Tulin sanomaan, että on ollut enteitä siitä, että meistä tulee pari. Tämä siitäkin huolimatta, että yrität jarrutella. Vastaan haraaminen ei nyt toimi. Entäs jos näin on tarkoitettu?
Ilmassa ollut merkkejä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro niistä?
- Anonyymi
En minä mitään jarruttele, olen vaan ollut väskä tänään, kun nukuin niin huonosti viime yönä. Epäilin vain, että mikä on sinun kannaltasi parempi, en minä mitään lopullisesti hannannut vastaan.
- Anonyymi
Nii, nii, mutta kun sinun pitäisi laittaa itsesi likoon.
- Anonyymi
Se on aivan mahdollista. Enhän minä sitä ajatusta vastaan ole koskaan ollut.
- Anonyymi
Kukahan näitä laittaa? Kukaan ei voi tietää kuka on ja kelle tarkoitettu.
- Anonyymi
Mitäköhän enteitä? Enkö ole onnistunut piilottamaan ihastumistani?
- Anonyymi
Miksi tahtoisit musta enemmän kuin ystävän? Mitä näet minussa? On mullakin ollut helliä ajatuksia.
- Anonyymi
Näen hellyyden, kumppanin, kiinnostavuuden, halujen kohteen, kaverin. Siksi haluaisin enemmän.
- Anonyymi
Kauniita sanoja jollekin. Ehkei kuitenkaan mulle tämä. Mulla on helliä ajatuksia kyllä hänestä. Mutta hän tietää miksi jarruttelen. Näen kyllä kaikkea kuvailemaasi myös.
- Anonyymi
Ei haittaa vaikka jarruttelet ehkä hyvä niin tässä tilanteessa mutta voidaanko puhua näistä asioista kasvotusten?
- Anonyymi
Pitäisi kai. Miten se voikaan olla niin vaikeaa? Mistä tilanteesta puhut? Emme taida kuitenkaan olla toistemme "kohteet".
- Anonyymi
Hieman kyllä pelottavat enteet ilmassa ainakin erään henkilön suhteen. Mitä tästä sattumuksesta voikaan vielä seurata.
- Anonyymi
Milloin tapasitte viimeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770