Kaikki on mahdollista kun

Anonyymi

Vain jaksaa haaveilla. P: lle.

74

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko se mahdollista?
      P

• Anonyymi

Olisi ollut .

• Anonyymi

Eikö enää?

Pee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö enää?

Pee

Aloituksessahan se lukee. Kaikki on mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessahan se lukee. Kaikki on mahdollista.

Mikset tule puoliväliin vastaan? Ei sen askeleen/eleen tarvitse suuri olla.

Pee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset tule puoliväliin vastaan? Ei sen askeleen/eleen tarvitse suuri olla.

Pee

olenhan tullutkin,et osaa tulkita asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olenhan tullutkin,et osaa tulkita asioita.

Siinä tapauksessa pieni arvoitus:
        a b=00, a=?

• Anonyymi

Eli islamilaiselle isomunalle menee.

• Anonyymi

Ei kaikki ole mahdollista. Tuohon en usko. Olen P naikkonen, mutta minulle ei tehdä täällä aloituksia.

Aina ei ole mahdollista saada juuri sitä mitä haluaa. Mutta tuo ei tarkoita sitä, että elämässä jokainen mahdollisuus olisi menetetty.

Mahdollisuudet eivät ole jokin tietty vakio, jotka voidaan käyttää loppuun. Aina on olemassa mahdollisuus tehdä jotain, vaikkei auna juuri sitä, minkä itse haluaisi. Silloin valitsee sen minkä sillä hetkellä psrhaimmakseen näkee niistä jäljillä olevista vaihtoehdoista.

Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen avautuu, sanotaan.

Enkä nyt tarkoita jäljillä olevilla vaihtoehdoilla ihmisiä tai suhteita ettei joku ajattele, että nyt ollaan valitsemassa parasta kumppania, vaan yleisestikkin eteen tulevia ja jäljelle jääneitä mahdollisuuksia,

En siis sanoisi että KAIKKI on mahdollista.

• Anonyymi

Paras vaihtoehto kaikista vaihtoehdoista on, ei mitään! Jokainen tietää sen helvetin hyvin. Ei ole järkeä jatkaa älyttömiä leikkejä asioilla jotka ovat vain yhteiskunnalle haitaksi. Yksilöille ja suurille joukoille.

• Anonyymi

Tuo lause on yksi typerimmistä mitä olen koskaan kuullut. Itse aukaisin saman oven minkä joskus suljin ja mikä on ollut se asia mikä pitää itseni terveenä ja toimintakykyisenä, rakastavana ihmisenä. Kannabis! Palasin takaisin ja huolet, murheet ovat poissa, tällä tiellä jatkan kunnes joskus katoan maan alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo lause on yksi typerimmistä mitä olen koskaan kuullut. Itse aukaisin saman oven minkä joskus suljin ja mikä on ollut se asia mikä pitää itseni terveenä ja toimintakykyisenä, rakastavana ihmisenä. Kannabis! Palasin takaisin ja huolet, murheet ovat poissa, tällä tiellä jatkan kunnes joskus katoan maan alle.

Toisinaan joutuu menemään takaisin todetakseen vanhan polun olevan se kaikista paras! Näin kävi myös minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras vaihtoehto kaikista vaihtoehdoista on, ei mitään! Jokainen tietää sen helvetin hyvin. Ei ole järkeä jatkaa älyttömiä leikkejä asioilla jotka ovat vain yhteiskunnalle haitaksi. Yksilöille ja suurille joukoille.

Mitä tarkoitat " leikeillä"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat " leikeillä"?

Tiedät varsin hyvin itsekkin.

• Anonyymi

Että oikein naikkonen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla sinusta typerin lause, se on sinun mielipiteesi ja sinulle totta.
        Mutta elämäni aikana olen huomannut sen menevän juuri noin.
        Minusta aukaisemasi ovi ei ole sama. Se ei ole koskaan täysin sama. Sinäkään et ole enää sama.

Et aukaise ovea enää täysin samana kuin aikaisemmin. Tilanne ei ole täysin sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että oikein naikkonen :D

No mikä sitten? En oo miekkonenkaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla sinusta typerin lause, se on sinun mielipiteesi ja sinulle totta.
        Mutta elämäni aikana olen huomannut sen menevän juuri noin.
        Minusta aukaisemasi ovi ei ole sama. Se ei ole koskaan täysin sama. Sinäkään et ole enää sama.

Et aukaise ovea enää täysin samana kuin aikaisemmin. Tilanne ei ole täysin sama.

Tietenkin se on sama jos palaa samalle polulle missä ennenkin kaikki oli hyvin. Minun kohdallani huumeet. Aina ollut paras reitti onnellisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedät varsin hyvin itsekkin.

En tiedä. Tarkoitatko leikkimisellä yhteiskunnan tapaa ajaa populastiota sopulilaumana samaan muottiin, että heillä säilyisi ihmisarvo?

Jos ei mahdu muottiin, heidät syrjäytetään jollain tapaa yhteiskunnan hylkiöiksi tai leimataan epäonnistuneiksi.

• Anonyymi

Kuinka moni naikkonen sinä oikein olet? Kuinka monta nimeä sinulla oikein on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä. Tarkoitatko leikkimisellä yhteiskunnan tapaa ajaa populastiota sopulilaumana samaan muottiin, että heillä säilyisi ihmisarvo?

Jos ei mahdu muottiin, heidät syrjäytetään jollain tapaa yhteiskunnan hylkiöiksi tai leimataan epäonnistuneiksi.

En vaan tarkoitan kuvitelmaa tietää miten toiset kokee kaiken. Se ei ole mahdollista. Esimerkiksi tunne parhaan itseni täydellisesti ja jollen tunne itseäni siksi joka olen, suutun välittömästi. Kukapa ei, on turha kuvitella ja kokeilla ovia eri suuntiin ainakaan kohdallani, koska tiedän vain yhden polun jossa olen onnellinen ja sitä jotkut tahot yrittävät väkisin muuttaa. Se ei muutu koskaan. Se on oma polkuni, jonka tiedän olevan oikea, koska muissa en voi hyvin ja olen sairas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin se on sama jos palaa samalle polulle missä ennenkin kaikki oli hyvin. Minun kohdallani huumeet. Aina ollut paras reitti onnellisuuteen.

Oven aukaisu kuvaa muutosta. Olet nyt aukaissut huume oven okei, mutta et voi tietää etukäteen mitä tulee tapahtumaan tuossa huoneessa johon astuit.

Niin miksi huumeet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni naikkonen sinä oikein olet? Kuinka monta nimeä sinulla oikein on?

Ei muita kuin tämä...P. isäni antama nimi. Miksi niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En vaan tarkoitan kuvitelmaa tietää miten toiset kokee kaiken. Se ei ole mahdollista. Esimerkiksi tunne parhaan itseni täydellisesti ja jollen tunne itseäni siksi joka olen, suutun välittömästi. Kukapa ei, on turha kuvitella ja kokeilla ovia eri suuntiin ainakaan kohdallani, koska tiedän vain yhden polun jossa olen onnellinen ja sitä jotkut tahot yrittävät väkisin muuttaa. Se ei muutu koskaan. Se on oma polkuni, jonka tiedän olevan oikea, koska muissa en voi hyvin ja olen sairas.

Tämä polku on kannabis! En ole ilman sitä toimintakykyinen. Esimerkiksi mikään muu aine ei vie pois kroonisia selkäkipujani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oven aukaisu kuvaa muutosta. Olet nyt aukaissut huume oven okei, mutta et voi tietää etukäteen mitä tulee tapahtumaan tuossa huoneessa johon astuit.

Niin miksi huumeet?

Tiedän koska lopetettuani aineen käytön olen ollut sairaampi kuin koskaan. Olen aikaisemminkin lopettanut ja sama kävi silloin. Tiedän myös pääseväni fyysisistä säryistäni, mikään muu ei auta niihin. Se toimi tänäänkin vieden kipuni pois. Avasin oven ja toimi niin kuin ennenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Sinä itse tiedät, mikä sinulle on paras ja tunnet itsesi parhaiten.

On hyvä kuunnella itseään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän koska lopetettuani aineen käytön olen ollut sairaampi kuin koskaan. Olen aikaisemminkin lopettanut ja sama kävi silloin. Tiedän myös pääseväni fyysisistä säryistäni, mikään muu ei auta niihin. Se toimi tänäänkin vieden kipuni pois. Avasin oven ja toimi niin kuin ennenkin.

Miksi huvikseen elää piinassa ja säryissä kun ratkaisu ongelmiin on olemassa? Siinäpä vasta kysymys! Lisäyksenä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin avasit, mutta tulevaisuuten et voi nähdä.

Niin kannabistako käytät kipuun?

Tämä aloitus ei ollut minulle vaikka olen P. Kirjoitankohan nyt liikaa tähän aloitukseen. Sori aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Sinä itse tiedät, mikä sinulle on paras ja tunnet itsesi parhaiten.

On hyvä kuunnella itseään.

Todellakin tiedän en käyttöä koskaan olisikaan aloittanut ellen olisi etsinyt keinoa päästä selkävaivoistani eroon. Sitä ei löytynyt muuten joten vaihtoehtona tämä oli viimeinen. Mukava juttu tuo ei tietenkään ole mutta kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole. Kipu ja muut lääkket ei auta, naprapatia tai vaihtoehtoiset eivät toimineet ja leikata ei voi riskin takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin avasit, mutta tulevaisuuten et voi nähdä.

Niin kannabistako käytät kipuun?

Tämä aloitus ei ollut minulle vaikka olen P. Kirjoitankohan nyt liikaa tähän aloitukseen. Sori aloittaja.

Kyllä vain! Juurikin siihen kun muita vaihtoehtoja ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin tiedän en käyttöä koskaan olisikaan aloittanut ellen olisi etsinyt keinoa päästä selkävaivoistani eroon. Sitä ei löytynyt muuten joten vaihtoehtona tämä oli viimeinen. Mukava juttu tuo ei tietenkään ole mutta kun muitakaan vaihtoehtoja ei ole. Kipu ja muut lääkket ei auta, naprapatia tai vaihtoehtoiset eivät toimineet ja leikata ei voi riskin takia.

Voisivat tutkia tuota ainetta lisää etsiäkseen sen parhaimmat kyvyt hermosärkyihin että saisivat sitten ihan laillisesti rekisteröityä lääkkeeksi ja toimivaksi keinoksi kaikille joille eivät esimerkiksi muut vaihtoehdot ole toimineet. Ja tuohon vielä, en tietenkään muuta voi tietää muuta kuin sen että olen kaikenkaikkiaan aina ollut todella tyytyväinen silloin elämääni, nyt olin ollut jo niin kauan ja niin huonossa kunnossa ettei muuta enää taaskaan ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä vain! Juurikin siihen kun muita vaihtoehtoja ei ole.

Eli kääkekannabiksesta ilmeisesti kyse? Sitä saa erityislyvalla..kovin montaa ei taida Suomessa olla joille lupa on myönnetty.

Eihän se ole lääkettä kummempi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kääkekannabiksesta ilmeisesti kyse? Sitä saa erityislyvalla..kovin montaa ei taida Suomessa olla joille lupa on myönnetty.

Eihän se ole lääkettä kummempi?

Olen kysynyt ja vastaus on ollut ettei se ole vaihtoehto. Ei siis olla haluttu kirjoittaa sen pelossa että maine menisi. Se on todella harvinaista ja vaatii yleensä vuosien tutkimukset ja melkein liikuntakyvyttömyyden ms tauteineen että määrätään. Sehän olisikin jos määrättäisi. Siihen asti se tulee jostain muualta kunnes jokin muuttuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kysynyt ja vastaus on ollut ettei se ole vaihtoehto. Ei siis olla haluttu kirjoittaa sen pelossa että maine menisi. Se on todella harvinaista ja vaatii yleensä vuosien tutkimukset ja melkein liikuntakyvyttömyyden ms tauteineen että määrätään. Sehän olisikin jos määrättäisi. Siihen asti se tulee jostain muualta kunnes jokin muuttuu.

