Yksi hyvin tuttu nuori nainen, ei millään tavallaan osaa päättää, kumpi heinen kahdesta tutuista miehestä on hänelle tärkeämpi. Kumpikin haluavat olla hänen kanssa. Mutta hän ei osaa tehdä valintaa. Tämä tilanne on nyt kestänyt vähintään kuukauden ja se ahdistaa häntä paljon. Sanoin hänelle että pitäisi tehdä, mitä sydän sanoo, johon hän vastasi, ettei itsekään voi ymmärtää omia tunteita. Ei siis tiedä mitä voi tehdä.
Miehenä en ymmärrä semmosta on edes mahdollista. Kertokaa naiset, onko tämä normaalia? Mitä tällaisessa tilanteessa pitäisi tehdä.
Naaiset, neuvokaa, mitä tehdä
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä ottaa kumpaakaan, ei ole valmis parisuhteeseen.
- Anonyymi
Ei tapaa muutamaan viikkoon kumpaakaan miestä, eikä ole muutenkaan yhteydessä. Eiköhän silloin ala jotakin selvyyttä tulemaan.
- Anonyymi
No jos ei tiedä, ei ainakaan rakasta. Kun rakastaa, ei mieti turhia vaan tietää kyllä.
- Anonyymi
Sano, että ottaa sut. Yleensä nainen ottaa sen kumpi osoittaa enemmän hellyyttä, huomiota ja on aktiivisempi.
- Anonyymi
naiset nauttii siitä että saa pitää jotakuta ns löysässä hirressä, saavat siitä oman egonsa pönkitystä ja sähköistä kutinaa päiviinsä. ihanne tilanne olisi jos kumpikin jätkä päättäisi yhteissopimuksella dumpata ton ämmän. sen jälkeen alkaisi "miehet on sikoja"-valitus
- Anonyymi
Oot niin väärässä, älä yleistä.
- Anonyymi
Joo, sori, unohdin että naisista puhuttaessa ei saa mainita tota monkey branching/ penkittämisilmiötä(tabu) koska me eletään feminismin aikakautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sori, unohdin että naisista puhuttaessa ei saa mainita tota monkey branching/ penkittämisilmiötä(tabu) koska me eletään feminismin aikakautta.
No en tiedä millaisia naisia olet tottunut tapailemaan. En sano etteikö voisi olla totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724334Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003770Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363459- 513060
- 402548
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182469Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222242- 231906
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151682Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331642