pääsin töistä kotio, hikan se siinä satoivettäkin, tuulen puudkien kanssa.
Hyvää iltaa naiselle! 😘
T. suopursu. mies
Tulipas kymä kun
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kotiloita on paljon liikkeellä. Niistä voisi taikoa iltaevästä tai sitten jostakin muusta villiyrtistä tai ottaa pulu- tai kalapaistin ja lientä. Mitäpä illalla, mitä?
- Anonyymi
Huono ei huomaa, viisas ei virka.
- Anonyymi
Nokialta kommenttia tähän.
Näillä seuduilla on kumma ilmiö tuolla pihalla. Siellä on kuin höyhensade ja tiensivuja peittää sellainen höyhenpeite.
Olen tänäänkin kaupoilla käydessä miettinyt että mikä ihme täällä noin paljon pöllyttää tota. Se näyttää ihan voikukan siltä ihme hautuvalta jota siitä lähtee kun se kukkanen on kukkinut.. mutta en mä oo ikinä enemmin laittanut merkille että keväisin tai edes kesällä olisi näin paljon tota valkoista haituvaa lennellyt joka suunnassa. Olisiko sittenkin jokin puu?
Kevät tuli kuumana helteenä niin rytinällä ja hävisi täällä samalla tavoin nopealla käänteellä joten ehkäpä noi kasvit ja puut sekosi sen takia. Nyt pöllyää niin että sitä on suussa. nenässä, silmissä ja joka puolella vaatteissa sekä hiuksissa. En tiedä mitä se haituva on mutta ärsyttävää.
outo kevät. Näyttää kuin lunta ois maassa- Anonyymi
On joko Tuomi tai Leppä....
Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joko Tuomi tai Leppä....
Täälläkin sitä lunta tien reunat täynnä...
Kummallisen outoa..en kanssa o ikinä nähnyt niin paljon....💐🌹🌸🥀T,:Ellu..Leppä näyttää ainakin ulkonäöllisesti ”kotoisalta ” eli kuin kuuluisi lähimaastoni ulkonäköön. Se voisi olla syyllinen. Toisaalta on tuolla noita voikukkiakin jo jotka pöllyää
- Anonyymi
Ei ole voikukka..
Se on mustavalkoinen...T,:Ellu...🌸
- Anonyymi
Hyvää iltaa Tuomo rakas!❤️😘
Minulla puolestaan oli niin kuuma❗️kun töistä tulin. Oltais hyvin voitu tasata toistemme kehon lämpötiloja tiukassa💑halausotteessa ollessa😜💞😘
Toivottavasti joskus pääsisin istumaan syliisi rakas💑sillain navat vastakkain💞😍💞ja huulet vastakkain💋💑💋
T. Hanna- Anonyymi
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
T. Tuomo - Anonyymi
Ketäs se Tuomo nai?😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos rakas Hanna 💞😘
Lämpötilojen tasauta jes 🤪 tiukassa Hannan halaus otteessa 💑💞 pelkkä ajatus lämmittää mieltä ja verikieto lämmittää kehon💗 Olisi se kyllä jotan todella mahtavaa me 💑💞 Hanna halasi minua, minä halaisin Hannaa, oltaisiin navat vastakka, huulet tuntuu kun veri kiertää huulissa, suudelmaa odottaa 💋
Kiihkeys huuma ajatus tulikuuma 💘 tovottavasti nain tapahtuis ettäi me💑olisimme juuri nain miten sinä Hanna asian esitit 😘💞
😁minä muuten katselen aina valillä valokuvaasi 🤪💞
T. TuomoKyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
T. Hanna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
Katseletko jotain tiettyä kuvaa? Minäkin katselen välillä sinun kuvaa😍näytät niin hyvältä ja sen jälkeen tulee aina entistä kovempi ikävä sinua rakas❤️💕❤️💕❤️😘💋
T. HannaMulla on kanssa aloittajan kuva. Lippalakki päässä ja harmaa parran sänki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän nuo tulikuumat💘mielikuvat laittaa veren kiertämään vilkkaammin ja saa posket punoittamaan😊pelkästä ajatuksen voimasta🥰💞💑💞😘💋niinpä, toivottavasti nain tapahtuis😜💞❤️
T. HannaKyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
T. Tuomo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Hanna sinun kuvaasi katselen netistälöytyy 😘 sinä hymylet siinä näin 😊 💞
Näytänkö hyvältä Kiitos! Kyllä sinäkin olet hyvän näköin 😍😘 kiva kuulla että sinulla on ikävä, niin on muuten minullakin sinua rakas Hanna 💞😘
Sinä Hanna olet kyllä kauniisti sommitellut noi hymiöt tykkään 😜💋💘
T. TuomoMukava jos ole sitä mieltä, että olen hyvännäköinen,
kiitos rakas💗hymy😊
😁hymiöasettelut😁 kiva, kun tykkäät kauniista sommittelusta😜kiitos!🤗
Hali sinulle rakas💑💞
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057451
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1025264Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163516Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253461Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3491506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?561324