Tulipas kymä kun

Anonyymi

pääsin töistä kotio, hikan se siinä satoivettäkin, tuulen puudkien kanssa.
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies

13

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotiloita on paljon liikkeellä. Niistä voisi taikoa iltaevästä tai sitten jostakin muusta villiyrtistä tai ottaa pulu- tai kalapaistin ja lientä. Mitäpä illalla, mitä?

• Anonyymi

Huono ei huomaa, viisas ei virka.

• Anonyymi

Nokialta kommenttia tähän.

Näillä seuduilla on kumma ilmiö tuolla pihalla. Siellä on kuin höyhensade ja tiensivuja peittää sellainen höyhenpeite.

Olen tänäänkin kaupoilla käydessä miettinyt että mikä ihme täällä noin paljon pöllyttää tota. Se näyttää ihan voikukan siltä ihme hautuvalta jota siitä lähtee kun se kukkanen on kukkinut.. mutta en mä oo ikinä enemmin laittanut merkille että keväisin tai edes kesällä olisi näin paljon tota valkoista haituvaa lennellyt joka suunnassa. Olisiko sittenkin jokin puu?

Kevät tuli kuumana helteenä niin rytinällä ja hävisi täällä samalla tavoin nopealla käänteellä joten ehkäpä noi kasvit ja puut sekosi sen takia. Nyt pöllyää niin että sitä on suussa. nenässä, silmissä ja joka puolella vaatteissa sekä hiuksissa. En tiedä mitä se haituva on mutta ärsyttävää.

outo kevät. Näyttää kuin lunta ois maassa

• Anonyymi

On joko Tuomi tai Leppä....
        Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
        Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On joko Tuomi tai Leppä....
        Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
        Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu..

Leppä näyttää ainakin ulkonäöllisesti ”kotoisalta ” eli kuin kuuluisi lähimaastoni ulkonäköön. Se voisi olla syyllinen. Toisaalta on tuolla noita voikukkiakin jo jotka pöllyää

• Anonyymi

Ei ole voikukka..
        Se on mustavalkoinen...T,:Ellu...🌸

• Anonyymi

Hyvää iltaa Tuomo rakas!❤️😘
      Minulla puolestaan oli niin kuuma❗️kun töistä tulin. Oltais hyvin voitu tasata toistemme kehon lämpötiloja tiukassa💑halausotteessa ollessa😜💞😘
      Toivottavasti joskus pääsisin istumaan syliisi rakas💑sillain navat vastakkain💞😍💞ja huulet vastakkain💋💑💋
      T. Hanna

• Anonyymi

Kiitos rakas Hanna 💞😘
        Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
        Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
        😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
        T. Tuomo

• Anonyymi

Ketäs se Tuomo nai?😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos rakas Hanna 💞😘
        Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
        Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
        😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
        T. Tuomo

Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
        Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
        T. Hanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
        Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
        T. Hanna

Mulla on kanssa aloittajan kuva. Lippalakki päässä ja harmaa parran sänki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Hanna

Kyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
        Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
        Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
        T. Tuomo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
        Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
        Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
        T. Tuomo

Mukava jos ole sitä mieltä, että olen hyvännäköinen,
        kiitos rakas💗hymy😊
        😁hymiöasettelut😁 kiva, kun tykkäät kauniista sommittelusta😜kiitos!🤗
        Hali sinulle rakas💑💞
        T. Hanna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      31
      5222
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      141
      2444
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      139
      2118
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      54
      1947
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1800
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      57
      1317
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      171
      1121
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      971
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      313
      889
    10. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      172
      810
    Aihe