Et varmasti ole ainoa. Ovat varmasti variillaan kun kannabiksen käyttö huumausaineena on niin yleistä. Toisaalta olen kuullut, että obioiden käyttössä ( joita siis usein määrätään hermosärkyyn) olisi enemmän haittavaikutuksia kuin kannabiksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et varmasti ole ainoa. Ovat varmasti variillaan kun kannabiksen käyttö huumausaineena on niin yleistä. Toisaalta olen kuullut, että obioiden käyttössä ( joita siis usein määrätään hermosärkyyn) olisi enemmän haittavaikutuksia kuin kannabiksessa.

En tiedä kun ole koskaan opioideja kokeillut. Liian riskialtista ja muutenkaan huumeet eivät kiinnosta kuin tässä tapauksessa parantavana mekanismina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niihin jää ilmeisesti aika pahasti koukkuun eikä niitä voi kuitenkaan käyttää pitkäaikaisesti. Jotkut asiat on vaan harmillisia, jokainen kuitenkin yrittää saada itselleen hyvä olon, minulle se on tuo yrtti. Huomasin tosin että se auttaa muihinkin ongelmiin, univaikeudet se vie sen sileän tien. Siihenkään mikään muu ei ole pystynyt, kaikki muu kokeiltu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kun ole koskaan opioideja kokeillut. Liian riskialtista ja muutenkaan huumeet eivät kiinnosta kuin tässä tapauksessa parantavana mekanismina.

Tai siis opioidit ovat normaal lääkeryhmä, joita lääkärit määräävät kipuun.

Monikin selkäsärkyinen syö opioideja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen vain mikä on itselleni parasta. En minkään muun takia. Elämässä pitää tehdä valintoja, näiden asioiden suhteen ratkaisuni on pakollisia elämänlaadun parantamiseksi että voisi käydä edes töissä. Ei ole mistään muusta kysymys. Siksi ajattelenkin asiasta niin etten välitä mahdollisista mielenterveysongelmista käytön suhteen, koska muuten en ole miten kyvykäs mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis opioidit ovat normaal lääkeryhmä, joita lääkärit määräävät kipuun.

Monikin selkäsärkyinen syö opioideja.

Sellaista mahdollisuutta ei ole koskaan tarjottu vaikka selän takia on käyty magneeteissa ja muissa, ongelmat on paikallistettu ja tarjottu buranaa ja panacosia, jotka eivät auta, tai leikkausta jota ei voi suorittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista mahdollisuutta ei ole koskaan tarjottu vaikka selän takia on käyty magneeteissa ja muissa, ongelmat on paikallistettu ja tarjottu buranaa ja panacosia, jotka eivät auta, tai leikkausta jota ei voi suorittaa.

Siis panacod taitaa olla kodeiini, eikös se ole ainakin opioidijohdannainen. Se on tosiaan niin paha, taisi olla millistä kiinni etten silloin aikoinaan halvaantunut tämän selkäjutun takia mutta vaurioitui niin pahasti sieltä joku sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teen vain mikä on itselleni parasta. En minkään muun takia. Elämässä pitää tehdä valintoja, näiden asioiden suhteen ratkaisuni on pakollisia elämänlaadun parantamiseksi että voisi käydä edes töissä. Ei ole mistään muusta kysymys. Siksi ajattelenkin asiasta niin etten välitä mahdollisista mielenterveysongelmista käytön suhteen, koska muuten en ole miten kyvykäs mihinkään.

Mitä tarkoitat "mielenterveysongelmista käytön suhteen"?

Käsitykseni mukaan kannabista ei määrätä psyykkisistä ongelmista kärsiville.

Mietin kun esim kideiini muuttuu maksassa morffiiniksi, että onhan sekin huume ja kuitenkin kodeiini jota monikin syö luetasn vielä heilkoihin opioideihin lukeutuvaksi.
        Kyllä monikin joutuu syömään "huumelääkkeitä" voimakkaisiin kipuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin kun esim kideiini muuttuu maksassa morffiiniksi, että onhan sekin huume ja kuitenkin kodeiini jota monikin syö luetasn vielä heilkoihin opioideihin lukeutuvaksi.

