Toyotan surkeaa laatua vuodesta toiseen

Anonyymi

Miten surkea laatu Toyotassa voi olla, jos sen huippu merkki Lexuksenkin laatu on tämän videon mukaista :
https://youtu.be/N9LlHESSqLE

Autot ruostuu ja katot murtuu melkein irti, jokapaikka täynnä halvan näköistä muovia huippu mallissakin. Ollaan aika kaukana hyvin tehdystä laatu autosta. Eipä tarvitse ihmetellä tuon nähtyään että toyotakaan ei pärjää ViBilägaren ruoste testeissä kuin 2/5 arvosanoin. Miten on luotettavana pidetty merkki vajonnut noin pohjalle!?

110

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No voi surkeuden huippu Lexus ja noin surkea auto , helmat jo maalattu uudestaan ruosteen takia ja pohja umpi ruostessa ja vähän kaikki muovit irti ja katto saumasta ratkennut irti , mahtavan kalliit vesivuodot..ei hyvältä näytä 2009 vm auto..

      • Anonyymi

        Luuletko että tuon ikäluokan toyotat on ikirautoja? Miksi vertaat iän ikuista golfia tuoreisiin uutena monin kerroin kalliimpiin autoihin? Kun osaat sen youtuben käytön niin tutkippa varsin miltä näyttää saman ikäluokan hilux tai corolla? Jos sellaista ehjää enää on edes olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko että tuon ikäluokan toyotat on ikirautoja? Miksi vertaat iän ikuista golfia tuoreisiin uutena monin kerroin kalliimpiin autoihin? Kun osaat sen youtuben käytön niin tutkippa varsin miltä näyttää saman ikäluokan hilux tai corolla? Jos sellaista ehjää enää on edes olemassa.

        Toi 7v. vanha eli samanikäinen kuin nykyinen Ruosteeton Yarikseni. Omistin samanlaisen aikoinaan ja monta muutakin Wv:tä .Vaihdoin laatuun!


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi 7v. vanha eli samanikäinen kuin nykyinen Ruosteeton Yarikseni. Omistin samanlaisen aikoinaan ja monta muutakin Wv:tä .Vaihdoin laatuun!

        Hankit siis ilmeisesti puisen kävelykepin ?
        Toyotasta ja laadusta ei voida puhua samaan aikaan, herää pahvi päiväuniltasi !


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kovimpa on teroilla jutut vähissä kun tojo-lexus laadusta faktaa laitetaan, turhaan kyllä kehutaan ja hehkutetaan ilman mitään faktatietoja..näin näkyy menevän muista merkeistä kyllä sontaa työnnetään pitkät päivät ilman mitään perusteita.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvät pellit on vielä golffissa hieman uudenpaankin tojoon verrattuna.

        https://youtu.be/2Y_Q5QmSp0Q

        Ehkäpä tuo on "hieman" vanhempi kuin 7v. vanha golf.


    • Anonyymi

      Uskaltaisitko ostaa auton josta katto irtoaa kohta?

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/7A_qVcXLQbU
        Retkahdin juuri tuollaiseen sitten tulin järkiini ja ostin Toyotan !

        OLi siis 2:n vuoden päästä tuossa kunnossa ! Ruosteeton ostaessa. Nyt yli7v.Yaris ja ruosteeton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/7A_qVcXLQbU
        Retkahdin juuri tuollaiseen sitten tulin järkiini ja ostin Toyotan !

        Kärsit vain kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä ja siis yritän ymmärtää sinua jotenkin. toki ikäkin jo painaa päälle, joten Tojolla on turvallista körötellä raskaan liikentaan tukkona.


    • Anonyymi

      Tuotahan se on halpisvalmistajan ns. parempi Premium. Mitenkä onkaan se peruskura jota Toyotan nimellä myydään?

    • Anonyymi

      Tuossahan vesi pääsee hybridi elektroniikkaan tekemään tuhoja.. Pahimmillaan oikosulku tulee ja räjähtää koko auto. Paljon harmia katon murtumisesta. Entäpä kolari turvallisuus? Pohja melkein puhki ruostunut ja katto irti niin olisko pyöreät nolla tähteä kolari testissä?

    • Anonyymi

      On kertakaikkiaan kauheaa katseltavaa. Siitähän lähtee kohta katto irti ja lattia on melkein puhki. Helmat ja kyljet näköjään jo korjattu ruosteen takia. Hirvittäviä ruoste pesiä. Ei lupaa kovin hyvää halpamerkki toyotalle kun sen premium tuote on noin heikko.

      • Anonyymi

        Tämäkään ei muuta videolla ilmi tullutta totuutta. Yksi kuvakin on vakuuttavampi kuin tuhat sanaa! Videosta puhumattakaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lujalle näkyy ottavan teron sielussa tämäkin asia. Eihän tuo mitään trollausta ole jos oikeasta asiasta keskustellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lujalle näkyy ottavan teron sielussa tämäkin asia. Eihän tuo mitään trollausta ole jos oikeasta asiasta keskustellaan.

        Tuoreet katsastustilastot ovat Toyotan hurja riemujuhla

        Vähävikaisin auto kaikissa ikäluokissa on joko japanilaisvalmistajan Auris tai Corolla.
        Ensimmäisessä määräaikaiskatsastuksessa vuonna 2017 käyneiden henkilöautojen vähävikaisin malli oli Toyota Auris. Tilastossa oli mukana 30 eniten katsastettua automallia.
        Ensimmäisessä määräaikaiskatsastuksessa vuonna 2017 käyneiden henkilöautojen vähävikaisin malli oli Toyota Auris. Tilastossa oli mukana 30 eniten katsastettua automallia. Kuva: Timo Nieminen

        Timo Nieminen

        Trafi on julkaissut henkilöautojen mallikohtaiset katsastuksen vikatilastot viime vuodelta. Eniten autoja on hylätty edellisten vuosien tapaan jarrujen ja etuakseliston vikojen vuoksi. Ensimmäisen kerran katsastukseen tulevista autoista hylkäysleiman sai kolme prosenttia autoista.

        Trafin julkistamiin tilastoihin on poimittu 30 eniten katsastetun automallin hylkäysprosentit käyttöönottovuosien mukaisesti.

        Tilastot ovat poikkeuksetta Toyotan riemujuhla.

        Vuonna 2014 käyttöön otetuista automalleista vähävikaisin on Toyota Auris.


      • Anonyymi

        Toyotan riemujuhlaa on kaksois voitto melukilvassa jossa aygo on meluisin tekniikan maailman koskaan mittaama auto ja auris kakkos paikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuoreet katsastustilastot ovat Toyotan hurja riemujuhla

        Vähävikaisin auto kaikissa ikäluokissa on joko japanilaisvalmistajan Auris tai Corolla.
        Ensimmäisessä määräaikaiskatsastuksessa vuonna 2017 käyneiden henkilöautojen vähävikaisin malli oli Toyota Auris. Tilastossa oli mukana 30 eniten katsastettua automallia.
        Ensimmäisessä määräaikaiskatsastuksessa vuonna 2017 käyneiden henkilöautojen vähävikaisin malli oli Toyota Auris. Tilastossa oli mukana 30 eniten katsastettua automallia. Kuva: Timo Nieminen

        Timo Nieminen

        Trafi on julkaissut henkilöautojen mallikohtaiset katsastuksen vikatilastot viime vuodelta. Eniten autoja on hylätty edellisten vuosien tapaan jarrujen ja etuakseliston vikojen vuoksi. Ensimmäisen kerran katsastukseen tulevista autoista hylkäysleiman sai kolme prosenttia autoista.

        Trafin julkistamiin tilastoihin on poimittu 30 eniten katsastetun automallin hylkäysprosentit käyttöönottovuosien mukaisesti.

        Tilastot ovat poikkeuksetta Toyotan riemujuhla.

        Vuonna 2014 käyttöön otetuista automalleista vähävikaisin on Toyota Auris.

        Jos te vitun pässit katsoisitte vähän vanhempien autojen tilastoja, niin näkisitte totuuden.
        Tero myös unohtaa sen tosiasian, että tojolla on ajettu yli puolet vähemmän, kuin monella muulla katsastuksessa huonommin sijoittuneella merkillä.
        Jos vastaavan ikäisellä mersulla ajettu esimerkiksi 250 tkm ja Corollalla 45 tkm, niin miten näitä edes voi verrata keskenään ?
        Herää Tero ja päästä kissa pihalle !


    • Anonyymi

      Käsittämätön pommi tuokin Lexus liki 20 tuhannen hintaan. Siitä jollekin paljon ongelmia rahalla. Ei kannata luottaa pelkkiin mielikuviin sekä tarinoihin laadusta.

