Sinä taidat vastata jotain paskaa joka ketjuun mihin olen vastannut!

Ei sun mielialasi varmasti parane ainakaan tänne jauhamalla.

• Anonyymi

Älkää taistelko. Kotona Juha vannoo rakkauttaan mutta mä tiedän sen valehtelevan....
      Jatkakaa.......

• Anonyymi

Kun tiedät asian, että valehtelee, niin mitä sitä vielä tänne purkamaan ja vaahtoamaan, ei se auta suhdettanne yhtään eteenpäin. Menkää terapiaan selvittelemään sitä ongelmaa yhdessä, niin loppuu tämä tältä palstalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun tiedät asian, että valehtelee, niin mitä sitä vielä tänne purkamaan ja vaahtoamaan, ei se auta suhdettanne yhtään eteenpäin. Menkää terapiaan selvittelemään sitä ongelmaa yhdessä, niin loppuu tämä tältä palstalta.

Vaahtoamaan?😂😂😂😂😂?! Jos tuo on vaahtoamista niin enpä oo ainoa terapiaa vailla oleva, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        En minä välitä enää siitä mitä te teette.
        Toivottavasti oli jännää 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaahtoamaan?😂😂😂😂😂?! Jos tuo on vaahtoamista niin enpä oo ainoa terapiaa vailla oleva, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
        En minä välitä enää siitä mitä te teette.
        Toivottavasti oli jännää 😋

Eipä tuota ole Juhan kanssa tullut suhteiltua, vaan aivan muunnimisten. Sun kannattaa mennä pois täältä ettet sekoita omaa päänuppiasi enempää. Meehän hoitamaan suhdettasi ja kasvattamaan luottamusta miestäsi kohtaan, tai jos tosiaan valehtelee sulle ja nai muita, niin minkä ihmeen vuoksi tasapainottelet sellaisessa suhteessa oman mielenterveytesi kustannuksella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tuota ole Juhan kanssa tullut suhteiltua, vaan aivan muunnimisten. Sun kannattaa mennä pois täältä ettet sekoita omaa päänuppiasi enempää. Meehän hoitamaan suhdettasi ja kasvattamaan luottamusta miestäsi kohtaan, tai jos tosiaan valehtelee sulle ja nai muita, niin minkä ihmeen vuoksi tasapainottelet sellaisessa suhteessa oman mielenterveytesi kustannuksella?

Hei mikä sussa on vikana kun kuvittelet että minä olen jokaisen vastauksen takana kun jostain J miehestä puhutaan? Eikö se oo vähän mielenvikaista ja harhaista kuvitella tietävänsä kenestä on milloinkin kysymys nyt kun kuitenkin ollaan anonyymipalstoilla. Sinuna en arvioisi kenenkään muun mielenterveyttä kuin omaasi! 😂😂😂😂

• Anonyymi

Tällä palstalla on juuri se suuri vaara, että ihastus sotkee terveen arviointikyvyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mikä sussa on vikana kun kuvittelet että minä olen jokaisen vastauksen takana kun jostain J miehestä puhutaan? Eikö se oo vähän mielenvikaista ja harhaista kuvitella tietävänsä kenestä on milloinkin kysymys nyt kun kuitenkin ollaan anonyymipalstoilla. Sinuna en arvioisi kenenkään muun mielenterveyttä kuin omaasi! 😂😂😂😂

Sulla taitaa tosiaan heittää ja pahasti.

• Anonyymi

Tämä koko aloitus ja ketju on pelkkää paskaa, että sikäli. Täytyy täällä pari muutakin hullua hillujaa olla kuin jollekin jnimiselle miehelle ja hänen kumppanilleen katkera trollaajamies. Kyllä se agenda vaan paistaa läpi jos järki riittää muuhunkin kuin sensaatiohakuiseen kyttäilyyn

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä koko aloitus ja ketju on pelkkää paskaa, että sikäli. Täytyy täällä pari muutakin hullua hillujaa olla kuin jollekin jnimiselle miehelle ja hänen kumppanilleen katkera trollaajamies. Kyllä se agenda vaan paistaa läpi jos järki riittää muuhunkin kuin sensaatiohakuiseen kyttäilyyn

Koita sä mies lopettaa jo se kiusaaminen, kun et taida mikään J edes olla. Jospa saat oman kullan jostain, joka kaipaa sua.

• Anonyymi

Tämä on sitten trollin päivän maalitus ja liturgia, kun joku muu kuin itse vastaa niin kukkotappelu on heti muka kehissä. Itse olen vain rasittava totuudenpuhuja ja trollien paarti pooper, en ole j-mies enkä sellaisia ko kontekstiin sopivana tunne, mutta paskaaks tässä miksei voi tuntematonta puolustaa, kaikilla ei ole mitään patologista iydeähyödytyävää agendaa. Kuhan viihdytän itseäni murskaamalla näitä rapakattoja

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      56
      4264
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      291
      4144
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      166
      3666
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      93
      3553
    5. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      92
      3136
    6. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      31
      2477
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      36
      1885
    8. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1783
    9. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      16
      1763
    10. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      37
      1690
    Aihe