Klobal Highway tuo Zeebrykkestä 75,390 Toyotaa .Jättää tosin osn Malmön Toyota varastolle. Myyntikärki säilyy varmasti. Suomen kansa on tullut järkiinsä .
https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:3891136/zoom:14
Toyotan myynti senkun kiihtyy.
11
95
Vastaukset
- Anonyymi
No sieltähän se tulee tilaamani Yaris y20 Juhlamalli. On etuajassa kun lupasivat myymälässä heinäkuun ekalle viikolle. Melkosen huoleton peli kun kerran vuoteen käyttää huollossa ja käy tankkaamassa siloin-tällöin ei muuta.Kovaa ajoa vaan.
- Anonyymi
No nyt on painettu paniikki nappulaa!!
Ilmankos palstat täyttyy mitä älyvapaimmilla jutuilla ja valheilla.
Ei kannattaisi ottaa elämänsä tehtäväksi puolustaa Toyotaa epätoivon vimmalla, ei se vaikuta kuitenkaan mihinkään. Ei näitä juttuja lue kuin mitätön määrä autoilijoita ja suurin osa ymmärtää mikä on totta ja mitä pelkkää valetta ja provoilua. - Anonyymi
Rivien välistä jo sokeakin osaa lukea että sinulla ainakin on pelko persiissä. Onhan se toki syytäkin olla jos ja kun se haittaa elämää niinkuin näkyy.
- Anonyymi
Pääsikö joku ihosi alle ja Toyotan kurjuus realisoituu samaan tahtiin kun kori ruostuu ja kuulo heikkenee sen melusta.
- Anonyymi
Toyotia ei kannattaisi kuljettaa meritse. Suola ruostuttaa korit jo ennen rekisteröintiä.
- Anonyymi
vw uskovaisilla on jo hätä koska toyota myy ennätysmäärän autoja suomessa ja vw myynti flopannut aivan täysin, merimatka pohjoissaksasta suomeen on osoittautunut volkkareille todella pahaksi ongelmaksi, ruosteessa jo suomen satamassa. bulkki ei enää myy.
- Anonyymi
Suola pääsee DSG vaihteistoon ja tuhoaa rattaat 😬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suola pääsee DSG vaihteistoon ja tuhoaa rattaat 😬
Mitä sinulla on päässyt korvien väliin?
- Anonyymi
Kohtapuolin Traficom taas ilmoittaa kuinka on Volkkari sukeltanut syvemmälle ja se lisää hermostuneisuutta, jota ei voi olla huomaamatta. Taskulaskin alkaa sauhumaan kun skootasta autista ja siittimestäkin luodaan vokkelo kun virallista tilastoa oikein muokataan vilppivaagenmyyjälle sopivaksi. Kun Toyota dominoi, niin silloin ei vikavaagentalossa hymy ole herkässä.
- Anonyymi
On niin vanha Golfi että eipä enää ihme jos ruostuu 40 vuodessa tuon ikäisiä Tojotia ja muita Japseja ei ole enää kun korkeintaan museossa...
- Anonyymi
Minulla on iso siitin. Siinä on myös DSG loota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937