"Kodeiini"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin että kun hommaat kipuihinkannabista joka sisältää thc:tä niin siinä on se riski mielenterveysongelmille. Laatu ei ole samaa, tehot, toleranssit, ja kaikki. Silloin kun thc on poistettu ja löytynyt oikea ocd: tä sisältävä määrä ja lajike niin homma on ok. Thc: han on kannabiksessa se psykoottisesti vaikuttava ja mahdollistaa joillain myös mielenterveysongelmia. Kadulta sellaista vaihtoehtoa ei saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin että kun hommaat kipuihinkannabista joka sisältää thc:tä niin siinä on se riski mielenterveysongelmille. Laatu ei ole samaa, tehot, toleranssit, ja kaikki. Silloin kun thc on poistettu ja löytynyt oikea ocd: tä sisältävä määrä ja lajike niin homma on ok. Thc: han on kannabiksessa se psykoottisesti vaikuttava ja mahdollistaa joillain myös mielenterveysongelmia. Kadulta sellaista vaihtoehtoa ei saa.

Aaa okei onpa kinkkinen juttu, jos ei katukaupasta saa lääkekannabikseen verrattavaa tavaraa.

Ilmeisesti myös määrä vaikuttaa siis annostus, uskoisin? Siis noiden miekenterveysongelmien syntymiseen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa okei onpa kinkkinen juttu, jos ei katukaupasta saa lääkekannabikseen verrattavaa tavaraa.

Ilmeisesti myös määrä vaikuttaa siis annostus, uskoisin? Siis noiden miekenterveysongelmien syntymiseen..

Kyllä se vaikuttaa. Jos poltan kerran kuukaudessa niin se riittää pitämään selkäkivut poissa rasvaliukoisuutensa takia. En siis käytä sitä päihtymiseen vaan todella harvoin ja vähän mikä riittää kipujen poisviemiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se selvä jos liikaa käyttää mitä tahansa niin ongelmia on luvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti aika vie eteenpäin ajatusta tässä maassa ja annetaan mahdollisuus kaikille niille joilla ei ole kipuihin ratkaisua. Ehkä minäkin saan joskus toimivan ja laillisen lääkkeen kipuihini.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se selvä jos liikaa käyttää mitä tahansa niin ongelmia on luvassa.

No niinpä. Hyvä, että saat kipuihin apua.
        Jos et saisi kipuihin apua niin lopulta kokisit jokatapauksessa niiden kipujen vuoksi uupumusta, ahdistusta ehkä masennusta yms.

Minusta kuulostaa siltä, että pääasia nyt on, että saat kipuihin apua, niin että pystyt yksinkertaisesti olemaan ja myös toimimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Hyvä, että saat kipuihin apua.
        Jos et saisi kipuihin apua niin lopulta kokisit jokatapauksessa niiden kipujen vuoksi uupumusta, ahdistusta ehkä masennusta yms.

Minusta kuulostaa siltä, että pääasia nyt on, että saat kipuihin apua, niin että pystyt yksinkertaisesti olemaan ja myös toimimaan.

Niin olisipa suomen laki ja muut viranomaiset samaa mieltä asiasta niin olisi helpompaa olla terve. Näillä joudun kuitenkin matkaani kulkemaan mitä nyt on. Oli se sitten laillista tai ei, en näe kuitenkaan itseäni rikollisena koskien terveyteni saavuttamiseksi. Voisin tähän loppuun sanoa ”ettei hätä tunne lakia”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin olisipa suomen laki ja muut viranomaiset samaa mieltä asiasta niin olisi helpompaa olla terve. Näillä joudun kuitenkin matkaani kulkemaan mitä nyt on. Oli se sitten laillista tai ei, en näe kuitenkaan itseäni rikollisena koskien terveyteni saavuttamiseksi. Voisin tähän loppuun sanoa ”ettei hätä tunne lakia”

Todellakin kun hätä on suuri, niin apua on tervwtullut.
        Laki ja ihmillisyys eivät aina kohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin kun hätä on suuri, niin apua on tervwtullut.
        Laki ja ihmillisyys eivät aina kohtaa.

