Miksi vanhat yli 70v miehet sheivaa

Anonyymi

Ihmettelen kun uimahalleissa näkee vanhojen ukkojen alapäät ajeltu karvoista miksi. Näyttää oksettavalta. Ihan kuin isoja lapsia joilla ei karvat vielä kasva.
Joku kerto että ne on ukkomiehiä ja käyvät levareilla runkkailemassa ja naimassa ja posliinit ettei satiaiset tartu. Kiitos valistamisista.

39

1689

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No miksi ei, eihän tuokaan ole iästä kiinni?

    • Anonyymi

      En ole ihan tuota ikää, mutta seltys itsellä on tälläinen. Karvat kasvaa nopeasti niin pitkäksi, että lenkkeillessä ne menee esarin väliin ja hiertää tatin haavoille. Leikkaan saksilla niin lyhyeksi kuin saan, että jatkuvasti ei tarvi lyhentää. Uimahalleissa, enkä muuallakaan käy kulkusiani esittelemässä.

      • Karvat esarin välissä on kyl kamalaa.


      • Anonyymi

        Mulla karva viilsi terskan auki.
        Verta ruiskusi kun sian kurkusta.
        Lakanat pilalla, ja vasta aamulla huomattiin että sitä oli seinälläkin.
        Ei tarvinnut uudestaan mennä kundin luokse.


    • Anonyymi

      Seittemänkymppinen vastaa. Itse olin 33v,kun aloin sheivaamaan poslariksi yhdessä vaimon kanssa. Toivottavasti voimme jatkaa vielä vuosia.

      • Anonyymi

        Tykkään myös naida napsutella vaimoni kanssa, molemmilla poslarit. Sängelle mennessä ajelemme yhdessä ja session jälkeen tietysti naiskennellaan. Terveisin Jaakko 74v


    • Anonyymi

      Iäkkäämmät sheivaa siinä missä muutkin. Yleisesti vaimon kanssa yhdessä. 70mies

    • Anonyymi

      Pidän kilkuttimet ja siittimen tyveä myöten karvattomana. Ylemmän karvoituksen pidän kohtumitassa ja siistinä.
      Miksikö? Mietihän vähän!
      Ukko 75v

      • Anonyymi

        Pääsisinpä ihailemaan (tutkimaan?)
        tulosta ; ) t.um53


      • Anonyymi

        Kuin myös. On siistiä, kiihoittavaa. 74v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisinpä ihailemaan (tutkimaan?)
        tulosta ; ) t.um53

        En mainosta mutta en salailekaan. Eräs thai hieroja sentään on kehaissut.
        Kaakon kulmalla ajelen.


      • Anonyymi

        Missäpäin täällaiset 74&75 miehet on???
        -Kiinnostaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäpäin täällaiset 74&75 miehet on???
        -Kiinnostaa!!!

        Kaakossa. 05.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaakossa. 05.

        Kaukana : ( itse Hki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaakossa. 05.

        Juu kaakossa taitaa olla paljon sheivattuja ukkomiehiä ja kun akat alkoi kyllästyttää juoksevat imettämään toisille miehille.
        Miksi kaakonkulmalla on paljon pusikoissa juoksevia ukkomiehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kaakossa taitaa olla paljon sheivattuja ukkomiehiä ja kun akat alkoi kyllästyttää juoksevat imettämään toisille miehille.
        Miksi kaakonkulmalla on paljon pusikoissa juoksevia ukkomiehiä.

        Kaakon herrat. Ota yht. Tapsa_z täällä suomikaksnelosella. Samoja ajatuksia lpr ympäristössä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaakossa. 05.

        Täällä olisi Kouvolan seudulta52-v miehekäs posliini ukm halukas myös tutkimaan muita posliineja herroja.


    • Anonyymi

      Kyllä se on katsojan silmissä vika, jos 70 vuotias alkaa näyttämään lapselta karvattomana. Itse olen vähän päälle 60, ja on pakko pitää karvattomana sellaiset paikat jotka hankaavat muuhun ihoon, ihan sen kutinan vuoksi. Ns. kolmio on alapäässä karvainen, koska se ei kutinaa aiheuta. Mutta esim. jos johonkin iholle kasvaa yksittäinen pitkä karva, niin se alkaa kutittamaan ihan mielettömästi jossakin vaiheessa. Parhaiten sen huomaa korvissa, jos korvaan kasvaa pitkiä karvoja, niin pakko ne on nyppiä pois, muuten ne aiheuttaa kutinaa.

    • Anonyymi

      Kyrpä erottuu paremmin kuin pöheikössä.

      • Anonyymi

        Erottuu, mutta ei näytä isommalta. Omani on velttona n. 10cm, mutta pussit roikkuu noin 5cm hepin alapuolella.


    • Hyvin vaikeeta sanoa, kun en edes nää muiden kikkeleitä uimahallissa. Saunassa tai suihkussa en käytä silmälaseja.
      Hallin puolella käytän, mutta siellä kaikilla on uikkarit.

    • Anonyymi

      Just ajelin tyven ja kulkuset😉
      T.um53Hesasta

    • Anonyymi

      Kun aikoinaan alettiin sheivaamaan niin oltiin silosia ja puhtosia. Nyt kun on ikää tullut niin olemme huomanneet että ei tarvitse enään sheivata koska karvat eivät enään kasva. Vaimoni on ollut klani jo kymmenen vuotta ja itselläni sama juttu. Ei myöskään kainalokarvat ole kasvaneet esim. vaimollani enään kolmeenkymmeneen vuoteen. Itselläni alapään karvoitus lopetti kasvasmisen noin vähän yli kuusikymppisenä eikä niitä ole tarvinnut sheivata sen jälkeen.

      Tuottaako se jotenkin sinulle ongelmia?

      ??? Miksiköhän tällaista ihmettelet ???

      • Anonyymi

        Älä nillitä kysyn mitä halua ei se sulta pois ole ja hoida noi kuvitelmas terapiassa,sillä sinulla se ongelma on kun selittelet karva tai niitä joita ei ole vittuako niitä ja akkas turvatonta kyheröä selität.


    • Anonyymi

      Näin lähes seitsämänkymppisenä saan kyllä sheivattua etupuolen, mutta takapuolen rämeikkö jää parturoimatta. Perskarvat on pitkät ja ne voisi vaikka letittää, mutta eihän sinne taivu. Etsiskelen ja kyselen arkisin torilla mummoilta ja hiukan nuoremmilta, olisiko haluja tulla sheivaamaan peräaukon reunoja, huonolla menestyksellä olen onnistunut. Silmä on mustana (siis päässä) ja mahoton kutti takaraivossa, siinä viimeiset vastaukset torikyselyyn.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yli 70 olen ja karvankasvu kova, niin lyhennän sänkimittaan. Kulli näyttää kivemmalta isompana.

      • Anonyymi

        Ja mukavaa katsella kun karvaton puikko lipuu karvattomaan pimperoon, takaisin veto ja taas sisään. Ees taas ja lopulta nopeutta lisäten, aaah, mahtavaa...


    • Anonyymi

      Voi hyvä tavaton. Menetkö uimahalliin kyttäilemään toisten alapäitä, vai uimaan? Eihän se sinulle ressukalle kuulu muitten posliinit, tai niitten kommentointi. Lienet oikea MIESTEN mies. Heh heh.

    • Anonyymi

      Testosteroni ja karvat eivät viihdy samassa kropassa.
      Sitä ainetta on ollut elinaikana melkoiset määrät.

    • Anonyymi

      Siinäpä ihmettelet.
      Posliinina on vaan niin paljon kivempaa :)
      t. 56 v.

    • Anonyymi

      moi itse oon 69v ja aivan posliini jotenkin kiimasempi olo

      • Anonyymi

        Olen 62 vuotias ja tykkään olla täysin posliini , ajan 3-4 päivän välillä . Olen sitä mieltä että on mukavampi olla karvaton .
        M62 UKM


    • Kumpaa itse mieluummin imeskelet tai nuoleskelet? Itse karvatonta.
      Ja tää sekä pimpistä että pippelistä.

      Tiiän kyllä, et monet taas tykkää karvaisesta jalkovälistä. Itse en kuulu heihin.

      Jos taas ajattelet, ettei seitsemänkymppiset harrasta seksiä, niin olet yhtä väärässä kuin ne, jotka kuvittelevat ettei teinit harrasta sitä. Tai lasten vanhemmat.

      Itse en kyllä ole lähelläkään seitsemääkymppiä.

    • Anonyymi

      Siistitty kulli, puhtaat pallit karvoista, no onhan sitä ihana imeä. Ukm 54v.

    • Anonyymi

      Olen transmummo ja sheivaan aina myös ihana imettää ja posliinikulli on nam
      ei ikää katso jos sheivaa ukkomiehet ei kai aina voi puss posliinille

    • Anonyymi

      Jos on oppinut sheivaamaan joskus -70/-80 lukujen taitteessa, niin on nyt 70v.
      Miksi hyvästä pitäisi luopua?

      Varsinkin kun nyt alkaa kyrpärengas olemaan oikeasti hyödyllinen. Karvat renkaan lukossa sattuu oikeasti.

    • Anonyymi

      Tukka lähtee ylä ja ala päästä kun ikää karttuu

    Ketjusta on poistettu 64 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe