Puolen päivän aikoihin 😊 Sun olemus oli jotenkin erilainen kuin ennen. Ehkä jopa ilahtunut? 🤔
Tosin niin olin minäkin.
En viitsinyt häiritä, koska sulla oli siinä muita kiireitä, mutta kätken sen pienen hetken sydämeeni.
Tilanne jumittaa, enkä tiedä sinun ajatuksia vieläkään, mutta tänään joku taas kolahti.
Ehkä vähän myös hämmästyin reaktiotasi.
Kunpa olisin voinut kävellä kohti ja halata, suudella tai jotain.. Mutta ei. On tämä omituinen tilanne, en voi muuta sanoa.
Tiedän, ettei hän ole täällä, mutta kokeilen ryhmän tyypillistä tapaa, jos tämä jotenkin helpottaisi. Eli ei tällä ole mitään tarkotusta avata keskustelua tmsp. En myöskään tarvitse mitään neuvoja tähän.
Kunhan teen sen, mitä en voi hänelle laittaa, huvikseni.
Oli kiva nähdä tänään
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä näitte ja meneekö tämä miehelle vai naiselle ja kumpi ap on sillä tämä viesti kolahtaa minun tämänpäiväseen käytökseeni verrattuna edelliseen
- Anonyymi
Kirjoitustapasi on kyllä totaalisen eri kuin hänellä. Mutta naiselle menee ja olen mies.
Näin paikassa, missä emme normaalisti ole törmäilleet suuremmin. - Anonyymi
Hiljaista tuli.
- Anonyymi
Osui kyllä tämä..yhteyttä voit ottaa jos siltä tuntuu. En ole uskaltanut itse ottaa yhteyttä ottaa kun on nämä tunteet niin vahvat että "sekoan" jo vähemmästäkin näkemisestä tai mikä sinusta muistuttaa!
On pakko vielä kertoa.... tai kertoisin jos näkisimme. Et halunnut tähän rakennetaan keskustelua, kunnioitan sitä.- Anonyymi
Saa tässä selvitellä, jos tuntuu tutulta. Meinasin niitä turhan päiväisiä jankutuksia, mitä tää ryhmä on täynnä.
Mä en paristakaan syystä ole ottanut yhteyttä, enkä kehtaa kahdestaan pyytää mihinkään. Yksi syy on tunteeni ja epäselvyys hänen kohdallaan ja toisesta ei varmaan tarvii mainita erikseen 🤔
Toivoisin häneltä jotain joko viestinä, puheluna tai irl. Jotain mikä edes vähän avaisi tätä tilannetta.
Edes jotain pientä.. - Anonyymi
Pakko vähän nostaa tätä julkaisua välillä.
- Anonyymi
Rohkaisempa sivusta sinua tekstin aloittaja ottamaan yhteyttä kaivattuusi en usko että menetät kasvojasi hänen silmissään tai jos uskallus puuttuu kertoa niin kirjoita tuo sama teksti hänelle henkilökohtaisesti?
- Anonyymi
Käsittämätöntä, että luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa. En tarvitse tähän neuvoja, kiitos vaan 😂
- Anonyymi
Aatelkaapa jos nämä kaipailijat menisivät yhteen ja tulis se ensimmäinen riita. Arvatkaapa minne se kirjoitetaan.....tännepä tietenkin😋
- Anonyymi
Aattele, että kirjoitin tänne ensimmäisen postaukseni. Ja vielä viimeisenkin. Aattele hei.
En mä tänne jää jumittamaan niin kuin sinä ehkä olet joutunut tekemään. Aattele.
- Anonyymi
Kiitos, kiitos ap. Mutta kukas sinä olet niistä ihmisistä, ketä tuolloin näin. Meillä on paljon kivaa porukkaa työpaikalla. Eikös tää työpaikalle mennyt, vai mitenkä.
- Anonyymi
Tää meni Suomi24 sivulle.
- Anonyymi
Kiitos.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251768- 311506
- 321461
- 891376
- 151323