Mitään hätää ei olisi jos täällä hoksattaisiin tämän yrtin todellinen voima lääkekäytössä ja ehkä muutoinkin. Näen asian niin, että jos kannabis olis dekriminalisoitu niin valtio saisi siitä tuloja verojen muodossa ja ne käyttäjät joilla ongelmia olisi niin uskaltaisivat hakeutua hoitoon ilman pelkoa H- merkeistä ja leimatuksi tulemisesta. Se myös veisi pohjan isolta osalta rikollisuudelta ja näin vähentäisi nuorten tai vanhempienkin käyttäjien sekaantumista kovempiin huumeisiin ja muihin rikoksiin. Uskon myös hoidon olevan silloin olevan henkilökunnan puoleltakin hyväksyttävämpää kun kyseessä on laillinen tuote, vaikkei sen niin pitäisi olla. Joka tapauksessa, kaikki päihteet ja lääkkeet ovat pahaksi väärin käytettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään hätää ei olisi jos täällä hoksattaisiin tämän yrtin todellinen voima lääkekäytössä ja ehkä muutoinkin. Näen asian niin, että jos kannabis olis dekriminalisoitu niin valtio saisi siitä tuloja verojen muodossa ja ne käyttäjät joilla ongelmia olisi niin uskaltaisivat hakeutua hoitoon ilman pelkoa H- merkeistä ja leimatuksi tulemisesta. Se myös veisi pohjan isolta osalta rikollisuudelta ja näin vähentäisi nuorten tai vanhempienkin käyttäjien sekaantumista kovempiin huumeisiin ja muihin rikoksiin. Uskon myös hoidon olevan silloin olevan henkilökunnan puoleltakin hyväksyttävämpää kun kyseessä on laillinen tuote, vaikkei sen niin pitäisi olla. Joka tapauksessa, kaikki päihteet ja lääkkeet ovat pahaksi väärin käytettynä.

Näen niin että lääkekannabiksen käyttö on ok mutta en löhtisi laillistamaan kannabiksen myymistä ja käyttöä muutoun.

Kanadassahan tässä joku aika sitten kannabis laillistettiin . En ole perehtynyt tuon vaikutuksiin.
        Kanada taisi olla toinen maa maailmassa jossa laillustaminen otettiin käytöntöön. En muista mikä maa oli ensimmäinen.

Saa nähdä mitkä vaikutukset laillistamisella on. En ole oerehtynyt aiheeseen. Voi että näen hionosti. Istuin silmälasien päölle ja ne meni poikki. Nyt vain toisella puolella on lasi. Ärsyttävästi näkee piraattina:D

• Anonyymi

Oletko pillua hakemassa? Lol..

• Anonyymi

Onko tämä aloitus nyt sitten naiselle?

• Anonyymi

Mutta kun en oo varma jaksanko enää vaan haaveilla. Raskaaksi käy tämä meidän touhu. T. P-nainen

• Anonyymi

Miksi pitäisi haaveilla? Eikö haavetta voi toteuttaa? Kunhan sivusta kysyn. En minäkään jaksaisi haaveilla. T: J

En ajattele muuta kuin sinua. Sinut minä haluisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi haaveilla? Eikö haavetta voi toteuttaa? Kunhan sivusta kysyn. En minäkään jaksaisi haaveilla. T: J

En ajattele muuta kuin sinua. Sinut minä haluisin.

Niin mäkin ajattelen vaan sua ja haluan sut. 💋 😘. Ei jaksaisi enää haaveilla. Ehkä kaikkea kohta toteutuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mäkin ajattelen vaan sua ja haluan sut. 💋 😘. Ei jaksaisi enää haaveilla. Ehkä kaikkea kohta toteutuu..

Toteutuispa vain. Hiljaisuus enteilee ihan muuta :(

• Anonyymi

Huhhuh aikamoista settiä täällä, kukahan P täällä vetää ja mitä. Ainakin huono kopio minusta. Ganja menee, mut mikään rapanarkkari en ole. LoL T.Pxxxxx

• Anonyymi

No eikait se sua matkinut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikait se sua matkinut?

Ken tietää, onhan tämä paikka täynnä nolife röllejä. Kuuntelee muiden juttuja ja kertoo niitä ominaan ja muokattuina. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ken tietää, onhan tämä paikka täynnä nolife röllejä. Kuuntelee muiden juttuja ja kertoo niitä ominaan ja muokattuina. :D

Tuostakin kommentista huomaa kuinka sairas olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän huomaa. Mää uskon ihan samoin, enkä ole mitenkään sairas. Aivan varmasti tänne on pesiytynyt niitä sekoittajia. Yksi tuttuni poika on sellainen, joka kertoi käyvänsä vauva palstoilla heittelemässä provoja ja nauraa itsekseen kun ihmiset sekoilee keskenään hänen provoilunsa vuoksi. Sellaista ajanvietettä hällä. Miksei sitten näillä Suomi 24 sivustoillakin tapahtuisi samaa? Ihan samaa paskaa täälläkin tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän huomaa. Mää uskon ihan samoin, enkä ole mitenkään sairas. Aivan varmasti tänne on pesiytynyt niitä sekoittajia. Yksi tuttuni poika on sellainen, joka kertoi käyvänsä vauva palstoilla heittelemässä provoja ja nauraa itsekseen kun ihmiset sekoilee keskenään hänen provoilunsa vuoksi. Sellaista ajanvietettä hällä. Miksei sitten näillä Suomi 24 sivustoillakin tapahtuisi samaa? Ihan samaa paskaa täälläkin tapahtuu.

Ei ole kyse palstasta vaan yleisesti kyttäämistä, testaamista, tahallista tunteiden säätelyä, unirytmien häirintää, keksittyjä rakkaustarinoita ja ihastumisia. Tiettyjen tahojen ”työkaluilla” kuitenkaan syytä tähän asiaan en saa. Kyllä ihminen tunteensa tietää, mutta kun on 24/7 vahdittavana eikä ole hetkeäkään rauhaa, omaa elämää. Ja kukaan ei kerro miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole kyse palstasta vaan yleisesti kyttäämistä, testaamista, tahallista tunteiden säätelyä, unirytmien häirintää, keksittyjä rakkaustarinoita ja ihastumisia. Tiettyjen tahojen ”työkaluilla” kuitenkaan syytä tähän asiaan en saa. Kyllä ihminen tunteensa tietää, mutta kun on 24/7 vahdittavana eikä ole hetkeäkään rauhaa, omaa elämää. Ja kukaan ei kerro miksi?

En tiedä kuinka kauan tätä on kestänyt! Veikkaisin ainakin 4 vuotta. Ilman mitään syytä... voiko ihminen tehdä enää muuta kuin tappaa itsensä, en usko enää muihin vaihtoehtoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kuinka kauan tätä on kestänyt! Veikkaisin ainakin 4 vuotta. Ilman mitään syytä... voiko ihminen tehdä enää muuta kuin tappaa itsensä, en usko enää muihin vaihtoehtoihin.

Kyllä kaikki tuntemani ihmiset saavat olla iloisia ja onnellisia. Elää omaa elämäänsä vaikka ovat tehneet vaikka mitä, ketään ei kiinnosta. Jollain on kauhea tarve säätää mieleni kanssa. Se ei kuitenkin tule onnistumaan koska palaan aina takaisin samalle portille missä olen onnellinen elämääni ilman kipuja. Nyt en ole sitä lähelläkään.

• Anonyymi

Jos palstahäirinnästä on kyse siittä pääsee helposti eroon eli lopettaa vain täällä käymisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos palstahäirinnästä on kyse siittä pääsee helposti eroon eli lopettaa vain täällä käymisen.

En tiedä mistä, kokeillaan nyt sitäkin sitten. Heido!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset on kyllä c8.
        T.Pxxxxx

• Anonyymi

Tää on selkeä trolli.

• Anonyymi

Luulen kans, mutta kiva ketju.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      352
      4491
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      146
      2538
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2146
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      145
      1690
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1227
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      44
      1222
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      35
      1178
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1101
    9. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      345
      1045
    10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      143
      1029
    Aihe