Oikein jaksaa haaveilla S.
Kaikki on mahdollista kun
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle S. Ja on Se.
- Anonyymi
Ei ole, sori, kun virkavalta tuli vastaasi.
- Anonyymi
Tarkoittaako se et voin saada sinutkin..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tarkoittaa että lafkasi on konkassa ennen kuin edes aukeaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikollisille, kun tekee laki nuo rajat, että kasvavat aikuisen tasolle. Eihän sitä tässä maailmassa ole oikeus aivan kaikkeen, sitä tarkoittaa. Puolustan täällä vain mulle rakasta miestä, joka joutui rahallisesti hyväksikäytetyksi S nimisen juopon naisen taholta.
- Anonyymi
Tämä ei mulle, en ole juoppo vain Ss- nainen. Enkä ole koskaan käyttänyt ketään hyväksi, millään tavalla. Koettakaapa olla skarppina. Ja tämäkin on REKISTERÖITY. terveisin s- nainen.
- Anonyymi
Ei ole. Valitettavasti. :(
- Anonyymi
Voi harmin paikka :) etkö saa isolla rahalla valmistunutta taloasi täyteen :) sellaista se elämä on!
- Anonyymi
Katsos kun jossain jenkeissä tuollaiset bisnekset ehkä meneekin läpi, mutta täällä on sen verran fiksumpaa porukkaa ettei nämä leikit toimi :) valistus on yrityksien alistus :D
- Anonyymi
Täällä vaan sairastetaan, olisimpa terve.
- Anonyymi
kumpi on S ? Ehkä kumpikin!?
- Anonyymi
Niin minäkin uskon. Toisaalta uskon myös, että pelkkä haaveilu ei riitä, vaan on uskallettava tehdä asioita haaveiden toteuttamiseksi.
- Eräs S- Anonyymi
Eräs S on oikeassa! Halua on, mutta uskallusta on joutunut pitkään keräämään. Josko joskus riittäisi jo? t. S-nainen
- Anonyymi
Olen huomannut, että taidat kaivata mua S..?
- Anonyymi
Ehdottomasti eniten kaipaan itseäni ensimmäiseksi, kun olen ihmisenä rikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti eniten kaipaan itseäni ensimmäiseksi, kun olen ihmisenä rikki.
Täällä nysvään ja trollaan sairaan mustasukkaisena, terapiaan pitäisi mennä itsensä kanssa, jotta saisi tuon juomisen myös lopetettua.
- Anonyymi
Riippuu siitä kuka olet. En tiedä onko kaipaus kohdallani se kaikkein kuvaavin sana, mutta mielessäni hän on edelleen.
- Eräs S - Anonyymi
Kukas se mielessä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se mielessä on?
Eikö nyt tullut selväksi jo, että oma itse, sehän tässä on hukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nyt tullut selväksi jo, että oma itse, sehän tässä on hukassa.
No niin. Rauhotu :D
- Anonyymi
Ehkä🤗😘
- Anonyymi
.. ja miten olet sen huomannut..)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.. ja miten olet sen huomannut..)
Täällä näköjään yrität mustiksena vielä sotkea, siitä on asia huomattu. Eikö sun päähäsi vieläkään uppoa, että mustasukkaisuus on suhteen kuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se mielessä on?
Oliko kysymys minulle vai viestin "
Olen huomannut, että taidat kaivata mua S..?" lähettäjälle?
- Eräs S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Eräs STulipa kiire vastata kun hyppäsi tuo "lähettäjälle" väärälle riville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulipa kiire vastata kun hyppäsi tuo "lähettäjälle" väärälle riville.
?????? Ei kyllä viestissäni mikään ole hypännyt väärään paikkaan.
-Eräs S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Eräs SVaikka molemmille :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka molemmille :)
Kahdeksi persoonaksiko olet jo jakautunut palstalla? Kannattaa tosiaan mennä terapiaan ja pikaisesti.
- Anonyymi
Taitaa olla yksi katkera kommentoija välissä vinkumassa. Tuskin olet niin simppeli, ettet tajua että on täällä useampi kaipaava ässä. Ei meistä ole todennäköisesti henkilö, johon vihasi kohdistuu irl. En ole erä-S enkä kukaan muukaan tässä pätkässä.
Itse en ole mustasukkaisia täällä nähnyt muuten. Katkeria ja ylitulkitsevia ja erovihaansa raivoavia ja viattomiin purkavia kylläkin. t. mieleltään terve ja hyvin vähän päihteitä käyttävä Ässä. Ja hän olisi voinut minut teoriassa tunnistaa, jos usein lukisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla yksi katkera kommentoija välissä vinkumassa. Tuskin olet niin simppeli, ettet tajua että on täällä useampi kaipaava ässä. Ei meistä ole todennäköisesti henkilö, johon vihasi kohdistuu irl. En ole erä-S enkä kukaan muukaan tässä pätkässä.
Itse en ole mustasukkaisia täällä nähnyt muuten. Katkeria ja ylitulkitsevia ja erovihaansa raivoavia ja viattomiin purkavia kylläkin. t. mieleltään terve ja hyvin vähän päihteitä käyttävä Ässä. Ja hän olisi voinut minut teoriassa tunnistaa, jos usein lukisi.Ässiä on kuten myös muulla kirjaimella alkavia on rikolllisia, mielenterveysongelmaisia, sairaalloisen mustasukkaisia sekä huijareita, ja yhdessä ihmisessä voi myös olla nuo kaikki. Pitäisikö häntä
ja tekojaan ihannoida ja peittää villaisella tällä palstalla, ei tietenkään.
- Anonyymi
Ärrän kierrät orren ympäri ässän pistät taskuun 😄
- Anonyymi
Mustan kissan paksut posket🐱
- Anonyymi
Nämä olivat hyviä🤗
- Anonyymi
Onko ap sama kuin vastaavan viestin P:lle lähettänyt henkilö?
- Anonyymi
Persikka ja sitruuna!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806