      • Anonyymi

        Joo kyllä näin on terot ei kestä totuuksia omasta merkistä , trolliksi haukutaan fakta tiedosta, mutta kyllä muista merkeistä ite tosiaankin trollaavat vaikka mitä mieleen juolahtaa....


      • Anonyymi

        Miten tämä muuttaa sitä oikeaa videollakin näkyvää totuutta että on heikosti tehty ja ruostuu rajusti?


      • Anonyymi

        Miten volkkarin jo historiaan jäänyt dieselgate vaikuttaa siihen että toyota ruostuu ja on heikko laatuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten volkkarin jo historiaan jäänyt dieselgate vaikuttaa siihen että toyota ruostuu ja on heikko laatuinen?

        Toyota vaan nyt on paras!
        Tuore tutkimus on mitannut, mitkä automerkit ovat suomalaisten mielestä luotettavimpia. Kärjessä oli Toyota.

        Auton luotettavuus on yksi tärkeimmistä auton ominaisuuksista suomalaisille.
        Uusimmat selvityksen mukaan japanilainen Toyota on mielestämme luotettavin.
        Viime aikoina rapaa niskaansa saanut Volkswagen on pitänyt pintansa neljänneksi luotettavimpana.

        Videolla Toyota Auris.
        Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin.Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin.
        Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin. PETRI ELONHEIMO

        Ei ole kovin suuri yllätys, että Toyota oli Valittujen Palojen teettämän kyselytutkimuksen perusteella Suomen luotettavimpana pidetty automerkki. Se on pitänyt luotettavimman valtikkaa jo 14 vuoden ajan.

        Toyota on ollut vuosikauden myös Suomen myydyin automerkki.

        Toiseksi tulleen Volvon sijoitus vahvistaa sen, että Suomi on Ruotsin jälkeen maailman "suurin" Volvo-maa.

        Mercedes on listalla kolmantena.

        Volkswagen on edelleen luotettavuuslistan neljännellä sijalla, vaikka luottamus hieman heikentynyt. Edellisessä tutkimuksessa vuosi sitten merkkiä piti luotettavimpana 7,5 prosenttia vastanneista, nyt 6,4 prosenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota vaan nyt on paras!
        Tuore tutkimus on mitannut, mitkä automerkit ovat suomalaisten mielestä luotettavimpia. Kärjessä oli Toyota.

        Auton luotettavuus on yksi tärkeimmistä auton ominaisuuksista suomalaisille.
        Uusimmat selvityksen mukaan japanilainen Toyota on mielestämme luotettavin.
        Viime aikoina rapaa niskaansa saanut Volkswagen on pitänyt pintansa neljänneksi luotettavimpana.

        Videolla Toyota Auris.
        Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin.Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin.
        Jo 14. vuosi peräkkäin Toyota on luotetuin. PETRI ELONHEIMO

        Ei ole kovin suuri yllätys, että Toyota oli Valittujen Palojen teettämän kyselytutkimuksen perusteella Suomen luotettavimpana pidetty automerkki. Se on pitänyt luotettavimman valtikkaa jo 14 vuoden ajan.

        Toyota on ollut vuosikauden myös Suomen myydyin automerkki.

        Toiseksi tulleen Volvon sijoitus vahvistaa sen, että Suomi on Ruotsin jälkeen maailman "suurin" Volvo-maa.

        Mercedes on listalla kolmantena.

        Volkswagen on edelleen luotettavuuslistan neljännellä sijalla, vaikka luottamus hieman heikentynyt. Edellisessä tutkimuksessa vuosi sitten merkkiä piti luotettavimpana 7,5 prosenttia vastanneista, nyt 6,4 prosenttia.

        Tällä asialla ei ole mitään merkitystä kun tarkastellaan oikeita faktoja niinkuin tuossa videollakin näkyy. Miten kymmenen vuotta on premium toyotaa kohdellut. Ei hyvältä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten volkkarin jo historiaan jäänyt dieselgate vaikuttaa siihen että toyota ruostuu ja on heikko laatuinen?

        Siten että Terollakin on näyttää jotain faktaa muiden automerkkien ongelmista.
        Minulle on ihan sama jos autoni tuuppaa vähän enemmän typenoksideja, jos haittaan alkaa, niin ostan sitten uudemman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kyllä näin on terot ei kestä totuuksia omasta merkistä , trolliksi haukutaan fakta tiedosta, mutta kyllä muista merkeistä ite tosiaankin trollaavat vaikka mitä mieleen juolahtaa....

        Näin se on.


