Tulipas kymä kun

Anonyymi

pääsin töistä kotio, hikan se siinä satoivettäkin, tuulen puudkien kanssa.
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kotiloita on paljon liikkeellä. Niistä voisi taikoa iltaevästä tai sitten jostakin muusta villiyrtistä tai ottaa pulu- tai kalapaistin ja lientä. Mitäpä illalla, mitä?

    • Anonyymi

      Huono ei huomaa, viisas ei virka.

    • Anonyymi

      Nokialta kommenttia tähän.

      Näillä seuduilla on kumma ilmiö tuolla pihalla. Siellä on kuin höyhensade ja tiensivuja peittää sellainen höyhenpeite.

      Olen tänäänkin kaupoilla käydessä miettinyt että mikä ihme täällä noin paljon pöllyttää tota. Se näyttää ihan voikukan siltä ihme hautuvalta jota siitä lähtee kun se kukkanen on kukkinut.. mutta en mä oo ikinä enemmin laittanut merkille että keväisin tai edes kesällä olisi näin paljon tota valkoista haituvaa lennellyt joka suunnassa. Olisiko sittenkin jokin puu?

      Kevät tuli kuumana helteenä niin rytinällä ja hävisi täällä samalla tavoin nopealla käänteellä joten ehkäpä noi kasvit ja puut sekosi sen takia. Nyt pöllyää niin että sitä on suussa. nenässä, silmissä ja joka puolella vaatteissa sekä hiuksissa. En tiedä mitä se haituva on mutta ärsyttävää.

      outo kevät. Näyttää kuin lunta ois maassa

      • Anonyymi

        On joko Tuomi tai Leppä....
        Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
        Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joko Tuomi tai Leppä....
        Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
        Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu..

        Leppä näyttää ainakin ulkonäöllisesti ”kotoisalta ” eli kuin kuuluisi lähimaastoni ulkonäköön. Se voisi olla syyllinen. Toisaalta on tuolla noita voikukkiakin jo jotka pöllyää


      • Anonyymi

        Ei ole voikukka..
        Se on mustavalkoinen...T,:Ellu...🌸


    • Anonyymi

      Hyvää iltaa Tuomo rakas!❤️😘
      Minulla puolestaan oli niin kuuma❗️kun töistä tulin. Oltais hyvin voitu tasata toistemme kehon lämpötiloja tiukassa💑halausotteessa ollessa😜💞😘
      Toivottavasti joskus pääsisin istumaan syliisi rakas💑sillain navat vastakkain💞😍💞ja huulet vastakkain💋💑💋
      T. Hanna

      • Anonyymi

        Kiitos rakas Hanna 💞😘
        Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
        Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
        😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
        T. Tuomo


      • Anonyymi

        Ketäs se Tuomo nai?😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos rakas Hanna 💞😘
        Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
        Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
        😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
        T. Tuomo

        Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
        Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
        T. Hanna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
        Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
        T. Hanna

        Mulla on kanssa aloittajan kuva. Lippalakki päässä ja harmaa parran sänki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
        Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
        T. Hanna

        Kyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
        Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
        Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
        T. Tuomo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
        Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
        Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
        T. Tuomo

        Mukava jos ole sitä mieltä, että olen hyvännäköinen,
        kiitos rakas💗hymy😊
        😁hymiöasettelut😁 kiva, kun tykkäät kauniista sommittelusta😜kiitos!🤗
        Hali sinulle rakas💑💞
        T. Hanna


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1984
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      62
      527
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe