Hyvää iltaa ja kaipaavat terveiset Sarille<3 https://www.youtube.com/watch?v=jz7FyIiQzT4 Sait minut iloiseksi sillä yhdellä jutulla<3
Sut näkee nykyään liian harvoin. Hyvää yötä.
Ikävän terveiset naiselle!
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
Terveisiä vaan sinne pääkaupunkiseudulle.
- Anonyymi
Ei sieltä päin.Ap,
- Anonyymi
Millä yhdellä jutulla?
- Anonyymi
Luulen et tein hänet happy yllättämällä hänet. En kuitenkaan ole pääkaupunki seudulta.
- Anonyymi
Ikävän kyyneleet poskillani. Eteenpäin sanoi mummo lumihangessa ei nyt naurata, vaikka niin on pakko ajatella.
- Anonyymi
Onko tää aloitus mieheltä vai naiselta?
- Anonyymi
Mieheltä. Ap.
- Anonyymi
Turusta.
- Anonyymi
Hyvää iltaa! :) Ressun biisi haikea ja herkkä. Tämä viesti on mennyt multa eilen ohi. Samaa mieltä olen, että liian harvoin sua näen ja liian vähän aikaa<3 Toivoinkin voivani ilahduttaa sua...sua varten<3
Sarilta, nähdään! (Vaikka siihen seuraavaan kertaan luultavasti meneekin aika kauan aikaa)- Anonyymi
Meni varmasti ohi, kun sairaan mustasukkaisena täällä trollasit.
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötä aloittajalle! Positiivinen viesti tämän viileän viestimassan joukossa. Virkistävää vapaapäivää huomenna.
- Anonyymi
Muistahan juopotella ja huutaa minulla on oikeus, terveisiä täältä Turkkusesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistahan juopotella ja huutaa minulla on oikeus, terveisiä täältä Turkkusesta.
Enpä tiedä kuka olet tai kenelle viestisi lienee. Silti sävy on sellainen, etten välittäisi tietääkään. Ehkäpä aloittajakin on onnellinen, kun ette ilmeisesti ole enää väkeissä. Hyvää elämää sullekin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä tiedä kuka olet tai kenelle viestisi lienee. Silti sävy on sellainen, etten välittäisi tietääkään. Ehkäpä aloittajakin on onnellinen, kun ette ilmeisesti ole enää väkeissä. Hyvää elämää sullekin!
Ei olla eikä tulla olemaan enää koskaan, johtuen myös tästä, mitä hän on tehnyt täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872