      • Anonyymi

        Täys pommi.


    • Anonyymi

      Kunnon saksalainen maasturi on parempi vaihtoehto halvasti tehdylle kaukoitä kippanalle. Ei katot irtoile eikä ruostukaan noin rajusti. Lexus tuollaisenaan sopisi paremmin lada nivalle vastustajaksi. Itä autoja molemmat. Toki ladasta ei siitäkään katto halkeile irti itsekseen ja turhat halpis muoviosat on jätetty kokonaan pois.

    • Anonyymi

      No voi hitsinhitsi..kaikenlaisia romuja..
      No ajan vielä is lexuksella vähäaikaa ja ku katto lentää pois tai pohja ruostuu nii sitte vaihdan merkkiä.

      • Anonyymi

        Kannattaisi ainakin opetella kirjoittamaan oikein. Pohja on taatusti jo ruosteessa ja katon sauma vuotaa.


      • Anonyymi

        Saksan Autokatsastuslaitoksen (TÜV) uusin raportti, jossa tutkitaan autojen laatua ja kestävyyttä, on jälleen kerran mieluisaa luettavaa Toyota-autoilijoille. Autoja vertailtiin viidessä eri ikäryhmässä ja jokaisessa ikäryhmässä Toyota menestyi automerkeistä parhaiten.

        Kaiken kaikkiaan Toyota sai 20 automalliaan TOP 10 joukkoon, kun seuraavaksi paras automerkki sai mukaan 7 mallia. Toyota on siis tutkimuksen mukaan edelleen ylivoimaisesti vähävikaisin automerkki. TÜVin raportissa käytiin läpi yhteensä 8,1 miljoonaa autoa ja 244 eri automallia.


      • Anonyymi

        Näissäkin tilastoissa toyotalle on tullut ankaraa takapakkia ja saksalaiset ovat ajamassa kovaa vauhtia edelle. Aloituksen videolta voit katsoa mallia miltä vanhempi tojo voi parhaimmillaan näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisi ainakin opetella kirjoittamaan oikein. Pohja on taatusti jo ruosteessa ja katon sauma vuotaa.

        Ei tarvi tässä vaiheessa enää keskittyä oikeinkirjoitukseen.saa nuoremmat panostaa siihen.
        Minulleppa ihan sama vaikka ruostuu yms.
        Autoa ei tarvi vielä vuoteen katsastaa ja takuutakin jäljellä.
        En ole enää kolmea viimeistä autoa katsastanut.
        Vaihtanut uuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvi tässä vaiheessa enää keskittyä oikeinkirjoitukseen.saa nuoremmat panostaa siihen.
        Minulleppa ihan sama vaikka ruostuu yms.
        Autoa ei tarvi vielä vuoteen katsastaa ja takuutakin jäljellä.
        En ole enää kolmea viimeistä autoa katsastanut.
        Vaihtanut uuden.

        Minä kävin 7v. vanhan Yariksen katsastamassa.Vaihtuu myös uuteen vaikka ruosteeton viaton onkin.Katsastusmieskin totesi:eivät nämä ruostu ja laittoi leiman taas laakista. Sain vaan huipputarjouksen niin vaihdan uuteen Yarikseen y20:piin. Todella luotettava kaupunkiauto .Ja nyt automaatilla ja Herkuilla.


      • Anonyymi

        Käypä finikorin sivulla katsomassa miten yaris ottaa ruostetta lyhyessä ajassa. Syynkin saat selville kun kuvia katselet.


      • Anonyymi

        Kehä 1:llä tälläviikolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja uskoit kaiken tuon tuuban..no et ole ainoa jota on jymäytetty!


      • Anonyymi

        Valittujen palojen 2000 ihmisen tutkimuksilla ei ole paljoa painoarvoa kun tutkiskellaan auton todellista laatua.


      • Anonyymi

        Toyotalle tämä testimenestyminen on täysin vieras asia. Sellaista ei ole.


      • Anonyymi

        Kyllä se tojo kestää kun vähän ajetaan ja tiheästi huolletaan. Näillä eväillä konserni tuotteet olisivat parempia jos yhtä tiheästi huollettaisi. Niinkuin huomaatte, on audi a6 noin hyvillä sijoilla erittäin pitkillä huoltoväleillä ja paljon ajettuna.


    • Anonyymi

      Täällä naurettiin oikein porukalla tuolle testi lexukselle. Ihan huvittavaa miten voi uutena noin kallis auto olla noin huonosti tehty. Meidän kaveriporukan toyota hönökin meni sanattomaksi kun videon näytin.

      Ei lyönyt toyotalla mörkö sisään tälläkään kertaa!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei hyvältä näytä .Golfit Ruostuu Saksassakin ,missä ei edes teitä suolata. On surkeaa "laatua" .
        https://www.youtube.com/watch?v=GK7hceZShj0

        Ei amerikassa suolata sielläkään ja tojoista katkeaa silti runko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei hyvältä näytä .Golfit Ruostuu Saksassakin ,missä ei edes teitä suolata. On surkeaa "laatua" .
        https://www.youtube.com/watch?v=GK7hceZShj0

        Mitä se kummenee jeesuksen aikusia golfeja sotkea tojon ruostumis asioihin.
        No jos silti haluat vertailla niin:
        https://youtu.be/2Y_Q5QmSp0Q

        Ei paljo kansanauto golfin pinta ruosteet hetkauta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei hyvältä näytä .Golfit Ruostuu Saksassakin ,missä ei edes teitä suolata. On surkeaa "laatua" .
        https://www.youtube.com/watch?v=GK7hceZShj0

        On surkea vertaus kun 90 luvun Golfia esitellään että on ruostunut, kun nyt puhutaan 2009 vm lexuksesta joka on umpiruostunut sekin.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuo kyseinen Lexus-yksilö on aika pahasti kolaroitu kolariauto, joka oli aikanaan vakuutusyhtiön lunastama. Joku on sen näköjään vielä korjannut.

      • Anonyymi

        ...vielä sen verran, että Lexukselle on omakin palstansa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...vielä sen verran, että Lexukselle on omakin palstansa...

        Sinnekään ei Trolleja mopopoikia kaivata. Vaikka ymmärtäähän sen että suosituin merkki on myös trollatuin. Ottaahan se koville!


      • Anonyymi

        Valehtelet. Kolarin takia pelkät helmat ja kaaret maalattu? Aika omituinen onnettomuus ollut. Kyllä tuo ruostumisen takia on maalattu eikä kolarin.


    • Anonyymi

      Helmat maalattu ruosteen vuoksi, näkee jo pohjasta että on melko laho ollut. Katon murtuma rakenteen heikkoutta. Lexuksen ja toyotan laatu on mopo poikien puheissa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ei mitään kolaroitu terojen selittelyjä ruosteen takia oven alaosat ja helmat maalattu...


    • Anonyymi

      Turha siinä on hehkuttaa jotakin 1000 ihmisen tutkimusta valittujen palojen toimesta, missä on tojo menestynyt. Silmä ja järki käteen ja katsoo miten kymmenen vuotta on premium tojoa kohdellut. Oman järjen käyttö on sallittua.

      Amerikassa rungot ruostuu katki.
      Suomessa katot halkeilee ja vedet vuotaa hybridi elektroniikan päälle tuhoisin seurauksin.

      Ei hyvältä näytä. Oikea laatu on nyt jossain muualla kuin toyotan kyhäelmissä.

      • Anonyymi

        Tämä on täyttä totta! Pahasti on ristiriidassa todellisuus ja tutkimukset. Toyota maksaa tieten hyvät rahat menestyksestään tutkimuksissa. Jos tojo oikeasti olisi niin hyvä kuin väitetään, ei moinen katastrofaalinen ruostuminen ja laaduttomuus olisi mahdollista.


      • Anonyymi

        Onhan se hyvä että jotakin ilon aiheita melukilvan kolmois voiton lisäksi tojollakin. Tojo kestää kun tiheästi huolletaan ja on vähillä ajoilla. Konserni laatu kestää ajoa puolet paremmin kuin halpis tojo. Huomaatte miten hyvin on Audi A6 pärjännyt vaikka niillä ajetaan todella paljon!


    • Anonyymi

      Toyota hommaa autonsa sieltä mistä vain halvimmalla saa. Yarikset tulevat Ranskasta kuten myös psa taustainen Aygo. Uutta Corollaa tehdään Turkissa ja Englannissa, missä milloinkin halvimmalla on saatu kyhättyä. Tojon pikkupaku on ostettu myös Ranskalaisilta. Uusi jenkki Yaris on Mazda 2 tojon maskilla varustettuna.

      Tarvitseeko sen kummemmin ihmetellä jos laatu saattaa ontua liiallisen kilpailutuksen vuoksi? Toki kyllähän nekin kestää kun tiheästi huolletaan. Kiitos toyota mekaanikkojen!

      • Anonyymi

        Tästä syystä toyota ei uskalla antaa kehnoja autojaan vertailu testeihin, koska aina on taattu jumbo sija. Heikko laatuisia halvasti tehtyjä kulkineita jotka ovat arkoja ruosteelle.


    • Anonyymi

      Alaspäin on mennyt toyota ja lexus laatu entisistä ajoista. Tunnollisten mekaanikkojen ansiosta saadaan ne vähäiset kehut maailmalta.

    • Anonyymi

      Japanin premiumkin on täyttää kuraa näköjään. Katto irtoaa ja korin saumat päästää vettä hybridin alustoille ja pilaa senkin.
      Samaisessa testissä oli vanhempi halpis auto Renault Scenic, eikä siinä ollut ongelmia ruosteen kanssa. Ainoat ongelmat oli auton huoltojen laiminlyönti, eli jarrunesteet, jäähdytin nesteet ja jarrulevyt eteen piti vaihtaa.

    • Anonyymi

      Miksi eurooppalainen viranomainen kiellä tuollaisten ruostujien maahantuonnin. Lexuksen katto irtoaa saumoista ja uittaa vettä rakenteisiin ja sähköisiin osiin, vaarallinen tuollainen auto on.

      • Anonyymi

        Miksi sinä valehtelet?


      • Anonyymi

        Kukaan ei valehtele koita nyt vaan kestää totta on, kymmenen vuotias Lexus on jo aika huonossa hapessa..


      • Anonyymi

        Noin 20-vuotta vanha neloskoppa Golf. Onneksi toyotalle ja Lexukselle ei voi käydä noin, koska eivät koskaan pääse tuohon ikään, vaan päätyvät paaliin jo vuosia aiemmin.


      • Anonyymi

        Nykyisellä ruostumis nopeudella toyota ei saavuta edes 10 vuoden ikää. Kattokin hitsataan uudestaan jo kahden vuoden käytön jälkeen.


    • Anonyymi

      Kaukoidästä taustansa saavien romu autojen maahantuonti pitäisi kieltää laissa puutteellisen ruostesuojauksen, sekä laatuongelmien vuoksi. Lexus on kalliimmasta hinnastaan huolimatta melkein yhtä halvasti kyhätty, kuin Toyota. Kuten aloituksen videosta voimme päätellä.

      • Anonyymi

        Kerrataanko katsastustilastojen antia Suomessa?
        No todellisuudessa se kertoo vain sen hetken tilanteen, eikä sitä kuinka paljon autoja on sitä hetkeä ennen huollettu ja korjattu, eikä ruosteeseen kiinnitetä huomiota, ennen kuin se on välitön liikenneturvallisuus vaara. Toyotan katsastushuolto/tarkastus on hyvin työllistetty ja suosittu maksullinen palvelu jota vaarit käyttävät ahkerasti, sillä katsastuksessa pompsahdus on sieluun löytäisiin tikarilla.
        Pitää myös huomioida kuinka vähän Toyotalla on ajettu verrattuna muihin.
        Muistellaanko eilistä ketjua jossa kerrottiin todellisia vikatilastoja Briteistä. Toyota oli siellä tutulla paikallaan lähes surkeimpana ja viimeisempänä.


      • Anonyymi

        Onneksi olkoon toyota mekaanikot! Tiheästi kun huolletaan niin kyllä tojo kestää. Viime aikoins on vain toyotan valta heikentynyt näissä tilastoissa kun saksalaiset ovat puskeneet päälle. Tästä oli ihan uutinenkin taannoin että saksa nousee ja japano heikkenee. Vavhemmiten alkavat toyotan huijaus teräksen käyttö näkyä ikävällä tavalla niinkuin lexuksen kanssa onkin jo käynyt.

        Kattojen hitsaus saumat murtuu on niin heikot.

        Kori ruostuu joka paikasta että alle 10 vuotiaita autoja on jo laajasti paikkamaalattu.

        Unohdit myös mainita kosteudesta räjähtävät turvatyynyt. Ja toyotan melukilvan kolmois voitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi olkoon toyota mekaanikot! Tiheästi kun huolletaan niin kyllä tojo kestää. Viime aikoins on vain toyotan valta heikentynyt näissä tilastoissa kun saksalaiset ovat puskeneet päälle. Tästä oli ihan uutinenkin taannoin että saksa nousee ja japano heikkenee. Vavhemmiten alkavat toyotan huijaus teräksen käyttö näkyä ikävällä tavalla niinkuin lexuksen kanssa onkin jo käynyt.

        Kattojen hitsaus saumat murtuu on niin heikot.

        Kori ruostuu joka paikasta että alle 10 vuotiaita autoja on jo laajasti paikkamaalattu.

        Unohdit myös mainita kosteudesta räjähtävät turvatyynyt. Ja toyotan melukilvan kolmois voitto.

        Tässä oli hyviä muistutuksia tojon nykylaadusta. Kuraa!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuohan on hönöille tuttua jokavuotista hommaa.


      • Anonyymi

        Tässä näemme esimerkin miten tiheällä ja rajulla huollolla ja korjauksilla tojokin kestää.


    • Anonyymi

      Yli viisivuotiaan Toyotan omistajalle suositellaan omaa hitsauskonetta ja ohutpeltihitsauskurssia ja paljon harjoittelua.

      • Anonyymi

        Toyotan pelti on hankalasti hitsattavaa laatua, homma ei sovi aloittelijoille. Parempi on ottaa yhteys Pohjois-Karjalan erikoismiehiin, jotka ovat tottuneet Toyotan runsaiden ruostevikojen korjaamiseen.


    • Anonyymi

      Olkaa onnellisia Vageneittenne kanssa. Minä en enää konsernin tuotteisiin koske ennen kuin osaavat tehdä automaatin. Kolme vuotta B9 Audilla on riittänyt. Eikä tuon suuntavakauttakaan voi kehua vaikka onkin parempi kuin BMW.
      Kokeilu 5 vuotta vanhalla IS300H:lla avasi silmät mitä suuntavakaus tarkoittaa ja kokeilu saman ikäisillä Volvoilla räjäytti tajunnan. Saksalaiset ei vaan osaa tehdä suuntavakaata autoa (paitti mersu).

      • Anonyymi

        Japanilainen ei osaa tehdä mukavaa ja suoraan kulkevaa hiljaista autoa. Lisäksi Toyotan pahin ruostumaan.


    • Anonyymi

      Kylläpä kalliiksi tulee toyotalle kunhan se alkaa takaisinkutsua uusia corolloita laatuongelmien takia korjauksiin. Syytä olisi tarkistaa myös hitsi saumat ovatko murtuneet.

      • Anonyymi

        Hyville peltisepille on jatkossakin töitä.


      • Anonyymi

        Pystyykö pitsiharsoon kunnon peltiseppäkään.?


    • Anonyymi

      Menikö lapsen paha mieli jo ohi kun tuli vähän nukuttua? Vai tuliko? Masentaako Toyotan kiihtyvä ja pitenevä etumatka?

      • Anonyymi

        Mikä etumatka?? Ehkä sulaa ja valuu viemäriin nopeimmin kuin mikään muu??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä etumatka?? Ehkä sulaa ja valuu viemäriin nopeimmin kuin mikään muu??

        Tuoreimmat
        Päivän lehti
        Lähetä vihje tai kuva
        Älypää
        Äkkilähdöt
        Työpaikat
        TV-ohjelmat

        Ilta-Sanomat
        Autot

        Uutuudenviehätys tehosi – suomalaisten vanha suosikkiautomalli ykkönen toukokuussa, katso Top 10 -lista
        Toyota Corolla 2.0 Hybrid Style Touring Sports. (KUVA: Tommi Lempinen)

        Julkaistu: 4.6. 10:07

        Jaa
        Twiittaa
        Sähköposti

        Tilasto Alkuvuodesta Suomessa esitelty Toyota Corolla nousi Suomessa toukokuun ensirekisteröinneissä ykköseksi.
        Kolmen korimallin Corolla-mallistosta suosituin vaihtoehto on maahantuojan mukaan ollut Touring Sports -farmarimalli 53 prosentin osuudella. Sedanin on valinnut 24 ja hatchbackin 23 prosenttia asiakkaista.

        Kaikista Suomeen rekisteröidyistä uusista Corolla-malleista 96,5 prosenttia hyödyntää Toyotan tuoreinta hybriditekniikkaa.

        Lue koeajoraportti: Näillä eväillä Toyota Corolla palasi Kärkeen!
        Taulukossa näkyy ensirekisteröintien kappalemäärän ohella markkinaosuus toukokuussa.

        1. TOYOTA COROLLA 656 6,2
        2. NISSAN QASHQAI 438 4,1


    • Anonyymi

      HS:n arviossa autoa moitittiin "ponnettomaksi". Useammallakin hybridillä ajaneena totean että auton käytettävissä olevat voimavareat ei koskaan vastaa sähkö-ja bensamoottorien yhteenlaskettua tehoa.

      Lisäksi toyota-konsernin autoissa vaihteisto vie enimmän potkun. Jos 100-heppaien moottori antaa vain 70 hv kun antaa kaasua, se on 70-heppainen moottori. Tehoa ei käytetä tasakaasulla eikä moottorijarrutuksessa vaan juuri silloin kun painetaan kaasua. Tämä teho jää toyotassa puuttumaaan.

      No, pienimmät eurooppalaiset koppimopot ovat juuri jotain 70-heppaisia, pirteitä pikkuautoja - eivätkä kuluta enempää kuin hybriditkään.

      • Anonyymi

        Ite olen kokeillut useampaa IS300h mallia ostohousut jalassa. Kyllä ainakin nuo liikahtaa varsin iloisesti 80 eteenpäin. Varmasti ilmoitettujen tehojen mukaisesti.
        Paremmin tuollainen tuntui liikkuvan tienpääll kuin oma B9 190hp Quattro. kaupungissa Leka on raketti Audiin nähden. Voimaa tulee heti eikä tarvi odotella josko kone käynnistyisi ja sen jälkeen josko laatikko saisi jotain aikaiseksi ja vielä sen jälkeen odotellaan ahtoja.
        IS300h on paljon vaivattomampi kaupunkiajossa ja joten eleettömän vauhdikas.

        Tojottimen hybrideissä sitä maksimitehoa ei saa ulos kuin jostain 70-80 nopeudesta alkaen johtuen sähkömoottorien virran rajoituksesta.

        Mutta eihän Tojojta ole pakko ostaa. En itsekään sellaista hanki mutta koitan pitää faktat faktoina.

        Tuohon voiman tuoton hitauteen aletaan kiinnittää sitten huomioita lehdissä kun VAG asian kuntoon omissa tekeleissään.


    • Anonyymi

      Kyllä kauhistuttaa noinkin tuoreiden toyotti?en pahat ruosteongelmat. Möin juuri -91 mallin golfin ja vaikka se vaati jo vähön paikkamaalausta, ei sentään hitsata ole tarvinnut. Toyota vaatii kalliita ruostekorjaunsia jo kestotestin aikana ja on sittenkin ikävä ja ponneton ajettava.ä

      • Anonyymi

        Huonoon ajettavuuteen ja sisämeluun ei korjausta ole tosiaan luvassa.


    • Anonyymi

      Jopa ranskalaiaet, takavuosien murheenkryynit kwikkuvat nykyään parhaiten ruostesuojattujen joukossa. Koska toyotalta olisi lupa odottaa galvanoituja peltejä, ja mielellään joko länsiauton laatuq ja kulkua tai jos se ei onnistu, itäauton hintoja.

    • Anonyymi

      Toyotassa on korityö vajonnut ala-arvoiselle tasolle nykyään. Kobe steelin teräs kohu vahvistaa asian. Melko uusissa tojoissa näkee jo pahoja ruoste vaurioita, ovat kuulemma jo uutena ruosteessa.

    • Anonyymi

      Tänään näin uudehkon yariksen kaupan pihalla ja ihmettelin miten oli helmat täynnä ruoste pilkkuja. Liekkö pelkkä ohut maali helmassa eikä mitään ruoste suojausta tai sinkitystä. Kunnon sinkitty pelti ei ruostu noin vaikka maali olisikin irronnut.

      • Anonyymi

        Yaris on ruosteessa viimeistään 15.000 km kohdalla. Vaikka yrittäisi ajaa vain sateettomina päivinä.


      • Anonyymi

        Ja melu soi korvissa.


    • Anonyymi

      Jopas ruostuu.

    • Anonyymi

      Toyota on pahiten ruostuva.

    • Anonyymi

      Toyota kestää parhaiten kovaa käyttöä.

    • Anonyymi

      Tojotat menee paaliin pienillä kilometreillä.

    • Anonyymi

      Lexus ja Toyota omaavat kaikkein tyytyväisimmät asiakkaat.

      • Anonyymi

        Onko vaareille tehty kysely Valituissa Paloissa?


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4639
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1875
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1619
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      217
      1424
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1376
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1228
    Aihe